Keystone logo

5 کارشناسی برنامه ها که در برنامه ریزی توسعه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • املاک و مستغلات
  • برنامه ریزی توسعه
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در برنامه ریزی توسعه

مدرک کارشناسی یک برنامه مطالعه دانش آموزان را قادر به دستیابی به رشد شخصی و حرفه ای قابل توجه در یک زمینه خاص است. اکثر برنامه های بین سه تا چهار سال طول دارند، تجهیز دانش آموزان به کسب درآمد با آموزش و پرورش به خوبی گرد.

مدرک لیسانس در برنامه ریزی توسعه چیست؟ برنامه های مدرک ترین برنامه ریزی شهری کارشناسی 'ها مستلزم ترم در علوم اجتماعی، سیاست، اخلاق، و امور شهری است. دانش آموزان در مورد مسائل جاری اقتصادی، روش های سیاست، پایداری، و محدودیت های منطقه بندی های مسکونی و تجاری یاد بگیرند. موضوعات البته خاص ممکن است شامل ملاحظات زیست محیطی، پروژه های توسعه جامعه و جهانی شدن، بودجه بندی برای رشد شهری، تجزیه و تحلیل از سیاست های شهری، و استفاده از زمین و توسعه است. افراد به دانشجویان راه ابزار علوم سیاسی، طراحی، تجزیه و تحلیل سیاست و اقتصاد می تواند تحت تاثیر قرار را تحت تاثیر قرار مسائل زیست محیطی و اجتماعی قابل توجهی در ایالات متحده و خارج از کشور.

دانش آموزان کسب مدرک خود تعدادی از مهارت های است که زندگی شخصی و حرفه ای خود بهره مند شوند به دست آورید. برای مثال، آنها سازمان، ارتباط، حل مسئله و مهارت های تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات جهانی کارآمد و عادلانه یاد بگیرند.

هزینه های برنامه بین موسسات در نوسان است، بسته به محل دانشگاه و طول مطالعه است. دانش آموزان باید گزینه های اکتشاف برای اطمینان از برنامه مطابق با اهداف خود و اهداف شغلی است.

کسب یک مدرک کارشناسی در برنامه ریزی توسعه ممکن است درب را به مشاغل در زمینه ها و رشته های مختلف در بخش های دولتی و خصوصی را باز کنید. برخی از این مشاغل ممکن است شامل مهندس عمران، ساختمان نقشه برداری، مدیر توسعه جامعه، معمار منظر، و مدیر خدمات مدنی است. این برنامه همچنین ممکن است یک پایه برای دانش آموزان آماده شدن برای کار فارغ التحصیل در برنامه ریزی، قانون، طراحی شهری، و سیاست های عمومی فراهم می کند.

پیدا کردن زمان به دنبال اهداف از کسب مدرک آموزش عالی ساده تر با انعطاف پذیری و راحتی از برنامه های آنلاین است. اینترنت بر اساس ترم اجازه می دهد تا دانش آموزان برای ثبت نام در هر نقطه در سراسر جهان. برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.