Keystone logo

11 کارشناسی برنامه ها که در تجارت تفریحات و سرگرمی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • تجارت تفریحات و سرگرمی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (11)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی برنامه ها که در تجارت تفریحات و سرگرمی

      مدرک کارشناسی یکی از نوع اول تحصیلات دانشگاهی که دانش آموزان می توانند دریافت است. در طول دوره تحصیلی خود، دانشجویان دوره کارشناسی اغلب را انتخاب کنید به تمرکز در یک صنعت خاص و گاهی در یک تو رفتگی در دیوار این صنعت است. اگر دانش آموزان مایل به افزایش بیشتر دانش خود، ابتدا باید کارشناسی خود را دریافت خواهید کرد.

      مدرک لیسانس در سرگرمی کسب و کار چیست؟ این دوره مطالعه دانش آموزان می آموزد عملیاتی، جنبه های مالی و بازاریابی از صنعت سرگرمی است. دانش آموزان ممکن است را انتخاب کنید به تخصص در زمینه هایی از قبیل فیلم، تلویزیون و یا بازی های ویدئویی. مفاهیمی مانند اقتصاد کسب و کار و توسعه محتوا برای بازارهای خاص آموزش داده می شود، و برخی از برنامه های ارائه مدرک نامزدهای تجربه عملی از طریق پروژه و کارآموزی پرداخت می شود. دانش آموز پرماجرا ممکن است این زمینه بین المللی مطالعه، با بسیاری از مدارس ارائه برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس.زبان مادری غیر به درخواست و آزمون تسلط به زبان انگلیسی را تشویق کرد.

      فارغ التحصیلان یک برنامه سرگرمی کسب و کار معمولا پیدا کردن که آنها مهارت های عملی از قبیل مدیریت خوب و حسابداری دریافت خواهید کرد. دوره های آموزشی به طور معمول آموزش جدید ترین پیشرفت ها در تکنولوژی دیجیتال، که دانش آموزان ممکن است به زندگی شخصی خود و همچنین اعمال می شود. علاوه بر این، فرصت های زیادی برای کار بین المللی و حرکت به بخش های بالاتر وجود دارد.

      شهریه بسته به موسسه دانش آموزان را انتخاب کنید متفاوت است. برنامه های بین المللی گاهی اوقات گران تر برای دانشجویان غیر بومی است. برنامه کسب و کار سرگرمی معمولا حداقل سه سال طول بکشد، و بسیاری از آنها تمام وقت و دانشگاه است.

      با مدرک لیسانس در سرگرمی کسب و کار، دانش آموزان را از انواع مشاغل در صنعت سرگرمی به آنها باز است. آنها ممکن است را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به تولید فیلم یا پروژه یا محتوای مدیران.امکانات دیگر مدیران موسیقی، مدیران رسانه ها و کپی رایت و مدیریت حق امتیاز می باشد. دانش آموزان ممکن است شروع به خود کسب و کار مدیریت سرگرمی های خود را، و یا دنبال فرصتهای شغلی در مجلات سرگرمی و وب سایت را انتخاب نمایید.

      دانش آموزان باید گزینه های در دسترس به آنها تحقیق و در نظر گرفتن آنچه مدرسه ممکن است بهترین فرصت برای درست آنها علاقه مند هستید را ارائه دهد. برای امروز آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر در قالب بخوره.