Keystone logo

9 کارشناسی برنامه ها که در تجزیه و تحلیل مالی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • تجزیه و تحلیل مالی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (9)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در تجزیه و تحلیل مالی

یک برنامه کارشناسی یک دوره سه تا چهار سال مطالعه در یک زمینه خاص است. نیمی از ترم به طور معمول به آموزش عمومی مانند علوم، زمین شناسی و ریاضیات اختصاص داده. دانش آموزان به انواع کلاس های هنرهای آزاد در معرض، آنها را قادر در صورت دلخواه برای اضافه کردن یک جزئی به مدرک خود را.

شما ممکن است تعجب، چه مدرک لیسانس در تجزیه و تحلیل مالی است؟ این برنامه مجهز به دانش آموزان با مهارت های پیشرفته در تجزیه و تحلیل اقتصادی و مالی، تجهیز آنها با اساس صدای چگونه اقتصاد و بازار کار گیرند. هدف این است که ارائه فارغ التحصیلان با یک درک قوی از محیط کسب و کار تجاری است. دوره متفاوت است، اما بسیاری از برنامه شامل کلاس در امور مالی شرکت، اقتصاد کلان، مدیریت ثروت شخصی، و مدل سازی کامپیوتر است.

مدرک کارشناسی دانش آموزان بسیاری از مزایای حرفه ای و شخصی.علاوه بر افزایش حقوق و دستمزد، اکثر دانش آموزان تمایل به توسعه شفاهی و کتبی ارتباطات استثنایی، استعدادهای فردی و مهارت های سازمانی.

هزینه های مرتبط با کسب مدرک کارشناسی متفاوت است، بسته، در میان عوامل دیگر، در محل نهاد. دانش آموزان باید در مدارس خاص که مورد علاقه آنها برای تعیین ثبت نام هزینه ها و هزینه های کمک درسی تماس بگیرید.

کسب یک مدرک کارشناسی در تجزیه و تحلیل مالی ممکن است درها را به بسیاری از مسیرهای شغلی در سرمایه گذاری بانکی، اقتصاد، حسابداری، برنامه ریزی مالی، و بیشتر باز کنید. برخی از فارغ التحصیلان ارائه مشاوره به کسب و کار در افزایش سود و کاهش مواجهه با خطرات مالی. به دیگران کمک مشتریان سهام خصوصی رشد پرتفوی سرمایه گذاری خود را. بسیاری از را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به مشاوران، کمک سازمان های دولتی برای انتخاب بهتر برای شغل، اقتصاد، حمل و نقل عمومی، و یا مسکن.دانش آموزان همچنین ممکن است انتخاب برای سرعت بخشیدن به حرفه خود را با تبدیل شدن به یک حسابدار، حسابرس، و یا دلال سهام.

بسیاری از فرصت های بین المللی و برنامه های مبتنی بر اینترنت در دسترس به ارائه کلاس های انعطاف پذیر و راحت که جای زندگی فعال حرفه ای مشغول هستند. برای دریافت با یک دوره آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.