Keystone logo

9 کارشناسی برنامه ها که در خبرگزاری رادیو و تلویزیون 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
  • روزنامه نگاری
  • خبرگزاری رادیو و تلویزیون
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (9)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در خبرگزاری رادیو و تلویزیون

    یک مدرک لیسانس پایان دوره تحصیل در مقطع کارشناسی دانشجویان را نشان می دهد و یک پورتال برای دوره های فارغ التحصیل در بسیاری از دانشگاه ها و پایه های مورد نیاز برای انجام در یک رشته خاص فراهم می کند. دانش آموزانی که در این دوره تحصیل می کنند، به طور معمول دوره های اصلی و کلاس های خاصی را برای به دست آوردن آموزش عالی به ارمغان می آورند.

    لیسانس روزنامه نگاری چیست؟ این برنامه درجه بسیار متمرکز بر ارتباطات و تکنولوژی پخش مدرن است و دانش آموزان به دانش لازم برای موفقیت در تعدادی از حرفه های مرتبط دسترسی دارند. مطالعات دانشجویان به شدت در بهبود گزارشدهی، نوشتن، تحویل سخنرانی، تولید، ویرایش گرافیکی، عملیات دوربین، افسانه ای و داستان ققنوس مشارکت خواهند کرد. دوره هایی که این مهارت ها را ایجاد می کنند ممکن است دانشجویان را قادر به ایجاد روزنامه ها، مجلات، نمایش رادیو، تریلر فیلم و بسیاری دیگر از رسانه های گسترده شود.

    انتظار می رود یکی از دانش آموزان مهارت بالا در پیگیری این درجه مهارت ارتباطات کلامی باشد. این، همراه با سازمان پیشرفته و درک بهتر تکنولوژی کامپیوتر جدید، هم در خانه و هم در محل کار مفید است.

    مؤسسات مختلف و کشورهای میزبان هزینه های تحصیلات مختلفی را برای دوره های لازم برای این دوره ارائه می دهند، بنابراین پرداخت دقیق هزینه های دشوار است. همیشه توصیه می شود که دانش آموزان قبل از تعهد به یک مدرسه یا برنامه خاص، تحقیقات خود را انجام دهند.

    برخی از مشاغلی که فارغ التحصیلان این برنامه در هنگام ورود به نیروی کار می توانند با آن مواجه شوند عبارتند از: برنامه ریز رسانه، عکاس / فیلمبردار، هماهنگ کننده جلوه های بصری، ناشر رادیو، اسکریپت نویسی، لنگر اخبار، انتقاد منتقد، سردبیر، خبرنگار اخبار و نویسنده محتوا. بسیاری از این موقعیت ها فارغ التحصیلان را در چشم عموم قرار می دهند که در آنها آموزش گسترده ای در ارتباطات کلامی و کتبی به وجود می آید. سایر حرفه های احتمالی ممکن است شامل تولید مستند، ویرایشگر ویدئویی، مهندس صوتی، کارگردان فیلم و متخصص نورپردازی باشد.

    دوره های آنلاین برای دانش آموزان با برنامه های کامل امکان پذیر است، در حالیکه کلاس های سنتی در مقیاس محلی و بین المللی در دسترس هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.