Keystone logo

4 کارشناسی برنامه ها که در روابط بین الملل که در لهستان برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • لهستان
  • علوم اجتماعی
  • روابط بین الملل
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (4)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی برنامه ها که در روابط بین الملل

      کارشناسی یک برنامه کارشناسی محبوب است که کمک می کند تا دانش آموزان آماده شدن برای یک حرفه ای در رشته خود است. اکثر برنامه های ترکیب کلی افراد هنرهای آزاد با دوره های خاص در عمده دانش آموز.

      مدرک لیسانس در روابط بین الملل در لهستان چیست؟ این برنامه برای دانشجویانی که می خواهند به یادگیری در مورد جهان و نفوذ در واقعیت های سیاسی و اجتماعی در امور بین المللی طراحی شده است. دانش آموزان را انتخاب کنید که به دنبال این درجه را در مورد بسیاری از موضوعات مختلف بسته به نوع برنامه خاص یاد بگیرند. موضوعات ممکن در زمینه بین المللی شامل سیاست معاصر، تاریخ، کسب و کار، رسانه ها، و اقتصاد است. در طول دوره تحصیلی خود، دانش آموزان مهارت های کسب و کار مفید و بینش در مورد تحولات اقتصادی بین المللی و تصمیم گیری های سیاست به دست آورید.

      دانش آموزانی که یکی از مزایای درجه روابط بین المللی را دنبال که در آنها به دست آوردن مهارت های تحلیلی قوی است که کمک خواهد کرد که آنها را پیدا کنید کارهایی که نیاز به تفکر انتقادی، تشخیصی و قابلیت های تحقیقی. دانش آموزان زیادی در مورد فرهنگ های مختلف را یاد بگیرند و این فرصت را به کار در سازمان در سراسر جهان است.

      هزینه های مرتبط با مدرک در لهستان خواهد بسته به تعدادی از عوامل. این خدمات عبارتند از چه کشوری دانشجو از، طول این برنامه، و مدرسه خاص است. دانش آموزان را تشویق به رسیدن به مدارس به طور مستقیم به پیدا کردن آنچه که تعهدات مالی مورد نیاز خواهد بود.

      افراد با درجه در روابط بین المللی می توانید تعدادی از مشاغل را دنبال کنند. فارغ التحصیلان ممکن است انتخاب کنید برای ورود به دیپلماسی، اگر چه این یک منطقه رقابتی است. سازمان های دولتی در کشورهای مختلف و سازمان ملل متحد در نیویورک نهاد استخدام محبوب هستند.کسانی که می خواهند به کار در بخش خصوصی می تواند فرصت های شغلی در گروه های تحقیقاتی خصوصی کسب و کار بین المللی و پیدا

      امروز مدرسه خود را پیدا کنید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.