Keystone logo

22 کارشناسی برنامه ها که در طراحی طلا و جواهر 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مد
  • طراحی لوازم جانبی
  • طراحی طلا و جواهر
رشته های تحصیلی
  • مد (22)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در طراحی طلا و جواهر

    با به دست آوردن مدرک لیسانس، ممکن است درب های جدید را در یک مسیر حرفه ای باز کنید. گرفتن مدرک لیسانس در هر موضوع معمولا در سه تا پنج سال تحصیلی تمام وقت قابل دستیابی است.

    مدرک لیسانس در طراحی جواهرات چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست، دارندگان مدرک در طراحی جواهرات می توانند نحوه طراحی طلا و جواهر مانند گردنبند و حلقه را یاد بگیرند. علاوه بر طراحی، دانش آموزان همچنین ممکن است یاد بگیرند که چگونه این محصولات را ایجاد، شناسایی، نمایش داده و فروش کنند. در کنار این تمرین درسی، دانش آموزان به طور کلی اطلاعات پیشین مهم را نیز شامل می شوند، از جمله تاریخ هنر، تولید و تجارت. این حوزه مطالعه به ویژه برای افرادی که میخواهند مسیر شغلی را دنبال کنند که در آن بتوانند خلاقیت و استعداد منحصر به فرد خود را دنبال کنند، جذاب است.

    با مدرک لیسانس در طراحی جواهرات، می توان انتظار داشت که یاد بگیرد که چگونه تمام جواهرات را طراحی و قطعات را شناسایی کند. علاوه بر این، دانش آموزان می توانند خلاقیت خود را بهبود ببخشند، یاد بگیرند که طرح های خود را از دیدگاه جدید نگاه دارند و کار اصلی را ایجاد کنند.

    هزینه مدرک کارشناسی در طراحی جواهرات وابسته به مدرسه است که انتخاب می کند. به عنوان مثال، یک نهاد خصوصی احتمالا هزینه بیشتری نسبت به موسسه دولتی خواهد داشت. علاوه بر این هزینه های برنامه و هزینه تحصیل در کشور متفاوت است.

    تبدیل شدن به طراح جواهرات یکی از مسیرهای اصلی حرفه ای است که توسط برگزیدگان کارشناسی در طراحی جواهرات انتخاب شده است. طراحان می توانند انواع مختلف طلا و جواهر را ایجاد کنند و گاهی اوقات این فرصت را برای ساختن طرح های زیبا و زیبا برای رویدادهای بالا مانند جواهرات و فرش قرمز ایجاد می کنند. طراحان جواهرات می توانند برای شرکت های بزرگ یا مشتریان خصوصی کار کنند یا حتی خطوط خود را شروع کنند. یکی دیگر از فرصت های شغلی ممکن است یک تعمیرکار جواهرات باشد. حتی جواهرات بالا پایان گاهی اوقات خم می شود و شکسته می شود. تعمیرات جواهرات قطعات جایگزین مانند حلقه ها و جواهرات از دست رفته را به علاوه تغییر اندازه ساعت ها و حلقه ها انجام می دهند.

    دوره های طراحی جواهرات ممکن است به صورت محلی، بین المللی یا آنلاین از راحتی خانه خود ارائه شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.