Keystone logo

43 کارشناسی برنامه ها که در طرح و رسم 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات هنر
  • هنرهای زیبا
  • طرح و رسم
رشته های تحصیلی
  • مطالعات هنر (43)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در طرح و رسم

    سود کارشناسی در طراحی یک فرصت بسیار عالی برای افرادی که می خواهند به دنبال عمل خلاق، پشتیبانی شده توسط یک بانک دانش تخصصی در هنر و فرهنگ معاصر و تاریخی است. دانش آموزان به دست آوردن درجه در طراحی می تواند تبدیل به حرفه ای در صنعت تلویزیون، تئاتر، نشر و ویدئو، و یا دنبال فرصتهای شغلی به عنوان مدیران هنری و یا به عنوان کارگردان هنری در موزه ها و گالری.

    کارشناسی در طراحی چیست؟ این یک روش تجهیز دانش آموزان با نیاز دانش ضروری برای موفقیت، مانند انگیزه، نظم و انضباط، و تعهد به عمل نظری است. این ترکیب مطالعات از رشته های مختلف، از جمله معماری، طراحی، و تاریخ، برای تکمیل منطقه دانش آموز تخصص. شرکت کنندگان در برنامه نیز در مورد طیف وسیعی از هنرهای کاربردی، هنرهای تجسمی، و مطالعات میدانی فرهنگی یاد بگیرند.

    دلایل فراوان که چرا افراد را انتخاب کنید برای به دست آوردن مدرک لیسانس در طراحی وجود دارد.به عنوان مثال، برنامه آموزد انواع مهارت ها، از جمله تکنیک های فنی، نظری، و مفهومی و روش. دانش آموزان می توانند انتظار برای کشف هنرهای تجسمی، فرهنگ، طراحی، تاریخ هنر، هنر معاصر، نقاشی، نقاشی، عکاسی، و رسانه های تجربی.

    هزینه برنامه بسته به نهاد. برنامه درسی برنامه بین یک تا سه سال طول می کشد. افراد کاملا باید به مدارس به ارتکاب مطمئن شوید که برنامه ارائه شده متناسب با اهداف خود تحقیق قبل.

    افرادی که در برنامه شرکت می کنند خود را در تقاضا برای مشاغل طور فزاینده ای رقابتی مانند عکاسان، معلمان هنر، شیشه و طلا و جواهر طراحان، نقاشان، منقد هنری، مورخان، printmakers، و مجسمه سازان پیدا غالبا. دانش آموزان توسعه بینش بزرگ را به آنچه در آن طول می کشد برای تبدیل شدن به یک هنرمند حرفه ای با تمرکز بر دانش عمیق و قدردانی از نقاشی.

    بسیاری از فرصت های بین المللی برای برنامه از یک آرایه وسیعی از دانشگاه وجود دارد. کلاس های آنلاین هستند یک گزینه ایده آل برای افرادی که در مناطق دور افتاده در سراسر جهان زندگی می کنند. جایگزین مبتنی بر وب تهیه کردن به دانش آموزانی که نیاز به یک برنامه قابل انعطاف است. برای دریافت با یک دوره آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.