Keystone logo

75 کارشناسی برنامه ها که در علم پزشکی قانونی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات حقوقی
  • دادرسی کیفری
  • علم پزشکی قانونی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (75)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در علم پزشکی قانونی

علم پزشکی قانونی شواهد علمی برای استفاده در دادگاه از قانون را فراهم می کند. مدرک کارشناسی در علوم پزشکی قانونی ترکیبی متقابل انضباطی عدالت کیفری و علم است، و دانش آموز برای کار یا در زمین و یا در آزمایشگاه آماده کند.

یکی از اولین سوالات دانش آموزان اغلب زمانی که کاوش در این درجه باید باشد، "دقیقا همان چیزی مدرک لیسانس در علوم پزشکی قانونی است؟" این برنامه مدرک کارشناسی به طور معمول حدود چهار سال طول می کشد تا کامل است. هیچ آموزش یا آموزش و پرورش دیگر علاوه بر دیپلم دبیرستان معمولا لازم است، هر چند که دانش آموز از مهارت های قوی در بالا علوم در سطح مدرسه بهره مند شوند. علاوه بر الزامات آموزش و پرورش به طور کلی، دانش آموزان باید ترم قابل توجهی در زیست شناسی و شیمی، با مباحث اضافی در تحقیقات جنایی، زیست شناسی پزشکی قانونی، تجزیه و تحلیل آسیب شناسی و DNA پزشکی قانونی بشر، فیزیکی انتظار و شواهد، عدالت کیفری، چاپ نهفته، سم شناسی، و سرولوژی ردیابی.

دانش آموزان اغلب به دنبال مدرک لیسانس در علوم پزشکی قانونی را به تفاوت در جوامع خود، کمک به حل جرم و آوردن آن مسئول به عدالت. مجموعه مهارت تدریس شامل تحقیق، تجزیه و تحلیل داده ها، و تفکر انتقادی، که می تواند در انواع برنامه های کاربردی هر دو خاموش و کار استفاده می شود.

مقدار شما باید انتظار به برای به دست آوردن لیسانس در علوم پزشکی قانونی پرداخت چندین متغیر. شما باید هر مدرسه بپرسید شما علاقه مند به حضور در یک تجزیه دقیق از تمام شهریه و هزینه های قبل از ثبت نام می باشد.

فارغ التحصیلان لیسانس در برنامه علم پزشکی قانونی برای انواع پوزیشن های ورود به سطح در زمینه آماده شده است. نمونه هایی از مشاغل ممکن است شامل موقعیت در هر دو علم پزشکی قانونی عمومی یا خصوصی و آزمایشگاه معمولی است. دیگران را انتخاب کنید به دنبال موقعیت خود را در بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی و تجزیه و تحلیل DNA.درجه کارشناسی دانش آموزان برای انتقال آرام به یک برنامه علمی پزشکی قانونی فارغ التحصیل، که می تواند به فرصت بیشتر حرفه ای منجر آماده.

گزینه های بین المللی و آنلاین در دسترس برای کارشناسی در برنامه علم پزشکی قانونی وجود دارد. برای دریافت با یک دوره آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.