Keystone logo

188 کارشناسی برنامه ها که در علوم محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات محیط زیست
  • علوم محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (188)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در علوم محیط زیست

مدرک لیسانس شامل تکمیل الزامات اساسی قبل از در نظر گرفتن کلاس های تخصصی است که در یک منطقه بزرگ تحصیلی قرار دارند. دانش آموزان معمولا دو سال اول یک برنامه چهار ساله را برای یادگیری پس زمینه مورد نیاز برای درک پیشرفت های جدید در زمینه انتخاب خود را صرف. این درجه ها برای آماده سازی دانش آموزان برای موفقیت شخصی و حرفه ای طراحی شده اند.

لیسانس در علوم محیطی چیست؟ چندین علوم طبیعی، از جمله زیست شناسی، شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی، در این حوزه مطالعه متقاطع هستند. دانش آموزان اصول ترکیبی این رشته ها را در شرایط واقعی زندگی می آموزند. این آموزش آنها را برای ارزیابی هزینه ها و مزایای رویکردهای مختلف مدیریت تاثیر انسان بر اکوسیستم آماده می کند.

دانش آموزانی که مدرک لیسانس در علوم زیست محیطی را می گذرانند ممکن است زمینه علمی ای را که برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی حرفه ای و شخصی مفید باشد، به دست آورند. متخصصان ماهر می توانند تأثیر توسعه یا تولید صنعتی را در اکوسیستم های مختلف ارزیابی کنند. فارغ التحصیلان نیز باید به روش علمی و مطالعه سیستماتیک علت و معلومات دست یابند.

یک مدرک لیسانس در علوم محیطی ممکن است بر اساس رتبه بندی و محل تحصیل یک دانشگاه هزینه کند. متقاضیان باید قبل از درخواست هزینه های برنامه را بررسی کنند. دانش آموزان همچنین ممکن است برای کمک هزینه تحصیلی یا برنامه هایی که برای تشویق مطالعه محیط می باشند، جستجو کنند.

تکمیل مدرک لیسانس در علوم محیطی دانشجویان را به عنوان مشاوران، مدیران یا متخصصان آموزش و پرورش برای دولت های محلی و ملی یا شرکت های خصوصی آماده می کند. فارغ التحصیلان همچنین ممکن است در نظارت بر کیفیت منابع طبیعی خاص به عنوان کیفیت هوا، کیفیت آب و یا دانشمندان خاک تمرکز کنند. همچنین ممکن است به دنبال یافتن شغلی به عنوان یک دانشمند با سازمان های غیر دولتی اختصاص داده شده به حفاظت از محیط زیست و یا ایجاد مدارک برای موارد عدالت محیطی.

گزینه های زیادی برای پیگیری لیسانس در علوم زیست محیطی وجود دارد. برنامه های آنلاین می توانند برای دانش آموزان در مناطق بدون دانشگاه ارائه این درجه مفید باشد. برای شروع، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با اداره مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.