146 کارشناسی برنامه ها که در فنلاند for 2024

کارشناسی برنامه ها که در فنلاند for 2024Filter
    • Rovaniemi, فنلاند

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا به ورزش علاقه دارید؟ آیا می خواهید در یک محیط تجاری بین المللی کار کنید؟ آیا دوست دارید اشتیاق خود به ورزش و کسب و کار را برای ایجاد یک Pathway در شغلی که دوست دارید ترکیب کنید؟ برنامه مدرک در مدیریت کسب و کار ورزشی بین المللی یک تجربه آموزشی همه جانبه را ارائه می دهد که برای آماده سازی شما برای بخش تجارت ورزشی طراحی شده است. در برنامه مدیریت کسب و کار ورزشی بین المللی، شما این فرصت را خواهید داشت که درک خود را از توسعه پایدار در ورزش، مدیریت مالی، بازاریابی ورزشی، کارآفرینی، گردشگری ورزشی، مدیریت رویداد و طراحی کسب و کار توسعه دهید. با مجهز شدن به این پایه قوی، آماده خواهید بود تا با اطمینان و آمادگی به چالش های زندگی واقعی در صنعت ورزش بپردازید.

    • Jyväskylä, فنلاند

    تمام وقت

    42 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    JAMKبرنامه کسب و کار بین المللی تنها برنامه لیسانس EFMD (که قبلاً به عنوان EPAS شناخته می شد) در سطح کارشناسی معتبر در بین دانشگاه های علوم کاربردی فنلاند است. اگر می‌خواهید یک آموزش تجاری با کیفیت بالا، همکلاسی‌هایی از سراسر جهان دریافت کنید و مهارت‌های انگلیسی خود را توسعه دهید، این چیزی است که برای شما مناسب است! تجارت بین‌الملل دانش و مهارت‌های اصلی مدیریت کسب‌وکار را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که برای موفقیت در بازار جهانی دائماً در حال توسعه به آن نیاز دارند. شما کل مدرک را به زبان انگلیسی خواهید خواند. JAMK برنامه های لیسانس را به زبان انگلیسی نیز در زمینه تجارت بازی، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پرستاری و تدارکات ارائه می دهد.

    • Hämeenlinna, فنلاند
    • Riihimäki, فنلاند
    • + 2 more

    تمام وقت, پاره وقت

    42 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه تحصیلی ما در تجارت بین الملل دارای مدرک کارشناسی در مدیریت بازرگانی (BBA) با محدوده 210 واحد است که می تواند در 3.5 سال به پایان برسد. مدرک به طور کامل به زبان انگلیسی تکمیل شده است. مسیر مطالعه شما از واحدهایی با تمرکز بر سه ستون اصلی آموزشی ما تشکیل شده است ، جایی که تمرکز بر مدیریت بین المللی ، بازارهای جهانی و توسعه تجارت است. ما با ترکیب نظریه و عمل با طرز فکر کارآفرین ، مطالعات را پیاده سازی می کنیم.

    • Mikkeli, فنلاند
    • Kouvola, فنلاند

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    فارغ التحصیلان مدرک طراحی بازی تولید بازی را با تمرکز بر برنامه ریزی و توسعه بازی ها و به دست آوردن درک روشن از صنعت بازی آموزش خواهند داد.

    • Helsinki, فنلاند

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Helsinki, فنلاند

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    لیسانس هانکن در تجارت شامل عناصر مختلفی است که برای اطمینان از آمادگی دانشجویان ما برای زندگی کاری پس از تحصیل طراحی شده است. ما می‌خواهیم به دانش‌آموزانمان ابزاری بدهیم تا بتوانند در جهانی در حال تغییر پیشرفت کنند و بتوانند با چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم مقابله کنند. تحصیل در مقطع لیسانس به زبان انگلیسی یک برنامه تمام وقت و در محل است.

    • Lappeenranta, فنلاند

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه مدرک تحصیلی در مدیریت گردشگری و مهمان نوازی شما را برای ارائه خدمات نوآورانه در سطح بالا که امروز مشتریان به آن نیاز دارند آماده می کند. این به شما کمک می کند تا یک پایه محکم برای یک حرفه موفق ایجاد کنید.

    • Kuopio, فنلاند

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه تجارت بین المللی BBA با هدف توسعه متخصصان تجارت جهانی که به ویژه در تجارت خارجی و در فرایند بین المللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط فعالیت دارند ، تخصص دارد.

    • Jakobstad, فنلاند

    تمام وقت

    7 ترم ها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    برنامه لیسانس در کسب و کار بین‌المللی در Centria UAS پایگاهی قوی از مهارت‌ها و ابزارهای تجاری برای مدیریت کسب‌وکارها در محیط‌های بین‌فرهنگی به دانشجویان ما ارائه می‌دهد. برنامه درسی به گونه ای طراحی شده است که مهارت ها و تخصص را به طور همه جانبه برای زمینه کسب و کار ارائه دهد. اگر شما علاقه مند به کار برای یک شرکت بین المللی یا در موقعیت های بین المللی و محیط های تجاری هستید، این برنامه مدرک شما را هدف قرار می دهد.

    • Joensuu, فنلاند

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا آماده اید اولین قدم خود را به سمت حرفه ای در IT بردارید؟ برنامه لیسانس در فناوری اطلاعات دانش اصلی را در علوم کامپیوتر ارائه می دهد. این برنامه سه ساله شامل مطالعات در زمینه های مختلف است: برنامه نویسی پایه و پیشرفته، الگوریتم ها، مدیریت داده ها، طراحی نرم افزار، و تعامل انسان و کامپیوتر.

    • Kajaani, فنلاند

    تمام وقت

    7 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در مدیریت مهمان نوازی بین المللی حرفه ای شوید! مدرک کارشناسی در جهانگردی در KAMK علاوه بر افزایش صلاحیت تجاری خود برای موفقیت در کار در صنعت جهانگردی بین المللی ، درک گردشگری پایدار و مسئول را به شما ارائه می دهد. این درجه تئوری و عمل را با هم آمیخته تا فارغ التحصیلان ما مهارت های لازم را برای مدیریت تجارب توریستی با کیفیت و توسعه و مدیریت مشاغل گردشگری با نگرش کارآفرینی فراهم کنند. خدمات گردشگری از اجزای مختلفی مانند اقامتگاه ، پذیرایی ، برنامه و خدمات حمل و نقل و همچنین خدمات رویدادی ، کنفرانس و کنگره تشکیل شده است. شما برای به دست آوردن صلاحیت کامل توسعه مشتری مداری و بازاریابی و همچنین دانش و مهارت برای مدیریت و توسعه موفقیت آمیز مشاغل گردشگری ، مطالعه خواهید کرد. بخش مهمی از این مطالعات پروژه ها ، آموزش های عملی و پایان نامه هایی است که با همکاری زندگی کاری انجام می شود و شبکه ها و مهارت های اشتغال پس از فارغ التحصیلی را برای شما فراهم می کند. ما شما را تشویق می کنیم تا در زمینه های مختلف گردشگری شایستگی را افزایش داده و بنابراین یک مسیر مطالعه شخصی را برنامه ریزی کنید. شما در مدیریت مهمان نوازی تخصص دارید ، اما مسیر تحصیل شخصی شما همچنین ممکن است شامل توسعه صلاحیت بین المللی خود در یکی از دانشگاه های همکار ما در خارج از کشور ، یک مدرک دو برابر با یک دانشگاه شریک آلمان ، یا آموزش عملی در خارج از کشور باشد. همچنین می توان به عنوان مثال ماژول های مطالعه را از سایر زمینه ها مانند ورزش های قطبی و گردشگری ، مدیریت رویدادها یا ارتباطات بازاریابی انتخاب کرد.

    • Helsinki, فنلاند

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا در مورد توسعه محصول پایدار کنجکاو هستید؟ آیا دوست دارید با انتخاب مواد مهندسی مناسب، نحوه طراحی، توسعه و تجزیه و تحلیل محصولات هوشمند و پایدار را بیاموزید؟ مدرک تحصیلی از برنامه مهندسی مکانیک و پایدار شما را واجد شرایط می کند تا به عنوان یک مهندس مدرن کار کنید، که روی راه حل های پایدار و دیجیتال برای فردای کربن خنثی تمرکز می کند.

    • Helsinki, فنلاند

    تمام وقت

    42 ماهها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحصیل در Humak University of Applied Sciences ، موسسه آموزش عالی پیشرو در آموزش ماجراجویی در فنلاند. مربی جامعه به آموزش متخصصان در زمینه های ماجراجویی و آموزش در فضای باز می پردازد. آموزش ماجراجویی و بیرونی مبتنی بر روش یادگیری تجربی و مبتنی بر فعالیت است و هدف آن حمایت از رشد ، توسعه ، بهزیستی و نمایندگی افراد ، گروه ها و جوامع است.

    • Seinäjoki, فنلاند

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به عنوان یک مهندس کشاورزی مواد غذایی، درک جامعی از سیستم های غذایی خواهید داشت. در مطالعات خود می توانید تولید غذا را از مزرعه تا چنگال دنبال کنید. فرآوری مواد غذایی را از منظرهای مختلف و برای مواد خام مختلف مانند سبزیجات، غلات، نوشیدنی ها و همچنین محصولات لبنی و گوشتی درک خواهید کرد. شما پایه خوبی برای کار در سمت های مختلف در زمینه کشاورزی و مواد غذایی مانند تولید، کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه، پست های مدیریتی، فروش و بازاریابی و یا حتی به عنوان موسس یک شرکت به دست خواهید آورد. همچنین، SeAMK چند رشته ای و بین المللی به دانشجویان مهندسی کشاورزی مواد غذایی این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را به صنعت بین المللی کشاورزی-غذایی گسترش دهند.

    • Oulu, فنلاند

    تمام وقت

    5 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی