Keystone logo

4 کارشناسی برنامه ها که در فن آوری های زمینی-کیهانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم طبیعی
  • علوم جغرافیا
  • فن آوری های زمینی-کیهانی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در فن آوری های زمینی-کیهانی

برنامه کارشناسی یک برنامه کارشناسی ارشد، مقدماتی است که به منظور فراهم کردن دانش آموزان برای دانش آموزانی که نیاز به تحصیل دارند و یا دارای مدرک بالاتر هستند، طراحی شده است. بعضی افراد می توانند این برنامه را ظرف دو تا سه سال تکمیل کنند، در حالی که دیگران تا شش یا هفت سال طول می کشد تا این کار را تمام کنند.

یک لیسانس در زمینه فن آوری های جغرافیایی چیست؟ این برنامه برای آموزش دادن به شرکت کنندگان مهارت های فنی مورد نیاز صنعت و دولت های محلی، منطقه ای و ملی طراحی شده است. دوره ها ممکن است بر توسعه برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعات جغرافیایی تمرکز کنند و دانش آموزان را در مورد نحوه استفاده از آن برنامه ها برای تجزیه و تحلیل و مدیریت منابع هر دو انسان و طبیعی تمرکز کنند. دوره ها همچنین ممکن است بر جغرافیا، سیستم های ناوبری، نقشه برداری و فتوگرامتری متمرکز شوند.

دوره های این برنامه به طور کلی دانش آموزان را با تعدادی مهارت مهارت های ارزشمند، از جمله توانایی تفکر استراتژیک و با تصویر بزرگتر در ذهن، آموزش می دهد. شرکت کنندگان به طور کلی توانایی تجزیه و تحلیل قوی و درک فنی و کاربردی از فن آوری های زمین شناسی دارند. این مهارت ها نه تنها در زمینه حوزه GIS، بلکه در زندگی به طور کلی مفید می باشند.

هزینه یک لیسانس در فن آوری های جغرافیایی متفاوت است و همه بستگی به جایی که دانش آموز تصمیم می گیرد برای رفتن به مدرسه و برای مدت زمان طولانی در برنامه باشد. قبل از درخواست به برنامه، همه دانش آموزان تشویق می شوند تا تحقیق خود را انجام دهند.

فارغ التحصیلان این برنامه فشرده معمولا برای تعدادی از موقعیت های هیجان انگیز، از جمله اما نه تنها تکنسین GIS، کارتوگرافی، تحلیلگر جغرافیایی و Photogrammetrist، آماده می شوند. اگرچه موقعیت های رقابتی هستند، افراد ممکن است در چند بخش مختلف از جمله دولت، دانشگاه، تولید، تحقیق و توسعه موفق شوند. در حال حاضر، چشم انداز رشد شغلی پیش بینی می شود که رشد کند.

بسیاری از مؤسسات این برنامه خاص را ارائه می دهند، اما جایی که یک دانش آموز به پایان می رسد، بستگی به مکان، بودجه و برنامه دارد. دوره های آنلاین ارائه انعطاف پذیری را که محیط کلاس درس نمی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.