Keystone logo

13 کارشناسی برنامه ها که در مالیه بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • مالیه بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (13)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در مالیه بین الملل

    اگر شما عشق اعداد و شما عاشق سفر، پس از آن درآمد کارشناسی در امور مالی بین المللی ممکن است یک گزینه خوب برای شما. در کمی بیش از چهار سال، دانش آموزان می توانند اصول اولیه مالی یادگیری آن را به عنوان به کشورهای اعمال در سراسر جهان و آماده شدن برای موقعیت های ورود به سطح در فقط در مورد هر موسسه مالی.

    کارشناسی در امور مالی بین المللی چیست؟ این برنامه از مطالعه بر روی شیوه های اساسی و اصول در کسب و کار بین المللی تمرکز دارد. ترم در موضوعاتی مانند کسب و کار بین المللی، تجارت بین المللی، سیاست، روابط بین الملل و بیشتر تمرکز دارد. این برنامه معمولا حدود چهار سال طول می کشد تا کامل زمانی که با دیگر ترم مورد نیاز از یک دانشگاه یا موسسه آموزش ترکیب شده است. به برخی از برنامه های پذیرفته شده، دانش آموزان ممکن است نیاز به ملاقات حداقل معدل و SAT یا نمره ACT.

    سود مدرک کارشناسی در امور مالی بین المللی می تواند به شما کمک کند برای به دست آوردن یک موقعیت با موسسات مالی و کسب و کار در سراسر کلمه است. این گزینه خوبی برای کسانی که به دنبال سفر است. بسیاری از برنامه نیز ارائه دوره های آنلاین، و آن را یک انتخاب خوب برای از راه دور و زبان آموزان بین المللی است.

    چه مقدار از آن هزینه خواهد شد به کسب مدرک لیسانس در امور مالی بین المللی که در آن شما در مطالعه برنامه ریزی بستگی دارد تا حد زیادی. شما نیاز دارید که به مسکن حساب و مواد غذایی اگر شما شرکت در کلاس در محوطه دانشگاه. دوره های آنلاین ممکن است هزینه های مختلف داشته باشد. کاملا برنامه شما تحقیق برای پیدا کردن آنچه هزینه های درگیر هستند.

    اگر چه مدرک کارشناسی در امور مالی بین المللی واقعا به نظر می رسد برای آماده سازی دانش آموزان برای برنامه های گواهی و یا درجه کارشناسی ارشد، درآمد مدرک کارشناسی ممکن است فارغ التحصیلان برای موقعیت های ورود به سطح در موسسات مالی در سراسر جهان واجد شرایط.سود این درجه نیز واجد شرایط دانش آموزان برای برنامه های گواهی فارغ التحصیل، که تنها ممکن است یک ترم اضافی و کمک به دانشجویان در قرار دادن حرفه ای.

    شما معمولا می توانید به یک برنامه مالی بین المللی را با رفتن به وب سایت مدرسه خود را و ارسال درخواست آنلاین، تا زمانی که شما را ملاقات پیش نیاز اعمال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.