Keystone logo

27 کارشناسی برنامه ها که در مالیه و اقتصاد 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • مالیه و اقتصاد
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (27)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در مالیه و اقتصاد

مدرک کارشناسی دوره در مقطع کارشناسی که به طور معمول سه تا چهار سال طولانی با تمرکز بر یک میدان یا منطقه مورد علاقه خاص است. دانش آموزان معمولا صرف دو سال اول تکمیل نیاز آموزش و پرورش به طور کلی که ممکن است به یک جزئی مکمل را ترجمه کنید.

شما ممکن است تعجب، چه مدرک لیسانس در امور مالی و اقتصاد است؟ این برنامه به بررسی موضوعاتی مانند امور مالی، تجارت بین المللی، برنامه ریزی اقتصادی برای شرکت های بزرگ با عملیات جهانی، و محیط بین المللی پول. ترم ممکن است شامل اصول اقتصاد کلان، اصول امور مالی کسب و کار، مدیریت استراتژیک، سرمایه گذاری و مدیریت نمونه کارها، و حسابداری مدیریتی. هدف این است که برای دانش آموزان به منظور توسعه مهارت های حل مسئله مفهومی، هر دو به عنوان افراد و به عنوان بخشی از یک تیم، که ترکیب تکنیک های ریاضی با شهود اقتصادی است.

مزایای کسب مدرک امور مالی و اقتصاد کارشناسی شامل حد عالی رساندن توانایی های ارتباطی شفاهی و کتبی، در حال توسعه مشتاق مهارت های سازمانی و رهبری، و کشت روابط بین فردی. همچنین ممکن است یک سکوی پرشی برای امور مالی و اقتصاد شغلی جدید باشد یا ارائه یک راه برای پیشرفت در کار فعلی.

هزینه برای رشته های کارشناسی بین مدارس، کشور، و طول برنامه متفاوت است. دانش آموزان آینده نگر را تشویق به دفتر پذیرش تماس از تسهیلات با برنامه که منافع آنها را برای تعیین هزینه های مرتبط.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان امور مالی و اقتصاد ممکن است از انواع، صنعتی کمی پژوهشمحور، مانند بانکداری، امور مالی شرکت، بیمه و شرکت های وام مسکن، سازمان های دولتی، آموزش و پرورش، کسب و کار، و شرکت های سرمایه گذاری خصوصی را پوشش دهد.برخی از افراد پیدا کردن کار به عنوان دانشمندان داده ها، بانکداران و سرمایه گذاری، تحلیلگران مالی، تهیه مالیاتی، آمار، مشاوران مدیریت، اولین وبزرگترین املاک و مستغلات، مدیران وجوه، و تحلیلگران کمی. دیگر ممکن است تصمیم به ادامه تحصیل خود را با استفاده از مطالعات کارشناسی خود را به سمت یک برنامه فوق لیسانس است.

نهادهای بین المللی ارائه ماژول های فاصله آموزش به منظور تسهیل سهولت ثبت نام و جای نیازهای حرفه ای فعال است. برای پیدا کردن مدرسه برای شما مناسب، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.