Keystone logo

41 کارشناسی برنامه ها که در مالیه و بانکداری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • مالیه و بانکداری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (41)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در مالیه و بانکداری

    اکثر مردم مایل به تصمیم گیری هوشمند که آن را به امور مالی خود می آید. اصول خاص که راهنمایی مردم به سوی سرمایه گذاری و امور مالی شیوه های هوشمند وجود دارد. سود کارشناسی در امور مالی و بانکداری می تواند به شما کمک کند بهتر درک چگونگی مالی موسسات کار و چگونه برای ذخیره پول خود را عاقلانه.

    کارشناسی در امور مالی و بانکی چیست؟ این نوع از برنامه در یادگیری بانک ها و دیگر موسسات مالی اجرا تمرکز دارد. هنگامی که با سایر الزامات آموزش و پرورش به طور کلی از یک موسسه آموزش ترکیب، این نوع از کارشناس حدود چهار سال طول می کشد تا کامل است. علاوه بر دروس عمومی، دروس اصلی ممکن است در اصول بانکداری، اعتباری، سرمایه گذاری مدیریت، مقررات سرمایه گذاری، و اصول خدمات مالی تمرکز می کنند. بسیاری از درسها ممکن است برای یادگیرندگان از راه دور به صورت آنلاین به طور کامل در دسترس است.

    یادگیری بیشتر در مورد تامین مالی و بانکی شیوه های هوشمند یک ایده خوب برای فقط در مورد هر کس است.مزایای کسب مدرک کارشناسی در امور مالی و بانکی نظیر قادر به درک امور مالی خود را بهتر، و همچنین به عنوان توانایی برای کمک به دیگران تصمیم گیری تحصیل در مورد صرفه جویی در و سرمایه گذاری.

    هزینه درآمد از جمله مدرک کارشناسی بسته به جایی که شما را در رفتن به مدرسه برنامه ریزی متفاوت است. هزینه همچنین می توانید بسته به اینکه آیا شرکت در کلاس ها در دانشگاه و یا آنلاین متفاوت است. برای پیدا کردن همه هزینه های درگیر با امور مالی خود را و برنامه بانکداری، تحقیق مدرسه از انتخاب شما به طور کامل.

    فارغ التحصیلان که کسب مدرک لیسانس در امور مالی و بانکی ممکن است بسیاری از موقعیت های مختلف در دسترس به آنها در صنعت مالی، به خصوص اگر آنها در به دنبال درجه بالاتر برنامه ریزی. چنین گزینه های شغلی ممکن است شامل: امور مالی شرکت ها، مدیر بانک، مدیر ریسک، مدیریت کسب و کار، خرید و فروش، تجارت، نمونه کارها، ادغام، جمع آوری و بیشتر.

    درخواست برای پذیرش در یک برنامه مالی و بانکی به عنوان ساده به عنوان رفتن به وب سایت مدرسه و ارائه یک برنامه آنلاین است. برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.