Keystone logo

17 کارشناسی برنامه ها که در مدیریت املاک و مستغلات 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • املاک و مستغلات
  • مدیریت املاک و مستغلات
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (17)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در مدیریت املاک و مستغلات

پیگیری مدرک کارشناسی فرصت برای آموزش پیشرفته در سطح دانشگاه با تاکید در یک میدان انتخاب را فراهم می کند. درجه برای ورود به بسیاری از مشاغل مورد نیاز است. دانش آموزان ممکن است مدرک کارشناسی به عنوان زمینه را برای مطالعات ادامه داد: در سطح کارشناسی ارشد استفاده کنید.

کارشناسی در رئال مدیریت املاک چیست؟ مدیران املاک و مستغلات مسئول دست زدن به اموال دیگران با هدف حفظ ارزش و به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد هستند. دانش آموزان درک درستی از ارزیابی، توسعه، مدیریت و کارگزاری به دست آورید. دوره های نمونه شامل حسابداری و امور مالی، بازاریابی، اجاره، روابط مستاجر، ارتباطات، موافقت نامه های قراردادی، اقتصاد، و قانون املاک و مستغلات. مهارت های ارزش گذاری از طریق آموزش در روش ارزیابی، تجزیه و تحلیل نمونه کارها، و روند که ارزش املاک را تحت تاثیر قرار به دست آورد.مطالعات پوشش دولت از املاک مسکونی و تجاری، زندگی ارشد، و مسکن مقرون به صرفه.

مزایای درجه را می توان در سطح شخصی و همچنین در پیشرفت حرفه ای دیده می شود. رشد شخصی، از طریق توسعه مهارت های تحلیلی و فردی متوجه شدم. همچنین، دانش به دست آمده در برنامه را می توان در زندگی خصوصی دانش آموزان استفاده شود به منظور بهبود تصمیم گیری اموال.

فرصت های برنامه در دسترس هستند در سطح جهان، متفاوت در هزینه با توجه به محل و برنامه درسی. برای تعیین بهترین انتخاب فردی، دانش آموزان باید ویژگی های هر یک از گزینه با اهداف شخصی خود را در ذهن اکتشاف.

مهارت آموخته در به دنبال مدرک مدیریت املاک و مستغلات در تقاضای بالا در محیط کار هستند. فارغ التحصیلان برای اشتغال در مناطق مختلف متفاوت مجهز شده است. فرصت های شغلی موجود در مدیریت و توسعه، برنامه ریزی استفاده از زمین، نقشه برداری، سرمایه گذاری املاک و مستغلات، و ارزش گذاری املاک می باشد.دانش آموختگان نیز واجد شرایط به عنوان مشاوران در اجاره، بازاریابی، برنامه ریزی سرمایه گذاری، و کسب و دفع اموال عمل می کنند. فهرست کارفرمایان آینده نگر شامل شرکت های املاک و مستغلات، مجتمع های آپارتمانی، خانه های عمومی، خواص تعطیلات، برج کسب و کار تجاری، پارک های صنعتی، مراکز خرید و پارک ها دفتر.

را به اولین گام به سوی حرفه ای به چالش کشیدن و پاداش در مدیریت املاک و مستغلات، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.