Keystone logo

25 کارشناسی برنامه ها که در مدیریت غذا و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
  • تجارت غذا و آشامیدنی
  • مدیریت غذا و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (25)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در مدیریت غذا و آشامیدنی

برنامه های کارشناسی برای افرادی طراحی شده اند که بتوانند درک اولیه ای از یک منطقه خاص از تحصیل را بدست آورند. اغلب، مدرک کارشناسی به اندازه کافی برای سرزنش یک کار خوب است، اما گاهی اوقات فارغ التحصیلان به دنبال یک مدرک کارشناسی ارشد، مانند یک کارشناسی ارشد یا Ph.D.

بسیاری از مردم می خواهند بدانند که مدرک کارشناسی مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی چیست؟ این برنامه برای کمک به شرکت کنندگان در ایجاد دانش ضروری خود را از کیفیت مواد غذایی، تولید مواد غذایی و مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق غذا طراحی شده است. دانش آموزان ممکن است در دوره هایی مانند تولید مواد غذایی، مدیریت کیفیت غذا، تجارت مواد غذایی، قانون کسب و کار مهمان نوازی، فلسفه غذا و شراب و مدیریت کیفیت خدمات شرکت کنند. در طول این برنامه، دانش آموزان ممکن است زمان زیادی را در کارگاه های عملی، جلسات آزمایشگاهی گسترده و کارگاه های آموزشی که بر هنر غذاهای خوب تمرکز دارند، صرف کنند.

افرادی که فارغ التحصیل مدرک مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی هستند، اغلب دارای مهارت های مطلوب می باشند. شرکت کنندگان در این برنامه به طور کلی دارای مهارت های حسی قوی تر از دیگران هستند و همچنین توانایی کسب و کار برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق غذا. بسیاری نیز متفکران خلاق و خلاق هستند. هر یک از این صفات می تواند در تعدادی از زمینه ها مفید باشد.

هزینه یک مدرک لیسانس واقعا بستگی به برنامه دانشجویی که در آن شرکت می کند و مدت برنامه صحبت می کند. دانش آموزان نیز باید هزینۀ هزینه های زندگی را به هزینه کلی آموزش خود محاسبه کنند.

این برنامه با هدف آماده سازی دانش آموزان برای تعدادی از فرصت های شغلی هیجان انگیز است. علاوه بر کار کردن در یک آشپزخانه به عنوان سرآشپز، فارغ التحصیلان ممکن است مهارت هایی برای توسعه محصول، نوآوری غذا و طراحی، نام تجاری غذا یا مدیریت کسب و کار کوچک داشته باشند. آنها ممکن است به یک مدیر بازاریابی یا یک عکاس غذا تبدیل شوند. شرکت کنندگان ممکن است موفقیت در صنعت مهمان نوازی و یا حتی در سرگرمی به عنوان میزبان میز غذا در بر داشت.

نهادهای بیشتری شروع به ارائه این نوع برنامه می کنند. برخی از دوره ها می توانند به صورت آنلاین تکمیل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های موجود شما، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.