Keystone logo

26 کارشناسی برنامه ها که در مدیریت پارک ها و تفریحگاه ها 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • گردشگری و مهمان نوازی
  • مدیریت پارک ها و تفریحگاه ها
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (26)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در مدیریت پارک ها و تفریحگاه ها

شاید معمولا بیشتر از همه درجه تحصیلات دانشگاهی پیگیری می کند، درجه کارشناسی یک گواهی نامه از دانش پیشرفته معمولا زیر یک دوره مطالعه فشرده در یک دانشگاه اهدا شده است. این دوره ممکن است به چهار سال گذشته تا بسته به مطالعه، و به طور معمول یک نیاز برای، مشاغل یقه سفید بالاتر پرداخت. مدرک کارشناسی یک پیش نیاز برای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا است.

مدرک لیسانس در پارکها و مراکز تفریحی مدیریت چیست؟ این درجه مجهز به دانش آموزان با دانش مورد نیاز به طور موثر مدیریت امکانات تفریحی و امکانات گردشگری محور از همه نوع. برنامه ممکن است شامل غلظت در مدیریت پارک و سفر / گردشگری. تمام غلظت تمرکز به شدت در حال توسعه مهارت های رهبری و مدیریت کسب و کار علاوه بر حد عالی رساندن گفتار و گوش دادن استعداد. دوره های آموزشی با تاکید بر اخلاق و خدمات به مشتریان بهترین شیوه اغلب گنجانده شده است.

از جمله مزایای بالای درجه این کارشناسی فرصت های شغلی افزایش یافته است از کارفرمایان که ممکن است مشاهده مدرک به عنوان اثبات سرسختی کارکنان آینده و تعهد به تکمیل اهداف هستند. داشتن مدرک کارشناسی همچنین می توانید هنگامی که می خواهید به مذاکره حقوق و دستمزد بالاتر کمک کند.

چقدر هزینه به کسب مدرک خود را ممکن است به جایی که شما انتخاب می کنید به حضور در مدرسه، چه مدت این برنامه است و دیگر جزئیات مدرسه خاص بستگی دارد. پاسخ مدارس بالقوه خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های خود را.

دریافت کنندگان مدرک لیسانس در پارک ها و مدیریت تعطیلات اغلب خود را برای چند شغل واجد شرایط پیدا کسانی که دوست دارند به کار در خارج می تواند به حرفه خود به عنوان برنامه ریزان تفریح ​​در فضای باز، مدیران پارک و یا مربیان درست است. بیشتر دارندگان مدرک مشتری روبرو ممکن است برای موقعیت های مانند سرپرست اردوگاه و یا بهداشت و مربی سلامتی انتخاب کردن. تمام مشاغل به اشتراک گذاری تمرکز بر حفظ امکانات و فعالیت در تنظیمات جامعه است.

از آنجا که این درجه رشد می کند بیشتر به ارزش ها، مدارس بیشتر و بیشتر در حال ارائه آن هر دو در داخل و آفلاین. که ساخته ایم، چیدن مدرسه مناسب آسان است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.