441 کارشناسی برنامه ها که در مدیریت 2024

کارشناسی برنامه ها که در مدیریت 2024Filter
    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    48 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    مهم نیست در چه زمینه ای قصد کار دارید، برنامه لیسانس مدیریت بهترین مکان برای شروع شغل آینده در مدیریت است. دوره لیسانس مدیریت نقطه شروع شما برای آینده شغلی مدیریت بدون توجه به صنعت است.

    • Lisle, آمریکا

    پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    به طور کامل آنلاین لیسانس هنرهای دانشگاهی در مدرک مدیریت مدرسه، شما می توانید درک جامع از مدیریت کسب و کار را با کشف چندین عملکرد عمده کسب و کار برای کمک به تبدیل شدن به یک رهبر موثر و موثر در چشم انداز پیچیده سازماندهی امروز.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    48 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    در IU، مهارت هایی را به دست خواهید آورد که به شما کمک می کند وظایف را به طور مؤثر مدیریت کنید، فرهنگ ایجاد کنید و در هر سازمانی تغییر را رهبری کنید. برای به حداکثر رساندن حفظ شما، این برنامه لیسانس بر رویکرد عملی تأکید دارد. بنابراین از کارشناسان صنعت یاد می گیرید، مهارت های نرم و بینش های خاص را می گیرید. به این ترتیب شما روندهای اقتصادی جهانی، استراتژی های سازگاری و رهبری را در سطح عمیق تری درک خواهید کرد. کسب مدرک لیسانس خود در مدیریت به شما این امکان را می دهد که وظایف پیچیده ای را انجام دهید - مانند پروژه های تحول دیجیتال - و آن را آسان جلوه دهید. و این کار آسان خواهد بود زیرا دانش و تجربه لازم برای ایجاد موفقیت در هر مسیری که شغل شما را می‌برد را دارید. اکنون می‌توانید از بهترین‌ها بیاموزید و در حرفه جدید خود یک مزیت رقابتی کسب کنید و می‌توانید همه این کارها را آنلاین انجام دهید.

    • Livingston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    از طریق مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه وست آلاباما وارد حرفه مدیریت شوید. همانطور که از طریق برنامه حرکت می کنید ، هنگامی که از نردبان به یک موقعیت رهبری می روید ، آماده خواهید بود تا در صنایع مختلفی حرکت کنید.

    • Grenoble, فرانسه

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Grenoble IAE هم سال سوم مدرک اقتصاد و مدیریت است و هم اولین قدم در Pathway مدیریت تحصیلات تکمیلی ما است. وظیفه آن این است که دانش آموزان را قادر به کسب مهارت های اساسی مدیریت در آماده سازی برای یک مدرک کارشناسی ارشد در علوم مدیریت و در نتیجه موقعیت های مدیریتی تخصصی یا عمومی پیدا کند. همه جنبه های مدیریت از دیدگاه فنی ، بلکه از طریق یک رویکرد مفهومی با هدف توسعه ذهنیت آزاد و توانایی تفکر که برای موقعیت های مدیریتی کلیدی هستند ، پوشش داده می شود. دوره کارشناسی یک ساله مدیریت برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که قبلاً 120 واحد ECTS را در یک موضوع مرتبط با تجارت به پایان رسانده اند و حداقل سطح گواهی B2 به زبان انگلیسی دارند.

    • Haarlem, هلند

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحول دیجیتال به فرآیند یکپارچه سازی فناوری های دیجیتال در تمام جنبه های کسب و کار و سازمان ها از جمله مدل کسب و کار، فرآیندها و محصولات مربوط می شود. همچنین مستلزم تغییر در ساختارهای سازمانی و منابع انسانی است. در مفهوم گسترده تر، مدیریت تحول دیجیتال به استراتژی ها، برنامه ریزی ها و هماهنگی فرآیندهای تحول دیجیتال اشاره دارد.

    • Barcelona, اسپانیا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه, زبان اسپانیایی

    لیسانس مدیریت از TBS Education یک مدرک دانشگاهی رسمی آموزش عالی فرانسه در تجارت بین المللی و مدیریت بازرگانی، به ویژه در مدیریت و بازاریابی است. این مدرک بین المللی کسب و کار با هدف دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه خود را به پایان رسانده اند، آنها را با تمام منابع یک مدرسه تجاری معتبر معتبر مجهز می کند. همچنین برای فارغ التحصیلان سکوی پرتابی برای موفقیت در دنیای حرفه ای فراهم می کند.

    • Online USA

    تمام وقت, پاره وقت

    8 هفته ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    در مدرک کارشناسی آنلاین مدیریت و رهبری در دانشگاه کنکوردیا ، سنت پل ، عملکردهای مدیریت با گذراندن دوره های تجربی زنده می شوند که شما را به هدایت تیم ، مدیریت یک پروژه پیچیده و هدایت یک سازمان از طریق تغییرات ابتکاری تبدیل می کند.

    • Paphos, قبرس

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    لیسانس مدیریت بازرگانی (BBA) در مدیریت برای تجهیز دانش آموزان به دانش و مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به رهبران موثر در دنیای تجاری بسیار رقابتی طراحی شده است. این دانش آموزان را با یک پایه محکم در تمام رشته های تجاری حسابداری، مالی، اطلاعات و سیستم های تصمیم گیری، بازاریابی، منابع انسانی، عملیات و مدیریت استراتژیک فراهم می کند. تاکید ویژه ای بر همسویی برنامه با پیشرفت ها و روندها در دنیای شرکت ها، از جمله تجزیه و تحلیل داده ها، نوآوری، و کارآفرینی است. این برنامه دانشجویان را آماده می کند تا شغل خود را به عنوان مشاور مدیریت شروع کنند و راه خود را به سمت فرصت های پاداش برای توسعه شخصی و حرفه ای هموار کنند.

    • Toulouse, فرانسه
    • Barcelona, اسپانیا
    • + 2 more

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه, زبان اسپانیایی

    برنامه لیسانس TBS یک دوره 3 ساله مدیریت با تمرکز حرفه ای و بین فرهنگی است. هدف از این دوره ارائه مهارت های مدیریتی مورد نیاز برای برآورده کردن الزامات تجاری شرکت ها در فرانسه و سراسر جهان به فارغ التحصیلان آینده است. این برنامه 3 سال تجربیات و برخوردهای ارزشمندی را ارائه می دهد که حول یک برنامه درسی ساخته شده است که به هر دانش آموز این امکان را می دهد که یا به تحصیل خود ادامه دهد یا مستقیماً به سمت یک حرفه حرفه ای پر ارزش حرکت کند.

    • Munich, آلمان

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Berlin, آلمان
    • Iserlohn, آلمان
    • + 2 more

    تمام وقت

    6 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, آلمانی

    به عنوان یک مدیر فردا، تفکر و عمل کارآفرینانه ارزشمندترین ابزار شماست. یک برنامه با موفقیت تکمیل شده در مدیریت بازرگانی بلیط شما برای یک شغل در بخش خصوصی است. فارغ التحصیلان ما به لطف تجربه عملی که در اوایل به دست می آورند، از بهترین فرصت های شغلی برخوردار هستند.

    • Bratislava, اسلواکی

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    شرط اصلی فارغ التحصیلی و اخذ مدرک لیسانس، قبولی در آزمون دولتی است. فقط دانشجویانی که پایان نامه کارشناسی را برای دفاع ارسال کرده و تمامی دروس اجباری و دروس گزینشی اجباری را با موفقیت گذرانده اند می توانند برای آزمون دولتی اقدام کنند. دفاع از پایان نامه کارشناسی بخش اصلی آزمون دولتی است. در FM CU آزمون مدیریت و اقتصاد و دارایی نیز بخشی از آزمون های دولتی در سطح کارشناسی است.

    • Saint Julian's, مالت

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    BA کسب و کار و مدیریت ما دامنه روشنی را در جهت کسب و کار مدرن و مکانیسم هایی که زیربنای آن هستند ارائه می دهد. شما همچنین تجربه یادگیری خود را با طیف وسیعی از گزینه هایی که به مسیر شغلی آینده شما ارزش می بخشد، بیشتر خواهید کرد.

    • Geneva, سویس

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی