Keystone logo

21 کارشناسی برنامه ها که در مطالعات اوقات فراغت 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • گردشگری و مهمان نوازی
  • گردشگری
  • مطالعات اوقات فراغت
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (21)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در مطالعات اوقات فراغت

    مدرک لیسانس مدرک کارشناسی است برای تکمیل دوره ای از مطالعات که توسط دانشگاه ها و دانشگاه ها اعطا می شود، می توان هر وجاهت بین سه تا 7 سال را در بر گرفت. تکمیل این درجه قبل از کسب مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری لازم است.

    یک لیسانس در مطالعات تفریحی چیست؟ این نوع برنامه ها طیف گسترده ای از مطالعات را شامل می شود که شامل دانش تئوری و عملی می شود. علاوه بر به دست آوردن مهارت های خاص مربوط به اوقات فراغت و گردشگری، مانند برنامه ریزی تعطیلات، طراحی خدمات و محصولات مقصد جذاب و محصولات و سازماندهی رویدادهای اوقات فراغت، مطالعات عمومی مربوط به بازاریابی، تبلیغات، اقتصاد، مدیریت و روانشناسی نیز ممکن است در درجه بندی قرار گیرد. نمونه هایی از مناطق احتمالی تمرکز عبارتند از مهمان نوازی و غذا، مدیریت گردشگری پایدار، و مدیریت آبگرم و سلامتی.

    دانش آموزانی که مدرک لیسانس در دوره های اوقات فراغت را کامل می کنند باید دارای آموزش عالی باشند. مهارت های به دست آمده در روانشناسی می تواند به کار با افراد در تمام جنبه های زندگی کمک کند. علاوه بر این، توانایی سازماندهی رویدادهای پیچیده و طراحی خدمات جذاب، بالقوه برای غنی سازی کیفیت زندگی دانشجویان است.

    همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع برنامه تحصیلی ممکن است با طول متفاوت باشد. بنابراین برنامه کوتاهتر هزینه کمتر از یک برنامه طولانی است.

    بسیاری از فرصت های شغلی ممکن است برای یک دانش آموز با درجه ای در مطالعات اوقات فراغت وجود داشته باشد. به عنوان مثال، مطالعات انجام شده در طول برنامه ممکن است دانش آموز را به عنوان یک متصدی مجاز یا یک اردوگاه جوانان واجد شرایط بداند. کار دیگری ممکن است به عنوان یک مربی اسکی یا یک مدیر تور پیدا شود. حتی مدرس تناسب اندام و عامل تبلیغات ممکن است فرصت های شغلی برای یک مدرک تحصیلی در مطالعات اوقات فراغت باشد.

    کالج ها و دانشگاه ها در سراسر جهان برنامه های کارشناسی را ارائه می دهند. بسیاری از موسسات حتی درجه هایی را ارائه می دهند که کاملا آنلاین هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.