Keystone logo

12 کارشناسی برنامه ها که در مطالعات خاورمیانه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات منطقه ای
  • مطالعات خاورمیانه
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (12)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در مطالعات خاورمیانه

    عربستان سعودی، آفریقای شمالی و کل منطقه خاورمیانه تبدیل شده اند به لحاظ سیاسی و تجاری مهم، مدرک لیسانس در میانه مطالعات شرق ارزش به عنوان یک ابزار منحصر به فرد و حرفه ای به دست آورد. این درجه به دانش آموز برای اشتغال فوری آماده و یا به دنبال مدرک کارشناسی ارشد در این زمینه.

    مدرک لیسانس در میانه مطالعات شرق چیست؟ این درجه های تخصصی است که دانش آموزان با دانش امور مجهز در منطقه به طور فزاینده بالا مشخصات در جهان است. این دوره از مطالعه خواهد آموزش پیشرفته در چشم انداز سیاسی و تجاری از این منطقه کلیدی ارائه، با تمرکز اضافه شده در تاریخ و روابط بین المللی است. پس از اتمام درجه دانش متفاوت از چالش های پیش روی منطقه داشت. این نوع از برنامه ممکن است شامل دوره در دین، رسانه ها و کسب و کار تخصص منطقه ای.

    دانش آموزان باید دلایل متعددی برای دنبال مدرک لیسانس در میانه مطالعات شرق.برخی می خواهند به دست آوردن مهارت در ارتباطات و تفکر انتقادی است که درجه را فراهم می کند، علاوه بر دانش ذاتی امور بین المللی است. علاوه بر این، این نوع از درجه می تواند کمک به متخصصان واجد شرایط برای شغل بالاتر پرداخت.

    هزینه به دنبال این درجه می تواند در نوسان در نهاد اساس، به عنوان می توانید مدت زمان را برای به دست آوردن درجه. دانش آموزان توصیه به طور کامل تحقیق نهادهای بالقوه است.

    درجه در مطالعات شرق میانه می توانید حرفه ای برای کار به عنوان مترجم، معلم آماده و یا یکی از بسیاری از موقعیت های مربوط به کسب و کار. این موقعیت به طور فزاینده ای در تقاضا و انتظار می رود که فرمان دستمزد بالا. دریافت کنندگان مدرک دانش استراتژیک و ایدئولوژیک به شکل استراتژی های موثر برای انجام کسب و کار در منطقه داشته باشد. این می تواند به طیف گسترده ای از مواضع دولت و یا رابط نظامی و همچنین ترجمه کنید.

    هستند تعداد فزاینده ای از گزینه های این برنامه برای دانش آموزان به دنبال این دوره هیجان انگیز از مطالعه از جمله دوره های آنلاین انعطاف پذیر وجود دارد. برای شروع، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.