1020 کارشناسی برنامه ها که در مطالعات مدیریت 2024

کارشناسی برنامه ها که در مطالعات مدیریت 2024Filter
    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    36 ماهها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    رشته مهندسی صنایع وارد عصری بی سابقه از نوآوری شده است. فن‌آوری‌های هوشمند به سرعت کارخانه‌های تولیدی و زنجیره‌های تامین را در سراسر جهان متحول می‌کنند. با ثبت نام در برنامه کارشناسی مهندسی صنایع و مدیریت IU ، مجموعه ای جامع از مهارت های تجاری، دانش تخصصی در مهندسی صنایع و تخصص در IT به دست خواهید آورد.

    • Marshall, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    پتانسیل کامل رهبری خود را با مدرک کارشناسی آنلاین مدیریت از Southwest Minnesota State University آزاد کنید. مهارت هایی را که برای موفقیت حرفه ای نیاز دارید ایجاد کنید و از یک تمرکز متمرکز بر صنعت در مدیریت منابع انسانی، مدیریت عمومی، کارآفرینی، مدیریت مراقبت های بهداشتی یا مدیریت زنجیره تامین انتخاب کنید. دوره ها توسط اساتید برتر از طریق یک کلاس درس آنلاین راحت تدریس می شود که به شما امکان می دهد طبق برنامه خود مطالعه کنید.

    • Online USA

    تمام وقت, پاره وقت

    16 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    هنگامی که مدرک خود را در برنامه BS 100% آنلاین در برنامه فناوری اطلاعات دانشگاه کینگ تکمیل می کنید و مسیر مدیریت پروژه را انتخاب می کنید، وارد حرفه مدیریت پروژه فناوری اطلاعات شوید. شما برای برتری در امنیت، برنامه نویسی، معماری شبکه یا مدیریت پایگاه داده آماده خواهید شد. سپس مطالعات خود را با گذراندن سه دوره برای یادگیری پنج مرحله مدیریت پروژه که توسط موسسه مدیریت پروژه (PMI) توسعه یافته است، متمرکز خواهید کرد. برنامه را در 16 ماه با اعتبار انتقال تکمیل کنید.

    • Online USA

    تمام وقت, پاره وقت

    42 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    لیسانس آنلاین هنر در رهبری حرفه ای و اخلاق از دانشگاه متدیست که توسط اساتید و کارکنانی که موضوعات مختلفی را نمایندگی می کنند طراحی شده است به شما دیدگاهی بین رشته ای برای پیشبرد حرفه خود می دهد. برنامه درسی بر روی "3 C" متمرکز است: همکاری (ارتباط بین فردی و طراحی)، زمینه سازی (تحقیق و تجزیه و تحلیل)، و مشارکت (کاربرد و تمرین حرفه ای).

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    48 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    مهم نیست در چه زمینه ای قصد کار دارید، برنامه لیسانس مدیریت بهترین مکان برای شروع شغل آینده در مدیریت است. دوره لیسانس مدیریت نقطه شروع شما برای آینده شغلی مدیریت بدون توجه به صنعت است.

    • Lisle, آمریکا

    پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    به طور کامل آنلاین لیسانس هنرهای دانشگاهی در مدرک مدیریت مدرسه، شما می توانید درک جامع از مدیریت کسب و کار را با کشف چندین عملکرد عمده کسب و کار برای کمک به تبدیل شدن به یک رهبر موثر و موثر در چشم انداز پیچیده سازماندهی امروز.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    48 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    در IU، مهارت هایی را به دست خواهید آورد که به شما کمک می کند وظایف را به طور مؤثر مدیریت کنید، فرهنگ ایجاد کنید و در هر سازمانی تغییر را رهبری کنید. برای به حداکثر رساندن حفظ شما، این برنامه لیسانس بر رویکرد عملی تأکید دارد. بنابراین از کارشناسان صنعت یاد می گیرید، مهارت های نرم و بینش های خاص را می گیرید. به این ترتیب شما روندهای اقتصادی جهانی، استراتژی های سازگاری و رهبری را در سطح عمیق تری درک خواهید کرد. کسب مدرک لیسانس خود در مدیریت به شما این امکان را می دهد که وظایف پیچیده ای را انجام دهید - مانند پروژه های تحول دیجیتال - و آن را آسان جلوه دهید. و این کار آسان خواهد بود زیرا دانش و تجربه لازم برای ایجاد موفقیت در هر مسیری که شغل شما را می‌برد را دارید. اکنون می‌توانید از بهترین‌ها بیاموزید و در حرفه جدید خود یک مزیت رقابتی کسب کنید و می‌توانید همه این کارها را آنلاین انجام دهید.

    • Gainesville, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    • Hull, بریتانیا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آموزش دهید تا حلقه مهمی باشید که زنجیره کسب و کار جهانی را به هم پیوند می دهد. در این دوره آموزشی، نحوه مدیریت مشارکت یک سازمان در زنجیره تامین جهانی و بین المللی را خواهید آموخت. با استفاده از امکاناتی مانند مرکز نوآوری فناوری ما، خواهید دید که چگونه تکنیک‌های مدیریت و زنجیره‌های تامین باعث حرکت تجارت می‌شوند. شما ماژول های تخصصی در مورد مدیریت تدارکات و تامین، لجستیک جهانی و مدیریت بندر، و پایداری زنجیره تامین و محیط زیست را مطالعه خواهید کرد. و همچنین خواهید فهمید که چگونه کسب و کارها به عنوان یک کل کار می کنند - یادگیری در عملکردهای مختلف. ما از پروژه‌ها، مطالعات موردی و همکاری‌های صنعتی استفاده می‌کنیم تا به شما نشان دهیم آنچه را که یاد می‌گیرید واقعاً در دنیای واقعی اعمال می‌شود. با شبکه‌های صنعتی حرفه‌ای، کارآفرینان همفکر، و شرکای شرکتی در سالن تجاری جدید ما ارتباط برقرار کنید. این مدرسه که به راحتی در مدرسه کسب و کار واقع شده است، یک مرکز پر جنب و جوش برای سازمان‌ها برای همکاری و کار خلاقانه است، و همچنین به ایجاد پیوند با برنامه‌های ما، از جمله موقعیت‌یابی و فرصت‌های پروژه‌های تجاری زنده که در طول تحصیل شما تعبیه شده‌اند، کمک می‌کند. همچنین فضای بسیار خوبی برای دانشجویان ما برای ملاقات، یادگیری و تأثیرگذاری بر تصمیم گیرندگان است و پایه‌های شغلی آینده شما را - همه در محوطه دانشگاه - می‌گذارد.

    • Denpasar Selatan, اندونزی

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Grenoble, فرانسه

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Grenoble IAE هم سال سوم مدرک اقتصاد و مدیریت است و هم اولین قدم در Pathway مدیریت تحصیلات تکمیلی ما است. وظیفه آن این است که دانش آموزان را قادر به کسب مهارت های اساسی مدیریت در آماده سازی برای یک مدرک کارشناسی ارشد در علوم مدیریت و در نتیجه موقعیت های مدیریتی تخصصی یا عمومی پیدا کند. همه جنبه های مدیریت از دیدگاه فنی ، بلکه از طریق یک رویکرد مفهومی با هدف توسعه ذهنیت آزاد و توانایی تفکر که برای موقعیت های مدیریتی کلیدی هستند ، پوشش داده می شود. دوره کارشناسی یک ساله مدیریت برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که قبلاً 120 واحد ECTS را در یک موضوع مرتبط با تجارت به پایان رسانده اند و حداقل سطح گواهی B2 به زبان انگلیسی دارند.

    • Paris, فرانسه
    • Madrid, اسپانیا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ما شما را به ورود به دنیایی دعوت می کنیم که در آن ورزش و ارزش های آن در همه جا حضور دارند. وارد دنیایی از احساسات، عواطف و احساسات شوید. در بازاری ادغام شوید که هرگز از اختراع مجدد خود دست بر نمی دارد. انتخاب AMOS به معنای پیوستن به مدرسه پیشگام در مدیریت ورزش در اروپا است که از سال 2007، دانشجویان پرشور خود را در پیوستن به صنعت ورزش همراهی می کند. ما دوره های آموزشی را ارائه می دهیم که منجر به گواهینامه های شناخته شده سطح بالا می شود.

    • Longmeadow, آمریکا

    تمام وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    • Livingston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    از طریق مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه وست آلاباما وارد حرفه مدیریت شوید. همانطور که از طریق برنامه حرکت می کنید ، هنگامی که از نردبان به یک موقعیت رهبری می روید ، آماده خواهید بود تا در صنایع مختلفی حرکت کنید.

    • Haarlem, هلند

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به دست آوردن یک مجموعه مهارت تخصصی که شامل درک زمینه و هدف بیرونی و داخلی و هدف تعداد زیادی از زمینه های رسانه ای و همچنین مهارت در ابزارهای دیجیتالی پیشرفته است!