Keystone logo

39 کارشناسی برنامه ها که در مطالعات میان فرهنگی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات فرهنگی
  • مطالعات میان فرهنگی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (39)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی برنامه ها که در مطالعات میان فرهنگی

مدرک کارشناسی معمولا در کالج ها، دانشگاه ها و سایر موسسات آموزش عالی موجود است. مدت زمان می تواند متفاوت باشد، اگرچه معمولا سه تا چهار سال طول می کشد تا مدرک کارشناسی را کامل کند. دانش آموزان اغلب مناطق اصلی تحصیلی را اعلام می کنند که بر این اساس تمرکز می کنند در حالی که این مدرک را به دست می آورند.

بسیاری از دانش آموزان بالقوه تعجب می کنند: "یک لیسانس در مطالعات بین فرهنگی چیست؟" این درجه می تواند طیف گسترده ای از موضوعات را شامل ارتباطات فرهنگی، زبان، نژاد، قومیت و مذهب را پوشش دهد. یک دانش آموز می تواند در مطالعات زنان، انسانشناسی فرهنگی، روانشناسی و تنوع، کلاسهای خود را بگیرد. بعضی از شاگردان در برنامه های مطالعات بین فرهنگی نیاز به یک پروژه سنگ ریزه در اوج درجه است.

فارغ التحصیلان مطالعات بین فرهنگی اغلب با مهارت هایی که به تمامی حوزه های زندگی شان ترجمه می شود، به خوبی مجهز هستند. آنها در حل اختلافات متخصص هستند، آنها دیدگاه های مختلفی را درک می کنند و می توانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در مطالعات بین فرهنگی، از مدرسه به مدرسه، بسته به عوامل مختلف، مانند دوره دوره تحصیل، متفاوت خواهد بود. دانش آموزان باید با دقت تمام گزینه ها را برای یافتن بهترین مدرسه برای آنها محاسبه کنند.

بسیاری از حرفه های ممکن در انتظار مطالعات میان فرهنگی فارغ التحصیل می شوند. آنها ممکن است معلمان، کارگران اجتماعی، کارمندان سفارت، و یا کارکنان خدمات بهداشتی و انسانی تبدیل شوند. همچنین کار بالقوه ای در سرپرستی یا به عنوان یک مبلغ با مضامین مختلف وجود دارد. دانش فرهنگ های جهان این دانش آموزان می تواند آنها را جذاب تر برای کسب و کار با عملیات خارج از کشور. دانش آموزان همچنین ممکن است در موقعیت های دولتی مانند یک دیپلماتیک باشند.

دانشگاه ها و کالج ها در سراسر جهان یک لیسانس در مطالعات بین فرهنگی ارائه می دهند. بعضی از مدارس نیز گزینه های آنلاین را برای کسانی که نیاز به انعطاف پذیری بیشتری دارند و یا در نقاط دور دور از محوطه دانشگاه زندگی می کنند، ارائه می دهند. اکنون سفر خود را آغاز کنید برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.