Keystone logo

1043 کارشناسی برنامه ها که در هنر های نمایشی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • هنر های نمایشی
رشته های تحصیلی
  • هنر های نمایشی (1043)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در هنر های نمایشی

    هر دانش آموزی که به شکسپیر مربوط و یا دارای اشتیاق سوزان برای آواز، نواختن آلات، یا رقص ممکن است از یک کارشناسی در هنرهای نمایشی بهره مند شوند. مطالعه به طور کلی از هر سه عرصه هنرهای نمایشی دانشجویان را در رشته هنر و سرگرمی و همچنین به عنوان یک آموزش عالی آماده.

    کارشناسی در هنرهای نمایشی چیست؟ این درجه اغلب شامل یک دوره به طور کلی از مطالعه پوشا ترکیبی از رقص، موسیقی، و درام. در حالی که ممکن است برای دانش آموزان برای انتخاب یک منطقه به تمرکز بر روی، کارشناسی در هنرهای نمایشی یک برنامه درجه به طور کلی است که شامل کار از تمام مناطق هنرهای نمایشی است. هدف این است که معمولا برای به دست آوردن درک جامع از هر منطقه به بهتر آماده سازی دانشجویان برای حرفه ای. به عنوان بخشی از روند درخواست، دانش آموزان ممکن است لازم باشد برای انجام در یک یا هر سه عرصه در مقابل دانشکده.

    این نوع از درجه دانش آموزان اجازه می دهد تا به دنبال فرصتهای شغلی آنها در مورد پرشور و آموزش دیگران است.با درجه در دست، دانش آموزان می توانند تلاش خود را برای مواضع و مشاغل در بخش های مختلف صنعت سرگرمی و یا به دنبال یک درجه بالاتر برای تبدیل شدن به معلمان یا استادان هنر خود را از انتخاب.

    هزینه مدرک کارشناسی در هنرهای نمایشی بسته به مدرسه و هنر مطالعه قرار گرفت. در بسیاری از موارد، دانش آموزان ممکن است نیاز به در نظر کنار گذاشتن بودجه اضافی برای جلسات تمرین خصوصی، به ویژه برای کسانی که به دنبال مطالعه موسیقی است. شما نیاز به نزدیک برنامه شما با توجه به کشف هزینه نهایی را بررسی کند.

    هستند بسیاری از مشاغل مختلف است که دانش آموزان ممکن است پس از اتمام درجه هنرهای نمایشی دنبال وجود دارد. چنین فرصتهای شغلی ممکن است شامل اقدام در فیلم، تلویزیون، و یا تئاتر، رقص و باله رقص و عملکرد، کارگردانی برای فیلم و یا تئاتر، ترکیب موسیقی و عملکرد، مدیریت استعداد، و کار کسب و کار در صنعت سرگرمی.

    بسیاری از دانشگاه های مختلف در سراسر درجه پیشنهادات جهان در هنرهای نمایشی.در حالی که برخی از درسها ممکن است به صورت آنلاین صورت گرفته است، معقول است که انتظار می رود که برخی از حضور دانشگاه ممکن است برای اعمال و اجرای مورد نیاز است. به عنوان بخشی از روند درخواست شما حتی ممکن است لازم باشد برای انجام در فرد در مقابل دانشکده در مدرسه از انتخاب شما. برای دریافت بر روی پیدا کردن البته برای شما مناسب آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.