Keystone logo

31 کارشناسی برنامه ها که در پایداری محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات محیط زیست
  • پایداری محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (31)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در پایداری محیط زیست

    بیشتر برنامه های کارشناسی با یک مبنای گسترده ای از الزامات شروع می شود و به مطالعات تخصصی تر ادامه می دهند. دانش آموزان باید توانایی های کلی را داشته باشند و دوره های به طور فزاینده ای پیشرفته را در زمینه تمرکز خود برگزار کنند. فارغ التحصیلان باید در رشته تحصیلی خود تخصص خود را نشان دهند.

    مدرک لیسانس در زمینه حفظ محیط زیست چیست؟ این رشته بر روی شناسایی رویکردهای سازگار با محیط زیست برای تلاش هایی که از ساخت و ساز تا تولید می باشد، تمرکز دارد. رویکردهای پایدار ممکن است شامل جایگزینی مواد غیر سمی یا یافتن راه هایی برای کاهش اثرات زیست محیطی تولید باشد. این روش ها ممکن است به کسب و کار اجازه می دهد با هزینه های کمتری برای منابع و یا زباله کار کند.
    مزایای زیادی برای پیگیری مدرک لیسانس در زمینه پایداری محیطی وجود دارد. این دوره مطالعه، مهارت های تحلیلی را تشدید می کند و توانایی های فارغ التحصیلان را برای به دست آوردن نتایج متفاوتی بهبود می بخشد. دانش آموزان در مورد پیامدهای اقتصادی و طبیعی توسعه و زنجیره تامین یاد می گیرند. این مهارت ها با دولت ها، سازمان های بین المللی و شرکت های خصوصی تقاضا می شود.

    هزینه های یک لیسانس در برنامه پایداری محیطی بر اساس مدارس و کشورها متفاوت است. محاسبه هزینه حضور در بیش از چهار سال دوره کار تمام وقت. شما همچنین می توانید در هزینه کتاب های درسی و هر گونه تجهیزات لازم برای تکمیل قطعات آزمایشگاهی یا تحقیقاتی شرکت کنید.

    فارغ التحصیلان با مدرک لیسانس در زمینه پایداری زیست محیطی می توانند دانش خود را در بسیاری از حرفه های مختلف اعمال نمایند، چه به عنوان مشاوران پایدار و یا متخصصان برای دولت ها و یا شرکت ها. دارندگان مدرک ممکن است در مشاوره شرکت ها یا سازمان های بین المللی مشغول به کار شوند و یا به عنوان ارزیاب مستقل عمل کنند. در این نقشها، آنها تأثیرات زیست محیطی تولید، ساخت و ساز یا توسعه زیربنایی را تعیین خواهند کرد و گزینه هایی را تعیین می کنند که تعادل بین ارزش یا سودآوری و پایداری را تعیین می کنند.

    لیسانس در زمینه حفظ محیط زیست تبدیل شده است منطقه ای محبوب از مطالعه، و بسیاری از دانشگاه ها و برنامه های آنلاین ارائه درجه در این زمینه است. شما می توانید بر اساس برنامه ها بر اساس مکان یا میزان انعطاف پذیری مورد نیاز برای پیگیری این درجه تصمیم گیری کنید. برای شروع، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با اداره مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.