Keystone logo

4 کارشناسی برنامه ها که در کمک های بشر دوستانه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم اجتماعی
  • روابط بین الملل
  • کمک های بشر دوستانه
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی برنامه ها که در کمک های بشر دوستانه

    مدرک کارشناسی یک دوره کارشناسی است که می تواند از یک دانشگاه به دست آید. داشتن مدرک لیسانس می تواند بسیاری از درها را به شما باز کند، هم حرفه ای و هم علمی.

    یک لیسانس در کمک های انسان دوستانه چیست؟ این درجه دانش آموزان را با مهارت های مورد نیاز برای کمک به جوامع مرتبط با زیرساخت های محدود فراهم می کند. مناطقی که به علت بلایای محلی، شرایط اضطراری، موقعیت جغرافیایی و شرایط اجتماعی از هم جدا شده اند شامل همه موارد می شود. دانش آموزان می توانند نحوه ارائه پشتیبانی لجستیکی از سازمان های بشردوستانه که به نیازهای جسمی، احساسی و معنوی گروه ها در سراسر جهان تمایل دارند، یاد بگیرند. این شامل طراحی و مدیریت برنامه ها در ارتباط با سازمان های جهانی و گروه های محلی است.

    تحصیل برای مدرک لیسانس در زمینه کمک های بشردوستانه می تواند دانش آموزان را به مهارت های سازماندهی کمک های بزرگ کمک کند. دانش آموزان همچنین ممکن است مهارت های ارتباطی را یاد بگیرند و در دانش متقابل فرهنگی جوامع کمک دهنده مانند گروه های بومی آموزش ببینند. این دانش فرهنگی نه تنها در اجرای برنامه های کمک می کند، بلکه می تواند جهان بینی دانشجویان را گسترش دهد.

    هزینه های یک لیسانس در کمک های انساندوستانه توسط موسسه یادگیری و کشور تعریف می شود. این نوع درجه به طور کلی نیاز به پایان دادن به چهار سال دارد، هرچند زمان ممکن است تا زمانیکه دانش آموز اعتبارات مورد نیاز را تکمیل کند متفاوت باشد.

    مدرک لیسانس در زمینه کمک های بشردوستانه می تواند فارغ التحصیل تحصیلی برای مشاغل مختلف باشد. سازمان های دولتی، غیر انتفاعی و بخش خصوصی همه افراد را به دنبال هماهنگ کننده ها و مدیران می دهند که می توانند برنامه های بشردوستانه را طراحی و اجرا کنند. دانش آموزانی که علاقه مند به کمک های پزشکی می شوند، ممکن است به عنوان مددجویان بهداشتی در مناطق روستایی یا مدیران خدمات انسانی در ابتکار بهداشت جهانی، اشتغال پیدا کنند.

    دانشگاه های سراسر جهان برنامه هایی برای لیسانس از طریق کمک های انسان دوستانه ارائه می دهند، هم به طور شخصی و هم آنلاین. گزینه آنلاین ممکن است به ویژه برای دانش آموزانی که کار می کنند یا قادر به سفر به کلاس نیستند مفید باشد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.