لیسانس مهندسی نرم افزار
Snow College (Community College)
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Ephraim, آمریکا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
4 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
درخواست اطلاعات
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
Sep 2024
* شهریه مقیم یوتا: 1663 دلار. شهریه غیر مقیم: 6،073 دلار. (هزینه های هر ترم 2018 - 2019 سال تحصیلی)
بورسیه ها
فرصت های بورسیه تحصیلی را برای کمک به بودجه مطالعات خود کاوش کنید
مقدمه
مهندسی نرم افزار
لیسانس علوم مهندسی نرم افزار مهندسان نرم افزار را آماده می کند: متخصصان مشارکتی که در یک تیم کار می کنند تا محصولات نرم افزاری را در زمان مقرر ، در بودجه و با نیازهای مشتری مطابقت دهند. فارغ التحصیلان این برنامه از دانش و مهارت عملی یک رویکرد مهندسی تعریف شده برای تجزیه و تحلیل سیستم های پیچیده ، برنامه ریزی ، طراحی و ساخت برخوردار خواهند بود. این دوره بر مبانی علوم رایانه و اصول ریاضی برای طراحی ، تجزیه و تحلیل ، تأیید ، اعتبار سنجی ، پیاده سازی ، استقرار و نگهداری سیستم های نرم افزاری بنا شده است.
اغلب در مورد تفاوت بین علوم کامپیوتر ، مهندسی نرم افزار و IT/IS سردرگمی وجود دارد. نمودار زیر از انجمن ماشین های محاسباتی (ACM) بینش بین روابط هر یک از مناطق را ارائه می دهد.
مهندسان برق (EE) عمدتا با طراحی سخت افزار درگیر هستند ، در حالی که مهندسان کامپیوتر (CE) سیستم هایی را طراحی می کنند که هم سخت افزار و هم نرم افزار را شامل می شود. علوم کامپیوتر (CS) مفاهیم و فناوری مربوط به نحوه وادار کردن رایانه به انجام کاری (گرافیک ، روباتیک و غیره) را در بر می گیرد و مهندسی نرم افزار (SE) بر نحوه طراحی و ساخت نرم افزار تمرکز دارد. همپوشانی قابل توجهی بین علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار وجود دارد و تقاطع بین این دو اغلب برنامه نویسی است. با این حال ، یک تفاوت کلیدی وجود دارد. دانشمندان کامپیوتر نظریه ها را آزمایش می کنند و در لبه ناشناخته ها کار می کنند. مهندسی نرم افزار یک رشته مهندسی است. مهندسی با دانشی که قبلاً ثابت شده است شروع می شود و راه حل هایی را برای مشکلات فنی ، اجتماعی و تجاری ایجاد می کند. فناوری اطلاعات (IT) و خدمات اطلاعاتی (IS) بر ارائه راه حل های فناوری به یک سازمان متمرکز هستند.
برنامه مهندسی نرم افزار کالج اسنو یک تجربه آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که بر اساس علوم و مهندسی رایانه سنتی ساخته شده و مهندسان نرم افزاری تولید می کنند که نرم افزاری با کیفیت بالا را به صورت سیستماتیک ، کنترل شده و کارآمد ایجاد می کنند. این امر به روش های زیر انجام می شود:
- این مدرک بر ریاضیات و استفاده از روش های مهندسی در طراحی نرم افزار تأکید زیادی دارد.
- دوره ها بر فرآیندهای نرم افزاری و چرخه زندگی تأکید دارند و از رویکرد تیمی برای ساختن نرم افزار با یادگیری فعال ("یادگیری با انجام") استفاده می کنند که همچنین فرصت های رهبری ، مانند نقش های اصلی تیم توسعه نرم افزار را برای هر دانش آموز فراهم می کند.
- دوره ها شامل یادگیری قابل توجه در زمینه های مدیریت مانند برنامه ریزی پروژه ، تخصیص منابع ، تضمین کیفیت ، آزمایش ، معیارها ، نگهداری و عیب یابی ، مدیریت پیکربندی و مدیریت پرسنل است.
- دوره ها شامل تیم های دانشجویی برای کار بر روی فعالیت هایی است که به طور خاص برای راهنمایی دانش آموزان جهت ایجاد درک مشترک از مفاهیم کلیدی طراحی شده اند ، و در عین حال مهارت های اصلی فرایند مانند ارتباط ، کار گروهی ، تفکر انتقادی و حل مسئله را توسعه می دهند.
- دانش آموزان می توانند تأکید در موارد زیر داشته باشند:
- کارآفرینی: ترکیبی از تفکر محاسباتی و کارآفرینی برای شناسایی ، ارزیابی و اجرای ایده هایی که بازارها و فناوری های جدیدی را ایجاد می کند.
- طراحی رسانه های دیجیتال: استفاده از رسانه های یکپارچه برای انتقال پیام ها از طریق رسانه های الکترونیکی مانند اینترنت ، فیلم ، تلویزیون و فناوری های تلفن همراه.
- توسعه وب: استفاده از ابزارهایی از جمله HTML ، CSS و JavaScript برای ایجاد و حفظ وب سایت های با کیفیت بالا و تعاملی.
برنامه درسی مهندسی نرم افزار در یک دنباله یک ساله به پایان می رسد که در آن دانش آموزان به صورت تیمی برای ایجاد یک سیستم نرم افزاری منعکس کننده شیوه های فعلی در صنعت کار می کنند. علاوه بر این ، دانش آموزان تشویق می شوند قبل و در حین ثبت نام در این دوره های آموزشی در کارآموزی شرکت کنند تا قبل از شروع پروژه های خود ، تجربه و بینش مستقیم در صنعت کسب کنند. کالج اسنو با مشاغل مشارکت می کند تا این فرصت های یادگیری را ایجاد کند که دانش آموزان را در زمینه صنعت تجربه می کند.
برنامه مهندسی نرم افزار کالج اسنو دانشجویان را آماده می کند تا بلافاصله وارد حرفه مهندسی نرم افزار شوند یا به دنبال فرصت های آموزشی پیشرفته باشند. دو سال اول برنامه نیز با انتقال به موسسه ای که درجه علوم کامپیوتر را ارائه می دهد سازگار است.
دوره های مهندسی نرم افزار
- SE 3250 بررسی زبانها
- SE 3410 عوامل انسانی-طراحی نرم افزار
- SE 3450 SW Desg. اصول ، الگوها
- SE 3520 سیستم های پایگاه داده
- SE 3620 توسعه برنامه توزیع شده
- SE 3630 توسعه برنامه تلفن همراه
- SE 4120 مدیریت پروژه نرم افزاری
- رابط کاربری گرافیکی SE 4220
- SE 4320 نرم افزار شخصی نرم افزار
- SE 4400 SE Practicum I
مشاغل مهندسی نرم افزار
مهندسی نرم افزار کاربرد اصول مهندسی در توسعه نرم افزار است. دانشمندان کامپیوتر می آموزند که چه چیزی درست است ، چگونه فرضیه ها را آزمایش می کنند و چگونه دانش خود را در زمینه خود گسترش می دهند. مهندسان نرم افزار می آموزند که چه چیزی درست است ، چه چیزی مفید است و چگونه از دانش کاملاً درک شده برای حل مشکلات عملی استفاده کنند.
مسیرهای شغلی در مهندسی نرم افزار
- توسعه برنامه های کاربردی: توسعه نرم افزارهای مبتنی بر حل مشکلات و مبتنی بر وب که شامل زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و C#می شود.
- توسعه سیستمها: طراحی و کدگذاری نرم افزارهای پس زمینه ایجاد شده برای پشتیبانی از توسعه برنامه. شامل زبانهای برنامه مانند C و ++ C است.
- توسعه وب: طراحی نرم افزار یا برنامه های کاربردی برای اجرا در مرورگر وب و استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند HTML ، JavaScript و PHP.
- توسعه سیستم های جاسازی شده: طراحی سیستم های محاسباتی و نرم افزار برای کار بر روی دستگاه های غیر محاسباتی مانند خودروها. از زبانهای برنامه نویسی مانند C و زبانهای اسمبلی استفاده می کند.
درآمد برای مهندسین نرم افزار
طبق آمار اداره کار ، حقوق اولیه معمولاً حدود 70،000 دلار است و اکثر مشاغل مهندسی نرم افزار بین 80،000 تا 105،000 دلار در سال دستمزد می گیرند. پتانسیل درآمد بر اساس موقعیت ، تجربه ، تحصیلات ، صنعت ، کارفرما و گواهینامه متفاوت است.
مهارتهای مورد نیاز مهندسی نرم افزار
متخصصان مهندسی نرم افزار مبتنی بر مهارت هستند و نیاز به آموزش بسیار تخصصی در هر دو زمینه فنی و غیر فنی دارند. کارفرمایان به دنبال نامزدهایی هستند که دارای ترکیبی از مهارت های فنی و نرم هستند. مهارتهای نرم برای کارفرمایان شامل ارتباط ، سازماندهی ، مدیریت پروژه ، حل مسئله ، تفکر انتقادی و تصمیم گیری است.
فراتر از مهارتهای نرم ، مهندسان نرم افزار همچنین مجموعه مهارتهای فنی و خاص صنعت را توسعه می دهند که به ترتیب برای همه مشاغل مهندسی کامپیوتر و زمینه های خاص تمرین قابل استفاده است. به عنوان مثال مهارتهای فنی شامل زبانهای برنامه نویسی ، سخت افزار و نرم افزار رایانه و معماری سیستم است.
آماده سازی برای حرفه ای در مهندسی نرم افزار
1) مدرک مهندسی نرم افزار یا رشته مرتبط را کسب کنید. اکثر موقعیت های مهندس نرم افزار نیاز به مدرک کارشناسی دارد. گرایش مهندسی نرم افزار مفیدترین زمینه را برای طراحی و تکمیل نرم افزار فراهم می کند. برای آماده شدن برای حرفه خود ، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید.
2) بلافاصله برنامه نویسی را شروع کنید. حتی اگر هنوز در مقطع ابتدایی هستید ، می توانید با آموزش برنامه نویسی شروع بسیار خوبی به خود داشته باشید. مهندسی نرم افزار منحصراً روی کد نویسی متمرکز نشده است ، اما شما باید حداقل چند زبان را بدانید و درک عمیق تری از نحوه عملکرد آنها داشته باشید. هیچ توافق گسترده ای در مورد مفیدترین زبانها وجود ندارد ، اما همه اینها گزینه های رایج هستند:
- C ++
- سی شارپ
- جاوا
- جاوا اسکریپت
- پایتون
3) ریاضی بخوانید. مهندسان نرم افزار گاهی الگوریتم های ریاضی را ایجاد می کنند که به نرم افزار اجازه می دهد کار کند. بر توسعه و حفظ مهارت های ریاضی خود تمرکز کنید تا بتوانید بهترین کار را پس از کسب مقام مهندس نرم افزار انجام دهید.
4) نرم افزار بسازید. بهترین راه برای بهبود مهارت های شما استفاده از آنهاست. چه پروژه های حرفه ای و چه شخصی ، طراحی و برنامه نویسی نرم افزار به شما چیزهای زیادی را آموزش می دهد. برای بسیاری از کارفرمایان ، دستاوردهای عملی بیشتر از معدل یا دانش نظری اهمیت دارند.
5) به دنبال کارآموزی باشید. بسیاری از دانشجویان مهندسی نرم افزار در حین پایان تحصیل به عنوان کارآموز کار می کنند. این می تواند راهی عالی برای کسب آموزش عملی و ایجاد ارتباط با کارفرمایان بالقوه باشد
6) اهداف شغلی خود را در نظر بگیرید. صنعت نرم افزار همیشه در حال تغییر است. به طور مستمر دانش و مهارت های عملی خود را ارتقا دهید. برای فرصت های شبکه به یک سازمان حرفه ای مانند ACM یا IEEE بپیوندید. گواهینامه های مربوط به حوزه مورد علاقه خود را دنبال کنید. برای اطلاع از فرصتهای شروع مهندسی نرم افزار Pathway ، ردیف Snow را ببینید.
گواهینامه های حرفه ای موجود
گواهینامه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای نشان دادن مهارت خود با زبان ها ، محصولات یا نقش های شغلی خاص به دنبال آنها باشید. برخی منعکس کننده دانش گسترده هستند ، برخی دیگر بر مهارتهای محدود در زمینه های تخصصی تمرکز می کنند.
مهندسان برنامه کاربردی با دانش گسترده ممکن است بخواهند از طریق موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) مدارک تحصیلی را دنبال کنند. اعتبارنامه توسعه نرم افزار انجمن IEEE منعکس کننده دانش موجود در راهنمای دانش مهندسی نرم افزار (SWEBOK) است. آنها در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند.
درباره مدرسه
سوالات
دوره های مشابه
B.Eng مهندسی نرم افزار پر کردن
- London, بریتانیا
Applied Software Engineering
- Cardiff, بریتانیا
Computer Science BS
- Rapid City, آمریکا