لیسانس هنرهای زیبا در بازی و طراحی رسانه های تعاملی
Arkansas Tech University
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Russellville, آمریکا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
4 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
USD ۱۳٬۷۳۶ / per year *
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
درخواست اطلاعات
* شهریه در سال هزینه های شخصی: 10،087 دلار
مقدمه
مدرک Game and Interactive Media Design دانشجویان را با هنرهای ارتباطی بینایی و جدیدترین علوم مربوط به فناوری دیجیتال تعاملی آشنا می کند. این برنامه دانش آموزان را برای کار در صنایع بازی های ویدئویی و سرگرمی و همچنین طیف گسترده ای از زمینه های نیاز به مهارت در انیمیشن ، شبیه سازی ، برنامه نویسی ، طراحی وب ، ویرایش ، توسعه برنامه های تلفن همراه ، ساخت محیط تعاملی و شکل گیری داستان آماده می کند.
برنامه تحصیلی
ماتریس زیر یک طرح نمونه برای کلیه دروس مورد نیاز برای این برنامه است.
تازه وارد
سقوط | بهار | ||
ENGL 1013 ترکیب I 1 | 3 | ENGL 1023 ترکیب II 1 | 3 |
علم با آزمایشگاه 1 | 4 | علوم اجتماعی 1 | 3 |
جبر کالج MATH 1113 | 3 | طراحی دو بعدی ART 1403 | 3 |
ART 1001 آشنایی با هنر | 1 | مهارتهای دیجیتال ART 2213 برای طراح گرافیک | 3 |
ART 1303 مقدمه طراحی | 3 | COMS 1403 جهت گیری به محاسبات ، اطلاعات و فناوری | 3 |
آزمایشگاه علوم کامپیوتر و اطلاع رسانی COMS 1411 | 1 | ||
تمام وقت | 14 | تمام وقت | 16 |
سال نو
سقوط | بهار | ||
هنرهای زیبا و علوم انسانی 1 | 3 | هنرهای زیبا و علوم انسانی 1 | 3 |
ENGL 2043 مقدمه ای برای نوشتن خلاق و یا COMM 3163 نوشتن برای عملکرد | 3 | تاریخ ایالات متحده / دولت 1 | 3 |
ART 2223 تاریخ هنر دیجیتال | 3 | علم با آزمایشگاه 1 | 4 |
تصویر دیجیتال ART 3253 | 3 | مبانی سه بعدی دیجیتال GAME 2003 | 3 |
COMS 2104 مبانی برنامه نویسی رایانه I | 4 | COMS 2203 مبانی برنامه نویسی رایانه II | 3 |
تمام وقت | 16 | تمام وقت | 16 |
جوانتر
سقوط | بهار | ||
علوم اجتماعی / هنرهای زیبا / علوم انسانی / ارتباطات 1 | 3 | علوم اجتماعی 1 | 3 |
تکنیک های انیمیشن ART 4623 | 3 | ART 2303 Studio Drawing OR ART 3303 Drawing Studio I ART 4233 Studio Studio | 3 |
GAME 3013 توسعه بازی I | 3 | GAME 3023 بازی توسعه II | 3 |
مدل سازی سه بعدی GAME 4263 | 3 | انیمیشن 3D GAME 4633 | 3 |
انتخابی 2 | 3 | GAME 4803 نظریه طراحی بازی | 3 |
تمام وقت | 15 | تمام وقت | 15 |
ارشد
سقوط | بهار | ||
GAME 4013 Senior Game Project I | 3 | GAME 4023 Senior Game Project II | 3 |
انتخابی 2 | 12 | نمونه کار حرفه ای GAME 4901 | 1 |
انتخابی 2 | 9 | ||
تمام وقت | 15 | تمام وقت | 13 |
1 گزینه ها یا جایگزین های مناسب را در "الزامات آموزش عمومی" ببینید.
2 حداقل 40 ساعت سطح بالا مورد نیاز است.
شرایط پذیرش بدون قید و شرط
Arkansas Tech University بر اساس رنگ ، جنس ، نژاد ، سن ، منشأ ملی ، مذهب یا ناتوانی در هیچکدام از روشها ، سیاستها یا رویه های خود تبعیض قائل نیست. این شامل ، پذیرش ، اشتغال ، کمک های مالی یا خدمات آموزشی محدود نمی شود. Arkansas Tech University با کلیه قوانین ایالتی و فدرال قابل اجرا پیروی می کند ، از جمله ، عنوان های VI و عنوان VII قانون حقوق مدنی سال 1964 به عنوان اصلاح شده ، تبعیض از سن در قانون استخدام در سال 1967 ، اصلاح شده ، عنوان شده ، اما به آن محدود نمی شود. از سال 1972 ، بخش 504 اصلاحات در قانون توانبخشی 1974 ، قانون احیاء حقوق مدنی 1987 ، قانون آمریکایی های دارای معلولیت 1990 و قانون حقوق مدنی سال 1991. دفتر عمل تأیید ، ساختمان اداری ، سوئیت 212 ، بوده است. تعیین شده برای هماهنگی تلاشهای مربوط به انطباق.
تاریخ های مهم
- آخرین مهلت درخواست بهار: 1 نوامبر
- مهلت درخواست اولویت سقوط: 1 ژوئن
ورود دانشجوی سال اول / دانشجو جدید:
دانشجویان جدید به Arkansas Tech University باید درخواست پذیرش ، نمرات آزمون ورودی کالج ، ثبت مدارک برای تکمیل شرایط متوسطه و اثبات ایمن سازی مستند سازی 2 MMR ارسال کنند. اگر اعتبار کالج همزمان دارید ، یک نسخه رسمی از آن موسسه لازم است. برای قرار دادن پیشرفته (AP) ، برنامه آزمون سطح کالج (CLEP) ، یا اعتبار بین المللی کارشناسی (IB) ، گزارش های نمره اصلی یا یک نسخه معتبر از دبیرستان شما قبل از اعطای اعتبار باید ارسال شود. حداقل معیار برای نمرات امتحان و معدل نمره نمره در زیر ذکر شده است:
- نمره ACT کامپوزیت 19 یا بالاتر ، نمره SAT کامپوزیت 990 یا بالاتر در مقیاس RSAT 1600 یا نمره SAT کامپوزیت 1330 در آزمون SAT سابق با مقیاس 2400 یا نمره ACCUPLACER ترکیبی بعدی نسل بعدی 246. : امتحان نوشتن ACT برای اهداف پذیرش لازم نیست.
تکمیل شرایط لازم برای فارغ التحصیلی از یک مدرسه متوسطه دولتی ، دبیرستان خصوصی یا یک برنامه درسی در منزل که حداقل معدل تجمیعی 2.0 / 4.0 نمره کلاس را ثبت می کند ، و تکمیل برنامه درسی اصلی دوره متوسطه دانشگاه یا حداقل نمره GED 600 است.
دانشجویانی که براساس آن در یک مکان پیشرفته (AP) ، برنامه امتحان سطح کالج (CLEP) یا بین المللی کارشناسی (IB) موفق به کسب امتیاز شده اند می توانند با اخذ نمره واجد شرایط در امتحانات ، در Arkansas Tech University اعتبار کسب کنند. این اعتبارات می تواند الزامات آموزش عمومی را برآورده سازد. نمرات AP ، CLEP و IB باید در مورد درخواست شما برای پذیرش ثبت شود. گزارش های رسمی نمره یا نسخه های قابل خواندن برجسته شده توسط دبیرستان خود را به دفتر پذیرش ارسال کنید. دانشجویانی که لیسانس بین المللی (IB) کسب کرده اند باید متن IB خود را برای ارزیابی ارائه دهند. دانشجویانی که برنامه دیپلم بین المللی Baccalaureate را با موفقیت تکمیل می کنند می توانند نسبت به فارغ التحصیلی در Arkansas Tech University اعتبار کسب کنند.
دانشجویان سال اول که شرایط ورود به شرط بی قید و شرط را برآورده نمی کنند ، با حداقل نمره ACT کامپوزیت 15 ، نمره SAT کامپوزیت 830 یا بالاتر در مقیاس RSAT 1600 یا نمره SAT کامپوزیت 1060 در آزمون SAT سابق با مقیاس 2400 یا نمره ACCUPLACER نسل بعد مرکب از 229 ، و با تکمیل هسته کالج با معدل درجه 2.0 / 4.0 درجه یا حداقل نمره GED 600.
دانشجو در حال بازگشت:
دانشجویانی که در یک سال گذشته در دانشگاه آرکانزاس تکنیک شرکت نکرده اند یا از زمان آخرین حضور در این فناوری در کالج یا دانشگاه دیگری شرکت نکرده اند ، باید درخواست جدیدی برای پذیرش ارائه دهند. حداقل الزامات میانگین نمره درجه در زیر ذکر شده است:
- از زمان حضور در فنی در کالج دیگری شرکت نکرده است
- GPA Tumum Tech 2.0 یا بالاتر
از زمان حضور در فنی در کالج دیگری شرکت کرده است
- GPA Tumum Tech 2.0 یا بالاتر
- رونوشت (های) رسمی دانشکده در حال مستند کردن معدل تجمعی کالج 2.0 یا بالاتر
- باید واجد شرایط برای ثبت نام مجدد در آخرین موسسه حضور یافته باشید
انتقال دانشجو:
دانشجویانی که در Arkansas Tech University شرکت نکرده اند ، باید درخواست پذیرش ، رونوشت های رسمی از هر موسسه ای را که قبلاً در آن شرکت کرده بودند ، و اثبات واکسیناسیون ارائه دهند.
در صورت انتقال کمتر از 24 ساعت اعتبار ، باید رونوشت رسمی دبیرستان و نمرات ACT ، SAT یا ACCUPLACER ارسال شود. انتقال دانشجویان با بیش از 24 ساعت ، که انگلیسی یا سطح ریاضی در دانشگاه را گذرانده اند ، لازم نیست نمرات آزمون را ارائه دهند. Arkansas Tech University اعتبار انتقال را از یک موسسه آمریکایی به رسمیت می شناسد مشروط بر اینکه این موسسه توسط یکی از شش انجمن معتبر منطقه ای آمریکا و برای دوره هایی که برای انتقال توسط ADHE از طریق ACTS تأیید شده اند ، اعتبار داشته باشد. پذیرش اعتبار دوره ممکن است به روزی باشد که مؤسسه معتبر شود یا تاریخ تأیید دوره برای انتقال توسط ADHE بستگی دارد. انتقال اعتبار برای دوره های تحصیلی از موسسات خارج از ایالات متحده به صورت فردی صورت می گیرد. دانشجویانی که به دنبال انتقال اعتبار از کالج / دانشگاه خارجی هستند ، باید از طریق یک شرکت مجاز توسط Arkansas Tech University ارزیابی معتبری را انجام دهند (لیستی از ارائه دهندگان خدمات تأیید شده را می توان در IMSSO یا در دفتر ثبت ثبت نام کرد).
اعتبار نقل و انتقالات ، گرچه توسط دانشگاه پذیرفته شده است ، اما تضمین نمی شود در مورد تحقق الزامات مدرک تحصیلی برای برنامه خاص تحصیلی که توسط دانشجوی انتقال انتخاب شده است ، اعمال شود. پس از پذیرش ، مشاور دانشگاهی شما تعیین می کند که اعتبارات به نسبت مدارک تحصیلی شما حساب می شود.
حداقل الزامات میانگین نمره درجه در زیر ذکر شده است:
- کلیه نقل و انتقالات باید برای ثبت نام مجدد در آخرین مؤسسه حضور یافته واجد شرایط باشند و دارای معدل دانشگاهی تجمعی 2.0 باشند.
اگر شرایط لازم برای پذیرش بدون قید و شرط را برآورده نکرده اید یا در مورد هر یک از اطلاعات فوق به جزئیات بیشتری نیاز دارید ، به دفتر پذیرش از طریق [email protected] از طریق ایمیل بفرستید. همچنین ممکن است از طریق تلفن با شماره 800-582-6953 یا (479) 968-0343 به ما برسید. اسناد غیر رسمی را می توان به (479) 964-0522 فکس کرد. کلیه اسناد پذیرش نهایی باید به پست الکترونیکی ارسال شوند:
Arkansas Tech University
دفتر پذیرش و استخدام دانشجویی
سالن براون ، مجموعه 104
خیابان 105 غربی O
Russellville AR 72801-2222
رد غیر علمی
لطفا توجه داشته باشید که عملکرد تحصیلی تنها معیار پذیرش در دانشگاه نیست. دانشگاه ممکن است رفتار و پیشینه شخص را ارزیابی کند تا توانایی آنها در حفظ استانداردهای رفتار علمی و حرفه ای مورد انتظار در دانشگاه را تعیین کند. یک ارزیابی ممکن است رفتار و عملکرد فعلی و همچنین تجربیات و اقدامات گذشته را مورد توجه قرار دهد. صرفاً واجد شرایط بودن برای پذیرش ، تضمین پذیرش نیست.
هزینه و هزینه
* هزینه ها و هزینه ها تغییر در صورت لزوم
هزینه تحصیل
ساعت ها | مقیم (داخلی) | غیر مقیم (خارج از کشور) |
1 | 226.00 | 452.00 |
2 | 452.00 | 904.00 |
3 | 678.00 | 1،356.00 |
4 | 904.00 | 1،808.00 |
5 | 1،130.00 | 2،260.00 |
6 | 1،356.00 | 2،712.00 |
7 | 1،582.00 | 3،164.00 |
8 | 1،808.00 | 3،616.00 |
9 | 2،034.00 | 4،068.00 |
10 | 2،260.00 | 4،520.00 |
11 | 2،486.00 | 4،972.00 |
12 | 2،712.00 | 5،424.00 |
13 | 2،938.00 | 5،876.00 |
14 | 3،164.00 | 6،328.00 |
15 | 3،390.00 | 6،780.00 |
16 | 3،616.00 | 7،232.00 |
17 | 3،842.00 | 7،684.00 |
18 | 4،068.00 | 8،136.00 |
19 | 4،294.00 | 8،588.00 |
20 | 4،520.00 | 9،040.00 |
21 | 4،746.00 | 9،492.00 |
22 | 4،972.00 | 9،944.00 |
برنامه درسی
برنامه تحصیلی
ماتریس زیر یک طرح نمونه برای تمام دروس مورد نیاز برای این برنامه است.
دانشجوی سال اول
سقوط | بهار | ||
ENGL 1013 Composition I1 | 3 | ENGL 1023 Composition II1 | 3 |
علم با آزمایشگاه1 | 4 | علوم اجتماعی1 | 3 |
MATH 1113 کالج جبر | 3 | طراحی دو بعدی ART 1403 | 3 |
ART 1001 مقدمه ای بر هنر | 1 | ART 2213 مهارت های دیجیتال برای طراح گرافیک | 3 |
ART 1303 مقدمه ای بر طراحی | 3 | COMS 1403 گرایش به محاسبات، اطلاعات و فناوری | 3 |
COMS 1411 آزمایشگاه علوم کامپیوتر و اطلاعات | 1 | ||
تمام وقت | 14 | تمام وقت | 16 |
سال دوم
سقوط | بهار | ||
هنرهای زیبا و علوم انسانی1 | 3 | هنرهای زیبا و علوم انسانی1 | 3 |
ENGL 2043 Introduction to Creative Writing OR COMM 3163 Writing for Performance | 3 | تاریخ ایالات متحده / دولت1 | 3 |
ART 2223 تاریخچه هنر دیجیتال | 3 | علم با آزمایشگاه1 | 4 |
ART 3253 تصویرسازی دیجیتال | 3 | GAME 2003 پایه های دیجیتال سه بعدی | 3 |
COMS 2104 مبانی برنامه نویسی کامپیوتر I | 4 | COMS 2203 مبانی برنامه نویسی کامپیوتر II | 3 |
تمام وقت | 16 | تمام وقت | 16 |
جوان
سقوط | بهار | ||
علوم اجتماعی / هنرهای زیبا / علوم انسانی / ارتباطات1 | 3 | علوم اجتماعی1 | 3 |
تکنیک های انیمیشن ART 4623 | 3 | ART 2303 Figur Drawing OR ART 3303 Drawing Studio I OR ART 4233 Illustration Studio | 3 |
توسعه بازی GAME 3013 I | 3 | GAME 3023 Game Development II | 3 |
مدل سازی سه بعدی GAME 4263 | 3 | انیمیشن سه بعدی GAME 4633 | 3 |
انتخابی2 | 3 | GAME 4803 تئوری طراحی بازی | 3 |
تمام وقت | 15 | تمام وقت | 15 |
ارشد
سقوط | بهار | ||
GAME 4013 Senior Game Project I | 3 | GAME 4023 Senior Game Project II | 3 |
انتخابی2 | 12 | نمونه کارها حرفه ای GAME 4901 | 1 |
انتخابی2 | 9 | ||
تمام وقت | 15 | تمام وقت | 13 |
1جایگزین ها یا جایگزین های مناسب را در "الزامات آموزش عمومی" ببینید.
2حداقل 40 ساعت سطح بالا مورد نیاز است.