BA (Hons) توسعه بازی: هنر

Falmouth University

شرح برنامه

توضیحات رسمی را مطالعه کنید

BA (Hons) توسعه بازی: هنر

Falmouth University

مهارت هایی را که لازم دارید برای ایجاد اشتیاق خود به یک حرفه بسازید. شما با ما کار می کنید تا تصمیم بگیرید که کدام مسیر در طول دوره با علاقه های شما منطبق باشد و قبل از اینکه تجربه خود را برای انجام بازی ها به کار ببندید.

توسعه بازی، طیف متنوعی از مهارتها را برای تولید محصول نهایی به ارمغان می آورد. شما قبل از رفتن به تخصص دوم در سال اول به مهارت های اصلی در اولین سال تحصیلی خود، به یکی از درجه های زیر می رسیم:

  • BA (Hons) توسعه بازی: هنر
  • BA (Hons) توسعه بازی: انیمیشن
  • BA (Hons) توسعه بازی: صوتی
  • BA (Hons) توسعه بازی: طراحی
  • BA (Hons) توسعه بازی: برنامه نویسی
  • BA (Hons) توسعه بازی: نوشتن

همانطور که پیشرفت می کنید، کار تیمی پروژه در قلب تجربه یادگیری خود است، همانطور که توسط صنعت توصیه می شود و پشتیبانی می شود. شما در مورد صنعت با ساخت بازی از مفهوم به اتمام، آماده برای آوردن به بازار یاد بگیرند. معلمان دوره ای دارای تجربه توسعه بازی پیشرفته، بینش منحصر به فرد را در صنعت ارائه می دهند و به شما در ایجاد مخاطبین کمک می کند.

فواید

  • کار در تیم های چند مهارت برای تولید بازی های کامل شده
  • تخصص خود را در هر نقطه از سال اول خود تغییر دهید
  • از امکانات و نرم افزارهای حرفه ای استفاده کنید
  • به دست آوردن روایی در برقراری ارتباط ایده های خود را
  • ایجاد آگاهی تجاری
  • از رهبران صنعت بیاموزید

چطور دوره آموزش داده شده است

توسعه بازی، طیف گسترده ای از مهارت ها را برای جمع آوری یک بازی قابل انتشار به وجود می آورد. عطر و طعم همه این مهارت ها در سال اول شما طعم، شما را قادر می سازد به طور موثر با اعضای تیم توسعه ارتباط برقرار کنند. شما همچنین می توانید در یکی از شش منطقه که یکپارچه برای توسعه بازی هستند تخصص داشته باشید. اگر شما در مسیرهای طراحی، هنر و انیمیشن ثبت نام کرده اید، بعضی از ماژول های تخصصی را در سال اول به اشتراک می گذارید تا مطمئن شوید مسیر درست برای منافع شما را دنبال می کند. شما از 2D به 3D به عنوان پیشرفت درس حرکت می کند، با کار تیمی پروژه در قلب تجربه یادگیری خود را.

طرح درس

با توجه به تنوع این زمینه، از دانشجویان می خواهیم که یکی از شش منطقه را برای تمرکز بر روی مطالعات خود انتخاب کنند. این Pathway باید فضای فرآیند توسعه بازی را که منافع شما را بیشتر می کند، منعکس کند. شما از پروژه های کوچک به بازی ها با دامنه ی چالش انگیز تر به عنوان مسیر پیشرفت، با پروژه های تیم رهبری در قلب تجربه یادگیری حرکت می کند.

علاوه بر این، ماژول هایی را برای تخصص خود داریم. برای کسانی که در زمینه های انیمیشن، صوتی و نوشتی ثبت نام می کنند، در سال اول، با استفاده از دانش آموزانی از این بخش ها، ماژول های متخصص را در سال اول به اشتراک می گذارید تا مطمئن شوید مسیر درست برای منافع خود را دنبال می کنید. تغییر مسیرها در طول سال اول ممکن است.

توسعه بازی: هنر

برای افرادی که علاقمند به رباتها و بازیها هستند مناسب است، متقاضیان موفق به این مسیر، مدارک Art یا Game Art خواهند داشت. طراحی بصری نهفته در قلب بسیاری از بازی ها از مفهوم تا تکمیل. این مسیر به شما توانایی های اصلی که برای تبدیل شدن به یک هنرمند بازی ماهر، از هنر مفهوم به کاراکتر و مدل سازی محیط، هر دو 2D0 و 3D، با استفاده از بسته های استاندارد صنعتی، فرایندها و خطوط لوله، آموزش می دهد. شما با یک نمونه کار حرفه ای فارغ التحصیل خواهید شد، در کنفرانس با یک تیم چند نظم از دیگر توسعه دهندگان، بنابراین شما می توانید کار خود را در زمینه نشان می دهد.

چه کاری انجام خواهی داد

سال اول

ما شما را به اجزای اصلی بازی های دیجیتال و توسعه بازی معرفی می کنیم. شما در مورد آنچه که برای ساخت یک بازی نیاز دارید، درباره ایجاد دارایی، متدولوژی مدیریت پروژه و خطوط لوله، ایده های بازی پچینگ و نظریه هایی که کاوش در مورد بازی ها و نحوه ارتباط آنها با بازیکنان است، یاد می گیرید. شما مهارت های متخصص در مسیر مسیر انتخاب شده خود را توسعه می دهید و این مهارت ها را در گروه های انضباطی متقابل تمرین می کنید که در آن شما یک مفهوم بازی را به معلمان می کشید و یک بازی را با هم انجام می دهید.

  • توسعه بازی - اصول، نقش ها و زمینه تجاری
  • خواندن بازی ها - مفاهیم. نظریه ها و روش های تجزیه و تحلیل بازی
  • ماژول مسیر - ایجاد مهارت های فنی از طریق تمرین

سال دوم

با اعتماد به نفس بیشتری در مهارت های مختلف خود، در سال دوم خود، شما با یک پروژه بزرگتر بازی مشغول به کار در یک گروه چند ماهه، که در بازی های حرفه ای بازی رخ می دهد. این پروژه طولانی ساخته شده در طول سال، به شما امکان می دهد تا با روش های مختلف تحقیق و تجربه کنید و ویژگی های نوآورانه ای را ایجاد کنید. شما استراتژی های نظری را در مورد تجربه بازیکنان بررسی خواهید کرد و بیشتر درباره صنعت بازی ها یاد می گیرید، چه چیزی در حال حاضر توسعه بازی و روند از بازدید از حرفه ای های صنعت را در اختیار دارد. شما همچنان به توسعه مهارت های تخصصی خود برای اطلاع دادن به عمل بازی خود ادامه دهید.

سال سوم

پروژه اصلی در قلب سال سوم قرار دارد که می بیند که شما در تیم ها کار می کنید تا یک بازی تکمیل شده، به طور بالقوه قابل انتشار و همچنین یک پروژه کوچک بازی شخصی را تکمیل کنید. شما این بازی ها را به متخصصان صنعت متمرکز خواهید کرد که بازخوردی در مورد کار ارائه می دهند. شما موضوعی را که مربوط به پروژه بازی شما است را مطالعه خواهم کرد و مقاله ای را که از طریق لنز تئوری مورد بررسی قرار گرفته است بنویسید. شما همچنین از یک مربی صنعتی برای تیز کردن بینش خود به کار در صنعت بازی و کمک به برقراری ارتباط برای حرفه ای خود پس از فارغ التحصیلی بهره مند شوید.

  • بازی ها به عنوان یک فرهنگ - در محل بازی در فرهنگ، از اخلاق به نمایندگی شرکت می کنند
  • پروژه بزرگ بازی - اکثر این سال ها ساخت یک پروژه ی بازی قابل انتشار توسط تیم شما است
  • تمرین حرفه ای - یاد بگیرید در مورد کار در بخش و نحوه ایجاد شرکت های بازی های Indie از طریق مشاوره صنعت

امکانات

استودیوی توسعه بازی ما جدیدترین تکنولوژی است

  • رایانه های پیشرفته مدرن برای ساخت بازی در فضاهای آموزشی و استودیو های ما مجهز شده اند
  • موتورهای بازی استاندارد از جمله Unity و Unreal 4
  • نرم افزار استاندارد لینوکس شامل Zbrush، Blender و Adobe Suite

کارکنان

شما توسط یک تیم اختصاصی تمرینکنندگان بازی و دانشگاهیان آموزش داده میشوید. به طور خلاصه، تجربه های خود را در میدان های Enix، Lo-lnteractive، Riot Games، ZeniMax / Bathesda، Blizzard Entertainment و Octopus 8 Studios در زمینه های مختلف مانند Hitman، League of Legends، World of Warcraft و Final Fantasy XII کار می کنند. شما همچنین از تخصص گسترده تحقیقاتی خود و رویکردهای پیشگام به مطالعات بازی بهره مند خواهید شد.

ارزیابی

کار گروهی به شدت برای نشان دادن فعالیت های صنعتی است. بازی ساختن فرم اولیه ارزیابی است.

  • ارزیابی مداوم بدون معاینه رسمی
  • ویژوال، کلامی و تکلیف نوشته شده
  • نمونه کار پروژه پروژه

شغل

ما پیش بینی می کنیم که فارغ التحصیلان در صنعت بازی ها کار خواهند کرد، یا در استودیو های مجاز و یا به عنوان توسعه دهندگان بازی های شرکت های خصوصی در نقش های زیر (وابسته به مسیر):

  • هنرمند
  • انیماتور
  • سازنده صوتی
  • طراح سطح بازی / سطح
  • تهيه كننده
  • برنامهنویس
  • هنرمند فنی
  • نویسنده
  • تحقیقات تحصیلات تکمیلی
  • صنعت رسانه دیجیتال

این مدرسه این برنامه ها را ارائه می نماید:
  • انگلیسی


آخرین به روز رسانی April 18, 2018
مدت زمان و قیمت
این دوره واقع در پردیس
Start Date
تاریخ شروع
آگوست 2018
Duration
مدت زمان
تمام وقت
Price
قیمت
9,250 GBP
£ 9250 - تمام وقت انگلیس / اتحادیه اروپا - £ 15،000 تمام وقت بین المللی است
Information
Deadline
ژانویه 15, 2019
All UK/EU applications must be made through UCAS by 15 Janurary. Late applications will be considered if there are places available on the course. International fee payers may apply after the deadline but are encouraged to apply as early as possible, to have plenty of time to make visa and travel arrengements.
Locations
بریتانیا - Penryn, England
تاریخ شروع : آگوست 2018
آخرین مهلت تقاضا ژانویه 15, 2019
All UK/EU applications must be made through UCAS by 15 Janurary. Late applications will be considered if there are places available on the course. International fee payers may apply after the deadline but are encouraged to apply as early as possible, to have plenty of time to make visa and travel arrengements.
تاریخ پایان درخواست اطلاعات
Dates
آگوست 2018
بریتانیا - Penryn, England
آخرین مهلت تقاضا ژانویه 15, 2019
All UK/EU applications must be made through UCAS by 15 Janurary. Late applications will be considered if there are places available on the course. International fee payers may apply after the deadline but are encouraged to apply as early as possible, to have plenty of time to make visa and travel arrengements.
تاریخ پایان درخواست اطلاعات