BSc (Hons) در بازی های کامپیوتری (طراحی)
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Glasgow, بریتانیا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
2 - 4 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
GBP ۱٬۸۲۰ / per year *
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
درخواست اطلاعات
* خانه / دانشجویان اتحادیه اروپا؛ دانش آموزان RUK £ 9250؛ دانشجویان بین المللی 11،500 پوند
بورسیه ها
فرصت های بورسیه تحصیلی را برای کمک به بودجه مطالعات خود کاوش کنید
مقدمه
اعتباردهی شده توسط: BCS
برنامه های بازی کامپیوتری GCU با هدف تولید فارغ التحصیلان با ترکیب مناسب مهارت های عملی و دانش فنی برای ورود به صنعت بازی های رایانه ای می باشد.
ما دارای امکانات عالی استودیویی از قبیل HD Video Production Suite، Art Studio، استودیو ضبط صوتی دیجیتال، استودیو طراحی بازی با ابزار سه بعدی لیزری، ابزار ضبط حرکت و یک ماشین مجتمع سریع است. یک آزمایشگاه تجربه کاربری وجود دارد که در آن بازی ها می توانند آزمایش شوند و ارزیابی شوند و آزمایشگاه مجازی مجازی شامل یک شبیه ساز رانندگی کامل و سایر تجهیزات VR مانند Oculus Rifts. در سال های 1، 2 و 3 دانشجویان در تمام برنامه ها در یک پروژه مجتمع شرکت می کنند، فرصتی برای دانش آموزان از رشته های مختلف برای ایجاد بازی با هم هستند. شما همچنین از سخنرانی های مهمان توسط کارشناسان صنعت لذت خواهید برد.
طراحی بازی های کامپیوتری شامل اصول طراحی پلیر محور است که در آن بازیکن تمرکز فرآیند طراحی بازی است. این رویکرد، شیوه هایی را که از تعامل کامپیوتری کامپیوتر (HCI) گرفته شده است، پوشش می دهد که در آن شما ابزار و تکنیک های مختلف مانند مفهوم سازی و ارزیابی را خواهید آموخت. شما همچنین بازی داستان، طراحی جدی بازی، و روانشناسی بازیکن و هنرهای کامپیوتری را مطالعه خواهید کرد.
شغل شما
فارغ التحصیلان در Rockstar، Electronic Arts، Sony و Guerrilla Games کار می کنند.
چه چیزی را مطالعه خواهی کرد
سال 1
ریاضیات برای بازی های کامپیوتری، معرفی بازی ها، معرفی برنامه های بازی، مبانی محاسبات، مبانی گرافیک سه بعدی.
سال 2
برنامه نویسی بازی 1، طراحی بازی 1، مدل سازی 3D و مجسمه سازی دیجیتالی یا طراحی برای طراحی، طراحی محتوا، تعامل با کامپیوتر انسان.
سال 3
روانشناسی کاربر، طراحی بازی های جدی، کارگاه تولید پیش تولید، روش های تحقیق قابلیت استفاده.
سال 4
طراحی مضر، داستان بازی، طراحی تغییر، پروژه برنده، طراحی GameSystem.
شرایط ورود
تمام الزامات ورودی ذکر شده در اینجا باید به عنوان راهنمایی مورد استفاده قرار گیرد و نشان دهنده حداقل مورد نیاز برای ورود در نظر گرفته شود. متقاضیانی که پیشنهاد مشروطی از یک مکان را ارائه می دهند، ممکن است خواسته شود که بیش از حد اعلام شده باشد.
سال 1
SQA بالاتر
ABBB شامل ریاضیات در B plus Nat 5 انگلیسی در C
یک مرحله
CCC شامل ریاضی به علاوه GCSE انگلیسی در C / 4
ILC بالاتر است
H1 H2 H3 H3 شامل ریاضی به علاوه انگلیسی در سطح عادی O2
دیپلم IB
24 امتیاز از جمله ریاضی
BTEC
سطح 3 دیپلم توسعه یافته در MMM در موضوع محاسبات مربوطه که شامل ماژول ریاضی است
سال 3
HND
HND در توسعه بازی های کامپیوتری (با مدل تحویل کالا با کد). HND باید A در واحد های درجه بندی شود. باید واحد های زیر را در HND ذکر کنید؛ ریاضیات برای محاسبات تعاملی؛ تکنیک های اساسی یا ریاضیات؛ حسابداری و ماتریس برای رایانه؛ انیمیشن 2D؛ ویرایش سطح 3D؛ سفارشی سازی بازی
زبان انگلیسی
دانش آموزانی که زبان اول انگلیسی نیستند، به طور معمول نیاز به داشتن معادل نمره آزمون آکادمی IELTS 6.0 با عنصر کمتر از 5.5 را دارند.
لطفا توجه داشته باشید: اگر از اکثریت زبان انگلیسی صحبت می کنید، ممکن است مجبور نباشید مدارک بیشتری درباره مهارت زبان انگلیسی خود را ارائه دهید.
اطلاعات اضافی
دیگر مدارک تحصیلی و حرفه ای
هر برنامه کاربردی به GCU به صورت جداگانه در نظر گرفته می شود. اگر دارای مدارک تحصیلی معمولی تحصیلی نیستید، اما می توانید تجربه کاری مرتبط و یا اعتبار از سازمان های شناخته شده حرفه ای را نشان دهید، ممکن است واجد شرایط برای ورود به این دوره از طریق شناخت دانشگاه از طرح پیش آموزش باشید.
Pathways بین المللی
اگر شما نیازهای زبان انگلیسی را برآورده نکنید، ممکن است واجد شرایط دریافت برنامه انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه باشید.
هزینه ها و بودجه
هزینه های تحصیلی که پرداخت می کنید، بیشتر با وضعیت هزینه تعیین می شود. وضعیت هزینه دانشجو چیست؟
هزینه تحصیل 2018/19
- خانه: 1820 پوند
- RUK: 9250 پوند
- اتحادیه اروپا: 1820 پوند
- بین المللی: £ 11،500
* مجموع هزینه های تحصیل برای دانشجویان RUK که دوره ای سه یا چهار ساله را به پایان رسانده اند، به مبلغ 27،750 پوند محدود می شود. هزینه های خاص تحت تأیید دولت اسکاتلند قرار دارند و ممکن است یک بار تایید شوند.
اگر مطالعات خود را در سپتامبر 2018 یا ژانویه 2019 آغاز کنید، این هزینه های سالانه یا ماژول است که در طول مدت دوره خود اعمال می شود؛ با این حال، هزینه ها تغییر می کنند. برای اطلاعات کامل درباره نحوه تغییر هزینه ها، هزینه و سیاست بازپرداخت ما را مطالعه کنید.
هزینه های اضافی
علاوه بر هزینه های تحصیلی البته، در طول زمان خود در دانشگاه ممکن است هزینه های اضافی را متحمل شوید.
بورس تحصیلی
ما آموزش عالی با قیمت مناسب ارائه می دهیم؛ به عنوان دانشگاه خوش شانسی، ما متعهد به فراهم آوردن تحصیلات عالی برای دانش آموزان با استعداد هستیم که هزینه های تحصیلات ما را پایین می آورد و یک بورس تحصیلی سخاوتمندانه بیش از 2.5 میلیون پوند در سال فراهم می کند.
اگر در مورد کمک هزینه تحصیلی برای سال 2018/19 به سوالات یا سوالات پاسخ دهید، لطفا با تیم سوالات دانشجویی تماس بگیرید.
دانش آموزان بین المللی شروع می شوند
برای دانشجویان بین المللی جدید، رویدادهای گرایش در 14 سپتامبر 2018 آغاز می شود . این زمان اضافی به طور خاص طراحی شده است برای کمک به دانش آموزان بین المللی جدید در حل و فصل در انگلستان و GCU قبل از شروع القاء و آموزش دانش آموزان عمومی است.
در طول این دوره از فعالیت های سرگرم کننده و آموزنده، شامل تورهای پردیس و شهر و همچنین مراسم خوشامد گویی که می توانید با سایر دانشجویان بین المللی دیدار کنید، برگزار می شود.
قرار دادن کار
این برنامه بین سالهای سوم تا چهارم سال یک سال اختیاری ارائه می دهد.
مجوز حرفه ای
طراحی بازی های کامپیوتری BSc توسط موسسه معتبر IT (BCS) تأیید شده است.
نیروهای HM
در همکاری با نیروهای HM، GCU مشخص کرده است که این برنامه مخصوصا برای مردان و مردان نظامی و نظامی سابق مناسب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که ارائه می دهیم، منطقه شغل نیروهای HM را ببینید.
روش های ارزیابی
روش های ارزیابی مورد استفاده برای نشان دادن دستیابی به نتایج یادگیری شامل امتحانات، دوره های آموزشی، آزمون های کلاس، ارائه، تمرینات مبتنی بر کامپیوتر و گزارش های کتبی است. در هر سه سال اول ابتدایی، دانش آموزان ما در پروژه های گروهی نوآورانه شرکت می کنند که منجر به یک پروژه فردی در سال گذشته می شوند، که مهارت های علمی، عملی و مهارت شغلی آنها را بهبود می بخشد. هر پروژه دارای دو رشته یادگیری است؛ اول مهارت های فنی ضروری است که نیاز به طراحی محصول کامل دارد و این بیشتر توسعه یافته است تا دانش آموزان بتوانند توانایی های ابتکاری و ذهنی خود را نشان دهند. رشته دوم دانشجویان ما را با مهارت های نرم افزاری مرتبط با کار گروهی، عملیات تجاری، فرایند طراحی پروژه و شیوه های اخلاقی ارائه می دهد. این کار به دانش آموزان کمک می کند تا درک رو به رشد عملیات و واقعیت های کاربرد پردازش های نرم افزاری در دنیای واقعی را توسعه دهند. ارزیابی با ارائه، تحویل گزارش طراحی و، مهمتر از همه، تظاهرات نمونه های محصول است.
روش های تدریس
هدف ما انعطاف پذیری و تمایل به گسترش کار آزمایشگاهی ما است تا دانش آموزان بتوانند از ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری برای استفاده از ساعت های خارج از آزمایشگاه استفاده کنند، به دانش آموزان امکان می دهد که تجربه و تجربه بسیار با ارزش بیشتری در طراحی و توسعه بازی ها داشته باشند. ما یک آزمایشگاه بازی داریم که به وسیله این ابزارها امکان پذیر است که دانشجویان بتوانند درسهای کار و پروژه ها را تکمیل کنند و آزمایشگاه eMotion که در سالن چهارم ساله انجام می شود، با بررسی برخی از اقدامات فیزیولوژیکی نظیر پیگیری دانش آموزان، این امکانات عملیاتی توسط کارفرمایان بسیار مورد توجه قرار می گیرد و می تواند در رقابت برای فرصت های شغلی با کیفیت بالا برای قرار دادن کارخانه در دوره فارغ التحصیلی تفاوت ایجاد کند. آموزش مبتنی بر پروژه از طریق سال های 1-3 تکمیل می شود. دانش آموزان به گروه هایی متشکل از طراحان، فیزیولوژی، برنامه نویسان و هنرمندان پیوسته اند. ما معتقدیم این امر دانش آموزان را در هر سطح برای شرکت در تولید یک بازی که شبیه فرایند در صنعت است، فراهم می کند. تمام مواد آموزشی مورد استفاده در آزمایشگاه ها و سخنرانی ها برای تمام ماژول ها در قالب الکترونیکی در GCU Learn یاد می شود.
پذیرش ها
برنامه درسی
چه چیزی را مطالعه خواهی کرد
سال 1
ریاضیات برای بازی های کامپیوتری، معرفی بازی ها، معرفی برنامه های بازی، مبانی محاسبات، مبانی گرافیک سه بعدی.
سال 2
برنامه نویسی بازی 1، طراحی بازی 1، مدل سازی 3D و مجسمه سازی دیجیتالی یا طراحی برای طراحی، طراحی محتوا، تعامل با کامپیوتر انسان.
سال 3
روانشناسی کاربر، طراحی بازی های جدی، کارگاه تولید پیش تولید، روش های تحقیق قابلیت استفاده.
سال 4
طراحی مضر، داستان بازی، طراحی تغییر، پروژه برنده، طراحی GameSystem.
بورسیه و بودجه
شهریه برنامه
درباره مدرسه
سوالات
دوره های مشابه
BSc (Hons) بازی محاسباتی با واقعیت مجازی و افزوده
- Lincoln, بریتانیا
BSc (Hons) طراحی بازی
- Leeds, بریتانیا
لیسانس هنرهای زیبا/لیسانس طراحی در آینده دیجیتال
- Toronto, کانادا