Keystone logo

5 مدیریت بازرگانی برنامه ها که در امور مالی بازرگانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • امور مالی بازرگانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

مدیریت بازرگانی برنامه ها که در امور مالی بازرگانی

کارشناسی مدیریت بازرگانی (BBA) یک برنامه کارشناسی که معمولا بین سه و پنج سال طول می کشد تا کامل است. مهارت های کسب و کار عمومی دانش آموزان و همچنین دانش خاص مربوط به رشته خود را یاد بگیرند.

شما ممکن است تعجب، چه BBA در تجارت، سرمایه گذاری است؟ این برنامه اغلب در مورد کسب و کار به عنوان یک درجه با تمرکز قوی مالی فکر می کردم. دانش آموزان خواهد آموخت که چگونه برای ایجاد ارزش در بازارهای رقابتی جهانی و اخلاق کسب و کار قوی را توسعه دهد. هر برنامه متفاوت خواهد بود اما کلاس ارائه شده ممکن است شامل عملیات و استراتژی، نظریهها امور مالی، مفاهیم کسب و کار و بازاریابی است. بسیاری از برنامه های نیز فرصت های کارآموزی در دسترس داشته به طوری که دانش آموزان می توانند تمرین آنچه که آنها در حال یادگیری.

دانش آموزانی که به دنبال مدرک در سود مالی کسب و کار در تعدادی از راه. کارآموزی می تواند کمک به آنها در پیدا کردن کار بعد از فارغ التحصیلی، و درک مالی خود می توانید آنها را در بسیاری از مناطق زندگی کمک کند.دانشجویان همچنین یاد بگیرند که چگونه برای برقراری ارتباط و کار در محیط های سریع ء.

شهریه و هزینه های مرتبط با مدرک در امور مالی کسب و کار می تواند از یک مکان به مکان دیگر متفاوت است. بسیاری از نهادهای بین المللی که ارائه این برنامه وجود دارد، و حقایق هزینه شامل شهرت از مدرسه، طول مدت این برنامه، و هزینه های کارآموزی. دانش آموزان باید محبوب خود تماس بگیرید تا دریابید که چه چیزی تعهدات مالی خواهد بود.

با یک بنیان قوی در امور مالی و کسب و کار، فارغ التحصیلان دارای طیف گسترده ای از گزینه های شغلی را انتخاب کنید. عنوان ممکن است شامل بانکدار خصوصی، مدیریت ریسک، عمومی و تحلیلگر مالی شرکت ها، بیمه، متخصص وام های تجاری، مدیر صندوق سرمایه گذاری سرمایه، مدیر نمونه کارها، و ارزیاب املاک و مستغلات. کارفرمایان ممکن است شرکت های حسابداری، شرکت های بزرگ، شرکت های مشاوره، بانک ها، ادارات خزانه دولت و شرکت های سرمایه گذاری.

آیا قرار نیست کردن آموزش و پرورش دیگر هیچ.پایگاه داده آنلاین ما می توانید به شما کمک کند تحقیق و مقایسه تعدادی از برنامه های مختلف مالی کسب و کار. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.