Keystone logo

3 مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت مشاغل ورزشی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات ورزش و ورزش
  • تجارت ورزشی
  • مدیریت مشاغل ورزشی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات ورزش و ورزش (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت مشاغل ورزشی

    کارشناسی مدیریت بازرگانی (BBA) درجه که در تقاضای بالا و همچنین یک هدف برای بسیاری از دانشجویان است. این درجه به منظور فراهم آوردن مهارت های کسب و کار اساسی و دانش، واجد شرایط دانش آموزان برای ایجاد فرصتهای شغلی کسب و کار موفق، و کمک به دانش آموزان در حال حرکت به مطالعات بیشتر است.

    BBA در ورزش مدیریت کسب و کار چیست؟ BBA در ورزش مدیریت کسب و کار درجه مدیریت کسب و کار در مقطع کارشناسی با تاکید بر صنعت ورزش حرفه ای است. دانش آموزان اغلب یاد بگیرند که چگونه اصول کسب و کار را به ورزش حرفه ای اعمال می شود. مانند بسیاری از درجه BBA، این برنامه می تواند به یک زمینه تخصصی از مدیریت کسب و کار مناسب، از جمله مدیریت ارتقاء فروش، مدیریت رویداد، مذاکرات تجاری، و تحقیق و تجزیه و تحلیل.

    علاوه بر اصول کسب و کار اساسی، یک BBA در برنامه ورزشی مدیریت کسب و کار دانش آموزان مهارت های ارزشمند قابل اجرا به بسیاری از مناطق زندگی می آموزد.این خدمات عبارتند از مدیریت، برنامه ریزی و سازماندهی، تبلیغات، و نیروی انسانی و همچنین تحقیق و تجزیه و تحلیل.

    شهریه برای این برنامه بسته به موسسه انتخاب و زمان مورد نیاز برای تکمیل برنامه درجه متفاوت است. دانش آموزان آینده نگر باید برنامه ها به دقت تحقیق و یکی که به بهترین متناسب با اهداف و بودجه خود را انتخاب کنید.

    فارغ التحصیلان برنامه های مدیریت کسب و کار ورزش اغلب طیف گسترده ای از فرصت های شغلی. آنها می توانند در تقاضای بالا برای موقعیت های مختلف کسب و کار مختلف با تیم های ورزشی حرفه ای، ورزشکاران، سالن های ورزشی، و سازمان های ورزشی است. فارغ التحصیلان همچنین می توانید فرصت های شغلی دنبال در تقریبا هر ورزش، از چوب و توپ بیلیارد و کشتی به اتومبیل رانی است. منطقه تاکید می شود یک عامل تعیین عمده ای در آن فارغ التحصیلان تمرکز حرفه خود، اما معمولا وجود دارد گزینه های مختلف در دسترس است.

    مدیریت کسب و کار ورزش نیاز به هر دو دانش کسب و کار و دانش ورزشی.مردم با این مهارت ها اغلب می تواند به جلو نگاه به حرفه ای موفق در این زمینه است. اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.