Keystone logo

9 مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت مهمان نوازی بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت بازرگانی
  • گردشگری و مهمان نوازی
  • مهمان نوازی
  • مدیریت مهمان نوازی بین الملل
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (9)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت مهمان نوازی بین الملل

    لیسانس مدیریت بازرگانی (BBA) مدرک کارشناسی است که به دانش آموزان که یک برنامه کسب و کار گرا مطالعه را کامل اعطا شده است. این درجه، که دانش آموزان به طور معمول می تواند در دو تا چهار سال به دست آورند، می تواند فارغ التحصیلان برای مدیریت، درآمد بالاتر و فرصت های مختلف حرفه ای پاداش آماده کمک کند.

    BBA در مدیریت هتل بین المللی چیست؟ پس از دریافت این درجه، دانش آموزان باید آماده برای مدیریت، مشاوره و یا در غیر این صورت کار در گردشگری و مهمان نوازی کسب و کار. درسی را پوشش می دهد افراد کسب و کار معمولی، مانند بازاریابی، امور مالی و رهبری، همراه با موضوعاتی که به صنعت منحصر به فرد هستند، مانند مدیریت رویداد و روابط مهمان. دوره های آموزشی نیز در روابط بین فرهنگی تمرکز به طوری که فارغ التحصیلان آماده به کار در تنظیمات متنوع با همکاران و مشتریان از پیشینه های گوناگون می باشد.

    فارغ التحصیلان اغلب لذت بردن از مزایای متمایز پس از گرفتن این مدرک.تامین امنیت این اعتبار می تواند کمک به افزایش قدرت حرفه ای درآمد و واجد شرایط برای انواع بیشتری از شغل. فارغ التحصیلان نیز به طور معمول این فرصت را به کار در محیط های گوناگون در نزدیک به هر بخشی از جهان داشته باشد.

    هزینه درآمد BBA در مدیریت هتل بین المللی در هر موسسه متفاوت است. عوامل مانند طول برنامه، هزینه ها، شهریه و هزینه های منطقه ای معمولا کل هزینه های تعیین می کند. برای اطمینان از ارزیابی دقیق هزینه، دانش آموزان ممکن است بخواهید به طور مستقیم با هر یک از موسسات و درخواست اطلاعات بیشتر.

    پس از فارغ التحصیلی، دارندگان مدرک باید مهارت برای موفقیت در انواع مشاغل مدیریت مهمان نوازی. فارغ التحصیلان ممکن است بخش های خاصی از کسب و کار، مهمان نوازی، مانند بازاریابی، فروش و یا روابط مهمان عزیز منجر شود. در نهایت، این متخصصان به طور مستقیم ممکن است سازمان نظارت بر مانند استراحتگاه ها، هتل ها و آژانس های مسافرتی.فارغ التحصیلان که علاقه مند هستند در نقش رهبری مستقیم نیز ممکن است به عنوان مشاوران صنعت کار می کنند و توصیه مشتریان در مورد موضوعات مختلف به عنوان پایداری و امنیت.

    امروز، بسیاری از موسسات دانش آموزان کسب این مدرک آنلاین، که ممکن است افرادی که در غیر این صورت ممکن است مشکل پیدا کردن زمان و یا تامین مالی برای تکمیل یک برنامه معمولی بهره مند شوند. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه آنلاین، شروع به کار آسان است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.