Keystone logo

47 مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (47)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به کار در کسب و کار را انتخاب کنید برای به دست آوردن BBA، و یا مدرک لیسانس در رشته مدیریت کسب و کار. زوج این برنامه درک گسترده ای از اصول کسب و کار نظری و عملی با مطالعات پیشرفته در یک یا چند زمینه های مورد علاقه خاص است.

BBA در مدیریت کسب و کار چیست؟ دانش آموزان در یک برنامه مدیریت کسب و کار خواهد شناخت کلی از اقتصاد، حقوق، حسابداری، امور مالی و بازاریابی به عنوان آنها را به دنیای کسب و کار مربوط به دست آورید. آنها همچنین مطالعات پیشرفته از جنبه های مختلف مدیریت کسب و کار انجام شود. آنها ممکن است مدیریت زیرساخت مطالعه، مربوط به فضای فیزیکی که در آن کار می گیرد، و همچنین مردم و مدیریت سازمانی، از جمله شیوه های استخدام، آموزش، توسعه و قانون کار. آنها یاد خواهند گرفت که به طور موثر استفاده از منابع انسانی و مادی و ادغام داده ها هر دو کمی و کیفی به تصمیم گیری کسب و کار خوب است.

دانش آموزان آینده نگر اغلب منطقی و جزئیات گرا می باشد. برنامه BBA hones این مهارت ها و دانش آموختگان با مهارت های قوی تفکر تحلیلی و انتقادی و همچنین ارتباط استثنایی و مهارت های رهبری، پدیدار شود. این مهارت در هر دو حوزه حرفه ای و شخصی مفید هستند.

دانش آموزان علاقه مند در یک برنامه مدیریت کسب و کار باید برنامه های توسعه علمی به طور کامل به تعیین که به بهترین وجه مناسب منافع و اهداف خود را. هزینه یک برنامه بسته به نهاد، طول برنامه، و محل متفاوت خواهد بود، و دانش آموزان آینده نگر باید به طور مستقیم تماس به مدارس تعیین هزینه دقیق درجه.

تعدادی از فرصت های شغلی در هر دو بخش دولتی و خصوصی در انتظار فارغ التحصیلان از یک برنامه مدیریت کسب و کار. فارغ التحصیل ممکن است تبدیل به یک مدیر عملیات، مدیر منابع انسانی، و یا معاون اجرایی. او همچنین ممکن است کار به عنوان یک مشاور، تحلیلگر پروژه و یا همکاران را پیدا کنید.BBA یک بنیان قوی برای کسانی که مایل به تحصیل خود ادامه دهند و دنبال MBA، و یا مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است.

BBA در مدیریت کسب و کار باز می شود درب به بسیاری از فرصت های شغلی هیجان انگیز است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.