Keystone logo

13 مدیریت بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار جهانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
  • کسب و کار جهانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (13)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    مدیریت بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار جهانی

    BBA (لیسانس مدیریت بازرگانی) مدرک کارشناسی است که توسط بخش کسب و کار و یا مدارس کسب و کار خاص ارائه شده است. دانش آموزان پایه کسب و کار جامد و توسعه تفکر استراتژیک و مهارت های تحلیلی به هم وارد بازار کار شوند و یا ادامه تحصیل خود را به کسب MBA.

    شما ممکن است تعجب، چه BBA در کسب و کار جهانی است؟ این برنامه ترکیبی از مفاهیم کسب و کار سنتی با برنامه های کاربردی مدرن به جوامع در حال تغییر، فرایند جهانی شدن، و حل مسئله خلاق است. دانش آموزان به مسائل مربوط به تجارت خارجی، اقتصاد جهانی، مدیریت بین المللی، روابط بین الملل، و قانون را پوشش میدهد. هر برنامه متفاوت خواهد بود اما ممکن است شامل کلاس های بازاریابی بین المللی، ارتباطات میان فرهنگی، اخلاق کسب و کار، قانون کسب و کار، حسابداری شرکت ها، مهارت های ارتباطی، و ارتباطات مجازی.

    دانش آموزانی که مدرک لیسانس در کسب و کار جهانی دنبال یک مزیت رقابتی بیش از دیگران در بازار کار بین المللی است.بسیاری از مدارس برنامه های کارآموزی که همچنین آنها را پیدا کنید انجام حرفه ای کمک کند. کسانی که لذت بردن از سفر و کار با فرهنگ ها و شخصیت های مختلف این مسیر شغلی لذت ببرید.

    هزینه های مرتبط با کسب مدرک کارشناسی می تواند تا حد زیادی از یک مدرسه به بعد متفاوت است. عوامل عبارتند از محل های بین المللی از مدرسه، اعتبار از امکانات، و مدت زمان از برنامه است. دانش آموزان به شدت تشویق به تحقیق نهادهای مختلف و با آنها تماس بگیرید برای پیدا کردن آنچه خواهد شد در نظر مسئولیت مالی انتظار می رود.

    فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان گسترده با درجه کسب و کار جهانی است. آنها می توانند شغل در عرصه بین المللی به عنوان یک مدیر صادرات، مدیر محصول، خریدار، حسابرس اطلاعات، توسعه کسب و کار، و یا مدیر کانال پیدا کنید. فارغ التحصیلان همچنین ممکن است موقعیت های رهبری در سازمان های بین المللی، کار به عنوان کارآفرینان و یا مشاوران مستقل، و یا انجام تحقیقات کسب و کار.

    این منطقه از کسب و کار جهانی هیجان انگیز و چالش برانگیز است. اگر آن را از علاقه به شما، شروع به تحقیق در و مقایسه مدارس با استفاده از پایگاه داده آنلاین گسترده ما. شروع کن؛ جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.