کارشناسی (Hons) در توسعه بازی های رایانه ای
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Kuala Lumpur, مالزی
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
3 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
USD ۲۲٬۶۱۵ *
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
درخواست اطلاعات
* کل برای دانشجویان مالزیایی: 87000 رینگیت | مجموع برای دانشجویان بین المللی: 88200 RM/22615 USD
مقدمه
APU-برنامه مدرک دوگانه DMU
دانشآموزانی که تحت برنامه لیسانس هستند، این گزینه را خواهند داشت که در طرح APU -DMU Dual Degree شرکت کنند. بر اساس این طرح، دانشآموزان پس از فارغالتحصیلی، 2 گواهینامه و ریز نمرات دریافت میکنند: 1 مدرک از دانشگاه آسیا و اقیانوسیه ( APU )، مالزی، و 1 مدرک از دانشگاه De Montfort (DMU)، انگلستان.
پذیرش ها
برنامه درسی
طرح کلی برنامه
این برنامه به طور خاص طراحی شده است تا دانش آموزان را با موارد زیر ارائه دهد:
- دانش، مهارت ها و توانایی های مورد نیاز یک متخصص فنی در زمینه بازی های رایانه ای.
- توانایی ارزیابی انتقادی طراحی، منطق و اجرای بازی های رایانه ای.
- امکاناتی با تکنیک های پیشرفته برای گرافیک کامپیوتری و انیمیشن های دیجیتال سه بعدی.
سطح 1
دانش آموزان مهارت های اساسی مورد نیاز متخصصان توسعه بازی های فنی و درک اولیه برنامه نویسی و طراحی سیستم ها را خواهند آموخت. برخی از ماژول های تخصصی دانش اولیه توسعه بازی های رایانه ای تعاملی مانند طراحی منطقی، گرافیک و موارد دیگر را ارائه می دهند. این ماژول ها همچنین به آنها در توسعه مهارت های شخصی و سازمانی و همچنین پرورش خلاقیت و نوآوری کمک می کند.
ماژول های رایج
- تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم
- برنامه نویسی پایتون
- مفاهیم ریاضی برای محاسبات
ماژول های تخصصی
- طراحی بازی های رایانه ای: مستندسازی
- طراحی سطح بازی های رایانه ای
- مقدمه ای بر گرافیک و برنامه های سه بعدی پایه
- مقدمه ای بر اسکریپت برای برنامه های سه بعدی
- تولید تصویر دیجیتال
ماژول های انتخابی (2 را انتخاب کنید)
- آگاهی بین فرهنگی و تنوع فرهنگی یا تفکر دیجیتال و نوآوری
- مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا یا مقدمه ای بر برنامه نویسی C
درجه 2
مهارت های تجزیه و تحلیل و طراحی عمیق بازی ها آموخته می شود، که در آن دانش آموزان درک بهتری از چرخه عمر کامل تولید بازی های رایانه ای، که شامل مدل سازی شخصیت، جلوه های ویژه، گرافیک کامپیوتری، انیمیشن، ریاضیات و غیره است، به دست خواهند آورد. ما خلاقیت و نوآوری و همچنین یادگیری مستقل آنها را بیشتر پرورش خواهیم داد تا آنها را برای محل کار آماده کنیم.
ماژول های رایج
- برنامه نویسی برای تجزیه و تحلیل داده ها
- خلاقیت و نوآوری
- روش های تحقیق برای محاسبات و فناوری
ماژول های تخصصی
- بازی های آنالوگ
- مدل سازی سه بعدی شخصیت های کامپیوتری
- مدل های باورپذیر برای بازی و واقعیت مجازی
- طراحی بازی های رایانه ای: مفهوم بالا و پیش تولید
- طراحی بازی های رایانه ای: تولید و آزمایش
- گرافیک کامپیوتری
- موتورهای بازی
- تصویربرداری و جلوه های ویژه
- ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری
کارآموزی (16 هفته)
دانشجویان یک دوره کارآموزی/صنعتی را به مدت حداقل 16 هفته انجام خواهند داد تا آنها را برای انتقال آرام از کلاس درس به محیط کار آماده کند.
درجه 3
دانشجویان از مطالعات قبلی و تجربیات صنعتی خود برای گسترش آشنایی خود در زمینه توسعه بازی های رایانه ای و اصلاح شخصی و حرفه ای خود استفاده خواهند کرد. دانش آموزان بیشتر به سمت تکنیک های پیشرفته برای گرافیک کامپیوتری و انیمیشن حرکت خواهند کرد. یک پروژه سال آخر از آنها میخواهد تا یک راهحل برای یک مشکل دنیای واقعی را بررسی و توسعه دهند - آنها توانایی خود را در ترکیب دانش فنی، تفکر انتقادی و مهارتهای تحلیلی برای تولید یک مجموعه دستاوردهای شخصی نشان خواهند داد.
ماژول های رایج
- مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید
- مدیریت پروژه
ماژول های تخصصی
- گرافیک کامپیوتری سه بعدی
- مدل سازی و انیمیشن شخصیت سه بعدی پیشرفته
- صدا برای بازی های کامپیوتری
- تکنیک های چند رسانه ای برای انیمیشن، بازی و جلوه های فیلم
- تکنیک های برنامه نویسی برای انیمیشن و بازی های رایانه ای
- تحقیقات در توسعه بازی های رایانه ای
- پروژه توسعه بازی های رایانه ای
- HCI و قابلیت استفاده
ماژول های انتخابی (1 را انتخاب کنید)
- خدمات و انجمن های چند رسانه ای موبایل و بازی یا MMOG
موضوعات اجباری MQA*
- روابط قومیتی (دانشجویان مسیان)
- تمدن اسلامی و آسیایی (دانشجویان مسیان)
- مطالعات مالزی (دانشجویان بین المللی)
- زبان ارتباطی مالایی (دانشجویان بین المللی)
- مهارت های ارتباطی حرفه ای در محل کار
- گرایش های کارمند و استخدام
- برنامه درسی مشترک
(*همه دانش آموزان ملزم به تکمیل این ماژول ها هستند که توسط آژانس صلاحیت مالزی تصریح شده است.)
شهریه برنامه
فرصت های شغلی
گزینه های شغلی
- برنامه نویس بازی
- توسعه دهنده بازی
- تستر تضمین کیفیت بازی ها
- مدیر فنی
- مدیر تیم
- توسعه دهنده بازی موبایل
- طراح بازی
- ویرایشگر سطح
- سازنده بازی ها
- برنامه نویس گیم پلی
- مدیر انجمن بازی ها
توسعه بازی های کامپیوتری @ APU
برنامه های BSc (Hons) در برنامه های توسعه بازی های رایانه ای، دانش آموزان را با مهارت های فنی و دانش لازم برای یک حرفه ای در صنعت بازی های رایانه ای مجهز می کند.
بر اساس داده های آماری ارائه شده توسط newzoo.com، یک شرکت تحقیقاتی بازار آنلاین گزارش شده است که در سال 2014 در مجموع 81.5 میلیارد دلار درآمد در بازار جهانی بازی ها ایجاد شده است. در مالزی 293 میلیون دلار درآمد حاصل از صنعت بازی بود. پیشرفت قابل توجه در صنعت بازی های رایانه ای ما را ترغیب کرده است تا عناصر خلاقیت و نوآوری را در برنامه های خود بگنجانیم و ارزش های حرفه ای و مهارت های ارتباطی خوب را فراموش نکنیم.
داستان های موفقیت ما، افتخار ما در صنعت بازی های رایانه ای.