کارشناسی طراحی
Edith Cowan University
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Mount Lawley, استرالیا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
6 ترم ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
درخواست اطلاعات
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
Jul 2024
* هزینه نشانگر در هر ترم
مقدمه
در این دوره دانش آموزان می توانند در یکی از سه حوزه تخصص داشته باشند: مد ، طراحی بصری و فضایی و بازی ها و طراحی تعاملی.
در مد ، دانش آموزان اساساً با پوشاک به عنوان محلی برای بیان و نشانگر نفس خود کار می کنند که می تواند روایت ها و تاریخچه های مرجع را به همراه داشته باشد. طراحی بصری و فضایی شامل ساخت محصولات ، خدمات و محیطهای بصری و فضایی از طریق تفکر طراحی گرافیکی و مکانی برای بهبود جوامع است. در حالی که در بازی ها و طراحی تعاملی ، دانش آموزان می توانند محصولات و خدمات تعاملی دیجیتالی اصلی را ایجاد کنند که بر مخاطبان تأثیر بگذارد و به تجربیات کاربران بپردازند (UX)
دانش آموزان به بررسی تأثیر طرح در تاریخ و توسعه آینده جوامع محلی ، ملی و جهانی می پردازند. این دوره فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا به صورت محلی و بین المللی همکاری کنند. رشته های طراحی ، توسط متخصصان و پژوهشگران با تجربه گرافیکی ، مکانی ، دیجیتال ، طراحی مد و خدمات در خط مقدم طراحی در استرالیا غربی ، استفاده پایدار از مواد ، تصاویر و ایده ها به عنوان وسیله نقلیه کاوش در رابطه با محیط ها و افراد خاص را ترغیب می کنند. در زمینه های واقعی و آنلاین.
دانش آموزان مهارت های شناسایی ، ایده پردازی و نمونه سازی مسئله ای قابل انتقال را برای ایجاد مکان خود در جهان ، با یک سبک شخصی ، فرصت های شغلی و مهارت های کارآفرینی توسعه می دهند.
ورودی دوره
شرایط ورود به دانشگاه (باند 3)
کلیه متقاضیان برای این دوره باید شرایط ورود به دانشگاه را داشته باشند. ATAR نشانگر یا تضمینی مطابق چاپ شده (در صورت وجود) یا شرایط ورود به دانشگاه می تواند با تکمیل یکی از موارد زیر برآورده شود:
- AQF Cert IV؛
- با موفقیت 0.25 EFTSL تحصیل را در سطح کارشناسی یا بالاتر در یک ارائه دهنده آموزش عالی استرالیا (یا معادل آن) گذراند.
- آزمون ویژه پذیرش دوره سوم ؛ *
- دوره آمادگی دانشگاه ؛ *
- دوره گرایش دانشگاه بومی ؛ *
- آزمون ورودی دانش آموزان بومی؛ یا*
- طرح ورودی مبتنی بر تجربه. *
* اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه ورود به دوره مطالعه مشاهده کنید.
برای دانشجویان بین المللی ، الزامات شامل نتایج دبیرستان شماست.
الزامات زبان انگلیسی (باند 3)
الزامات شایستگی انگلیسی ممکن است با تکمیل یکی از موارد زیر برآورده شود:
- سال 12 انگلیسی ATAR / English Literature ATAR درجه C یا بهتر یا معادل آن؛
- آزمون ویژه پذیرش دوره سوم ؛ *
- آیلتس آکادمیک آکادمیک حداقل نمره 6.0 (هیچ گروه فردی کمتر از 6.0).
- با موفقیت 1.0 EFTSL تحصیل را در مقطع لیسانس یا بالاتر در انگلستان ، ایرلند ، ایالات متحده ، NZ یا کانادا گذراند.
- دوره آمادگی دانشگاه؛
- دوره گرایش دانشگاه بومی ؛ *
- آزمون ورودی دانش آموزان بومی؛ *
- دیپلم AQF ، دیپلم پیشرفته یا مدرک دانشگاهی؛
- با موفقیت 0.375 EFTSL تحصیل را در سطح کارشناسی یا بالاتر در یک ارائه دهنده آموزش عالی استرالیا (یا معادل آن) گذراند. یا
- سایر آزمون ها ، دوره ها یا برنامه های تعریف شده در صفحه گروههای مهارت انگلیسی.
* اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه ورود به دوره مطالعه مشاهده کنید.
کلی سیکما / Unsplash
جزئیات دوره
در دسترس بودن ترم
- ترم 1: تمام وقت در Mount Lawley تحصیل کنید
- ترم 2: تمام وقت در Mount Lawley تحصیل کنید
ساختار دوره
دانشجویان باید هشت واحد اصلی (120 امتیاز اعتباری) را تکمیل کنند
سال 1 - نیمه اول
کد واحد | عنوان واحد | امتیازات اعتباری |
SAH1100 | ایده های ارتباطی | 15 |
SAH1150 | خلاقیت | 15 |
سال 1 - نیمه دوم
کد واحد | عنوان واحد | امتیازات اعتباری |
SAH1200 | رسانه و فرهنگ | 15 |
SAH1250 | داستان گویی و معنی | 15 |
سال 2 - نیمه اول
کد واحد | عنوان واحد | امتیازات اعتباری |
SAH2110 | هویت | 15 |
سال 2 - ترم 2
کد واحد | عنوان واحد | امتیازات اعتباری |
SAH2200 | درک مخاطب و تجربه | 15 |
سال 3 - نیمه اول
کد واحد | عنوان واحد | امتیازات اعتباری |
SAH3100 | برنامه ریزی شخصی و حرفه ای | 15 |
سال 3 - نیمه دوم
کد واحد | عنوان واحد | امتیازات اعتباری |
SAH3200 | صنعت و جامعه | 15 |
دانشجویان همچنین ملزم به تکمیل یک واحد اصلی هشت واحدی (120 امتیاز اعتباری) از کارشناسی طراحی هستند: طراحی بصری و فضایی ، مد یا بازی و طراحی تعاملی.
دانش آموزان موظفند هشت واحد دیگر (120 امتیاز اعتباری) را در قالب واحدهای هشت واحدی اصلی ، فرعی (بازدید کنندگان) و / یا انتخابی تکمیل کنند. این موارد ممکن است از هر کجای دانشگاه انتخاب شود. واحدها در این دوره باید به ترتیب در سال تکمیل شوند (به عنوان مثال تمام واحدهای سال اول باید قبل از شروع به واحدهای سال دوم تکمیل شوند).
بزرگان شما می توانید در این دوره تحصیل کنید
- روش
- بازی ها و طراحی تعاملی
- طراحی بصری و مکانی
نتایج آموزشی دوره
- برای پیش بینی چالش ها خلاقانه فکر کنید و راه حل ها و پاسخ های خاص طراحی را ایجاد کنید.
- برای تجزیه و تحلیل ، تفسیر و مفهوم سازی / سنتز پیچیده ، دانش و مشکلات را بطور جدی انتقاد کنید.
- دانش انضباط گسترده ای را برای طیف وسیعی از موقعیت های نظری و فنی / عملی طراحی کنید.
- دانش و ایده های طراحی را به روشنی ، منسجم و با استقلال ارتباط دهید.
- با احترام به تنوع فرهنگی ، از جمله صلاحیت فرهنگی بومی ، چشم انداز جهانی را نشان دهید.
- استقلال ، مسئولیت پذیری و داوری را برای یادگیری و بورس تحصیلی و / یا عمل حرفه ای خود نشان دهید.
- از فن آوری های دیجیتال و طراحی سوالات مرتبط برای دسترسی ، ارزیابی و سنتز اطلاعات مرتبط از منابع مختلف استفاده کنید.
- کار مشترک و نشان دادن ابتکار عمل برای پیاده سازی ارزش های اجتماعی ، پایدار و اخلاقی از طریق روش های مناسب طراحی.
فرصت های شغلی
اشتغال در طراحی خدمات ، طراحی گرافیکی ، طراحی فضایی ، طراحی بهداشتی ، طراحی استراتژیک ، UX (طراحی تجربه کاربر) ، طراحی وب ، طراحی مد ، خرید و فروش مد ، طراحی بازی در دسترس است. به طور فزاینده ، طراحی یک مهارت با ارزش در طیف وسیعی از صنایع جانبی است و دانش آموزان می توانند در زمینه های بین رشته ای مانند طراحی بازی برای آموزش و آموزش ، کار با شرکت های طراحی معماری برای ایجاد تجسم و برنامه ریزی و مدیریت فضای عمومی ، با صنایع اطلاعاتی از جمله فعالیت کنند. به عنوان کتابخانه ها ، بایگانی ها و موزه ها. این دوره دانشجویان را در مدیریت پروژه ها ، مشتری ها ، و نقش آنها در تیم ها و همچنین مهارت های عمومی مورد نیاز برای انطباق با یک صنعت به سرعت در حال پیشرفت ، مجهز می کند.
عناوین شغلی آینده
طراح گرافیک ، طراح فضایی ، طراح خدمات ، طراح وب ، طراح مد ، طراح بازی ، طراح داخلی ، هنرمند مفهومی ، تصویرگر ، طراحی اسکرین.
برنامه درسی
در مقطع کارشناسی طراحی، دانشجویان می توانند در یکی از دو حوزه تخصص داشته باشند: طراحی بصری و فضایی، ساخت محصولات، خدمات و محیط های بصری و فضایی از طریق تفکر طراحی گرافیکی و فضایی برای بهبود جوامع. یا بازیها و طراحی تعاملی، ایجاد محصولات و خدمات تعاملی دیجیتال اصلی که بر روی مخاطبان تأثیر میگذارد و به تجربیات کاربر (UX) میپردازد. دانش آموزان تاثیر طراحی بر تاریخ و توسعه آینده جوامع محلی، ملی و جهانی را بررسی خواهند کرد. این دوره فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در سطح محلی و بین المللی همکاری کنند. رشته های طراحی، که توسط متخصصان و محققان مجرب گرافیک، فضایی، دیجیتال و طراحی خدماتی در خط مقدم طراحی در استرالیای غربی اداره می شوند، استفاده پایدار از مواد، تصاویر و ایده ها را به عنوان وسیله ای برای کاوش در رابطه با محیط ها و افراد فردی به صورت واقعی تشویق می کنند. جهان و زمینه های آنلاین دانشآموزان مهارتهای قابل انتقال، شناسایی، ایدهپردازی و نمونهسازی مشکلات بصری و فضایی را برای ایجاد جایگاه خود در جهان، با سبک شخصی، فرصتهای شغلی و مهارتهای کارآفرینی توسعه میدهند. متقاضیانی که شرایط استاندارد ورود به دوره را ندارند می توانند از طریق ورودی نمونه کار هنرهای خلاق Pathway مطابق https://www.ecu.edu.au/future-students/course-entry/creative-arts-portfolio- در نظر گرفته شوند. ورود
ساختار دوره
دانشجویان ملزم به تکمیل هشت واحد اصلی (120 امتیاز اعتبار) خواهند بود.
دانشجویان همچنین ملزم به تکمیل یک رشته هشت واحدی (120 امتیاز اعتبار) از داخل لیسانس طراحی هستند: طراحی بصری و فضایی، مد یا بازی و طراحی تعاملی.
دانشجویان باید هشت واحد دیگر (120 امتیاز اعتبار) را در قالب یک واحد اصلی هشت واحدی، جزئی(ها) و/یا انتخابی تکمیل کنند. اینها ممکن است از هر جای دانشگاه انتخاب شوند.
رشته هایی که می توانید در این دوره تحصیل کنید
- روش
- بازی و طراحی تعاملی
- طراحی بصری و فضایی
نتایج یادگیری دوره
- برای پیشبینی چالشها و ایجاد راهحلها/پاسخهای خاص طراحی خلاقانه فکر کنید.
- برای تحلیل، تفسیر و مفهومسازی/ترکیب دانش/مشکلات پیچیده طراحی، انتقادی فکر کنید.
- دانش گسترده رشته را در طیفی از موقعیت های طراحی نظری و فنی/عملی به کار ببرید.
- دانش و ایده های طراحی را به وضوح، منسجم و با استقلال به اشتراک بگذارید.
- با احترام به تنوع فرهنگی، از جمله شایستگی فرهنگی بومی، دیدگاهی جهانی نشان دهید.
- استقلال، مسئولیت پذیری و قضاوت را برای یادگیری و بورس تحصیلی و/یا تمرین حرفه ای خود نشان دهید.
- از فناوری های دیجیتال و سواد مرتبط با طراحی برای دسترسی، ارزیابی و ترکیب اطلاعات مرتبط از منابع متعدد استفاده کنید.
- به طور مشترک کار کنید و ابتکار عمل را برای اجرای ارزش های اجتماعی، پایدار و اخلاقی از طریق روش های طراحی مناسب نشان دهید.