لیسانس در توسعه بازی ها
IADE
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Lisbon, پرتغال
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
3 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
درخواست اطلاعات
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
درخواست اطلاعات
بورسیه ها
فرصت های بورسیه تحصیلی را برای کمک به بودجه مطالعات خود کاوش کنید
مقدمه
شرح
- یادگیری مبتنی بر پروژه (PBL) - هر ترم بر اساس یک پروژه واحد و واقع بینانه است. در پایان دوره، دانش آموزان شش محصول را توسعه داده اند (بازی ها یا برنامه های کاربردی)، که عناصر اصلی نمونه کارها هستند که به صنعت ارائه می دهند.
- تمرکز واضح بر توسعه - ترکیبی از جنبه های مختلف بازی های ویدیویی و برنامه های وب / موبایل که با توسعه نرم افزار و مهندسی نرم افزار ایجاد شده اند.
- تیم های چند رشته ای - بخشی از پروژه های شش ترم طولانی توسط تیم هایی که دانشجویان دیگر بورسیه ها را نیز ادغام می کنند، با افزایش کیفیت محصولات تولید شده و مهارت های دانش آموزان در کار گروهی چند رشته ای انجام می شود.
- زبان های چندگانه - دانش آموزان پروژه های خود را با استفاده از زبان های برنامه نویسی متعدد از پیچیدگی های در حال افزایش (به عنوان مثال پردازش، جاوا اسکریپت، C # و C) توسعه می دهند.
- تکنولوژی های متعدد - دانش آموزان تجربه با استفاده از فن آوری های مختلف، از جمله موتورهای بازی، موبایل، و چارچوب های توسعه وب، 3D، کنسول های بازی، رایانه های شخصی و غیره، تجربه می کنند. دانش آموزان همچنین افق های جدید را از طریق ماژول هایی که بر خلاقیت، تفکر انتقادی و همچنین بازی در حال ظهور تمرکز دارند، فن آوری ها
- مشارکت در حوادث و ادغام بازار - دانش آموزان از شرکت در رویدادهای مختلف مربوط به منطقه دعوت شده اند، از جمله مذاکرات، کارگاه ها، نمایشگاه های پروژه دانشجویی، و بازی ها.
- این برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و شامل یک ترم تحرک بین المللی اجباری در دانشگاه های برتر بین المللی است که چشم انداز جهانی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که در این زمینه حرفه ای ضروری است.
تجربه بین المللی
دانش آموزان می توانند در یکی از مدارس مشهور بین المللی زیر یک ترم شرکت کنند:
تجربه تجاری واقعی در جهان
این لیسانس در توسعه بازی ها و برنامه ها شرکت های زیر را به عنوان همکار دارد:
فرصت های شغلی
- برنامه نویس بازی های دیجیتال
- برنامه نویس برنامه های چندرسانه ای و تلفن همراه
- سیستم های تعاملی و هوش مصنوعی
- بازی برای شبکه های اجتماعی و شرکت ها
برنامه / مدت زمان
صبح / 6 ترم
محوطه دانشگاه
سانتوس - لیسبون
پذیرش ها
برنامه درسی
1 ترم
- ریاضی، فیزیک و بازی I
- اصول برنامه نویسی
- هنر تجسمی برای بازی
- تولید بازی
- سیستم های محاسباتی برای بازی ها
- پروژه دو بعدی
- مهارت های ارتباطی
2 ترم
- طراحی بازی
- برنامه نویسی وب
- پایگاه های داده
- پروژه وب
- اخلاق و دیونتولوژی حرفه ای
3 ترم
- ریاضی و فیزیک برای بازی II
- برنامه نویسی موبایل
- چارچوب های بازی
- ساختارهای داده
- پروژه چند پلتفرمی
- علوم ، منابع و روشها
4 ترم
- ریاضی و فیزیک برای بازی III
- گرافیک کامپیوتری
- هوش مصنوعی
- متدولوژی توسعه نرم افزار
- پروژه سه بعدی
- خلاقیت و تفکر انتقادی
ترم 5
- فناوری های نوظهور بازی
- برنامه نویسی توزیع شده
- امنیت برای بازی ها
- تکنیک های پیشرفته در برنامه نویسی بازی
- پروژه چند نفره
- مدل کسب و کار برای بازی ها
ترم 6
- قابلیت استفاده و تجربه کاربری
- ادغام با شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها
- توسعه موتور بازی
- پروژه نهایی
گالری
فرصت های شغلی
- برنامه نویس بازی های دیجیتال
- سیستم های تعاملی و هوش مصنوعی
- بازی برای شبکه های اجتماعی و شرکت ها
- تحلیلگر داده
- برنامهنویس
درباره مدرسه
سوالات
دوره های مشابه
لیسانس مهندسی نرم افزار
- Potsdam, آلمان
- Dubai, امارات متحده عربی
کارشناسی علوم محاسبات
- Langley City, کانادا
B.Sc. توسعه نرم افزار + آهنگ A-Level Tech
- Online