لیسانس در توسعه بازی و انیمیشن دیجیتال (برنامه مطالعاتی مشترک با دانشگاه Dongseo، کره جنوبی)
Mykolas Romeris University
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Vilnius, لیتوانی
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
4 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
EUR ۳٬۸۳۶ / per year *
آخرین مهلت تقاضا
26 Jul 2024
زودترین تاریخ شروع
01 Sep 2024
* 5600 دلار در سال در دانشگاه Dongseo، کره جنوبی.
مقدمه
هدف از این برنامه، آماده سازی متخصصان واجد شرایط در زمینه انفورماتیک است که بتوانند دانش خود را در صنایع بازی، انیمیشن دیجیتال و جلوه های سمعی و بصری تطبیق دهند و همچنین دانش مربوط به تولید محتوای دیجیتال را با تقویت کارآفرینی و کارآفرینی به طور جامع درک و به کار ببرند. خوداشتغالی در این زمینه
پذیرش ها
برنامه درسی
سال اول
1 ترم
واحدهای درسی اجباری
- ریاضیات معاصر
- روانشناسی
- مقدمه ای بر محتوای دیجیتال
- پایگاه های داده
- اصول برنامه نویسی
2 ترم
واحدهای درسی اجباری
- طراحی بازی
- بازی ریاضیات
- ساختار داده ها و الگوریتم ها
- گرافیک کامپیوتری
- زبان خارجی برای مقاصد خاص (انگلیسی / فرانسوی / آلمانی)
سال دوم
3 ترم
واحدهای درسی اجباری
- مجسمه سازی پایه
- معماری شبکه های کامپیوتری
- طراحی و برنامه نویسی شی گرا
- ترسیم شکل های اساسی (نقاشی دقیق)
- واحدهای درسی انتخابی
- هوش مصنوعی در بازی ها
- نقاشی مات
4 ترم
واحدهای درسی اجباری
- فلسفه
- فیلمبرداری و تدوین
- مدلسازی سه بعدی
- اصول سه بعدی مایا
- واحدهای درسی انتخابی
- معماری موتور بازی
- سناریو بازی و طراحی سطح بازی
سال سوم
5 ترم
واحدهای درسی اجباری
- واحدهای اجباری دوره
- موضوع تحصیلی انتخابی 1
- واحدهای درسی انتخابی 1
- مدل سازی موجودات و ایجاد بافت 1
- روش برنامه نویسی
- واحد درس انتخابی 2
- استودیوی انیمیشن شخصیت ها 1
- برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری
- واحد درس انتخابی 3
- برنامه نویسی هوش مصنوعی
- مدلسازی محیط و ایجاد بافت 1
- واحدهای درسی انتخابی 4
- شبکه های کامپیوتر
- راه اندازی موجودات و محیط 1
6 ترم
واحدهای درسی اجباری
- موضوع تحصیلی انتخابی 2
- واحدهای درسی انتخابی 1
- مدل سازی موجودات و ایجاد بافت 2
- برنامه بازی 3D
- واحد درس انتخابی 2
- استودیوی انیمیشن شخصیت 2
- برنامه نویسی سرور بازی
- واحد درس انتخابی 3
- مدلسازی محیط و ایجاد بافت 2
- برنامه نویسی ابزار بازی
- واحدهای درسی انتخابی 4
- معماری کامپیوتر
- ساخت فیلم دیجیتال
- واحد درس انتخابی 5
- ترکیب 1
- سیستم های عامل
سال چهارم
7 ترم
واحدهای درسی اجباری
- پایان نامه کارشناسی. قسمت اول
- روش های پژوهش
- واحدهای درسی انتخابی 1
- کامپوزیت 2
- استفاده از موتور بازی
- واحد درس انتخابی 2
- پروژه بازی
- ایجاد نورپردازی و رندر
8 ترم
واحدهای درسی اجباری
- نمونه کارها
- پایان نامه کارشناسی
- صدای استودیو
گالری
شهریه برنامه
بورسیه و بودجه
MRU به دنبال این است که اطمینان حاصل شود که همه دانشجویان ما بدون توجه به وضعیت مالی خود، تحصیلات با کیفیت بالا دریافت می کنند، بنابراین، لطفاً تمام بورسیه های موجود برای دانشجویان بین المللی آینده نگر را که در زیر ذکر شده است، بیابید.
توجه داشته باشید:
- تمام بورسیه های ذکر شده توسط دولت لیتوانی یا Mykolas Romeris University تامین می شود
- ممکن است بودجه اضافی از کشورهای مبدأ دانشجویان وجود داشته باشد
- همه شهروندان اتحادیه اروپا می توانند برای مطالعات با بودجه دولتی درخواست دهند
- بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی فعلی در اینجا فهرست شده است
معافیت از شهریه MRU برای تحصیل در مقطع لیسانس
چه کسانی می توانند درخواست دهند: متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس که شهروندان یا مقیم دائم برزیل ، کلمبیا، آرژانتین، آذربایجان، قزاقستان، مولداوی، گرجستان (ساکارتولو) و پاراگوئه هستند.
مفاد مالی: این بورسیه شهریه کامل را برای کل دوره تحصیل در مقطع کارشناسی* برای دانشجویان پذیرفته شده در سال تحصیلی 2024/2025 پوشش می دهد.
معیارها: معافیت از شهریه به بهترین متقاضیان با توجه به نمرات رقابتی و سایر دستاوردهای تحصیلی آنها تعلق می گیرد.
*در صورت داشتن حداقل یک بدهی تحصیلی، معافیت از شهریه لغو می شود.
فرصت های شغلی
حوزههایی مانند بازیهای رایانهای، صنعت فیلم، تبلیغات، هنر و طراحی حوزههای هدف برای اشتغال فارغالتحصیلان برنامههای مطالعاتی انفورماتیک و محتوای دیجیتال هستند. یکی از ویژگیهای متمایزکننده اساسی صنعت محتوای دیجیتال ماهیت جهانی و فرصتهای کارآفرینی و خوداشتغالی بسیار گسترده آن است. پس از فارغ التحصیلی از این برنامه تحصیلی، کارشناسی قادر به رقابت بین المللی خواهد بود، زیرا زمینه محتوای دیجیتال - بسیار پویا و مبتنی بر اصول همکاری شبکه است. به همین دلیل، کارگر خلاق در صنعت محتوای دیجیتال انعطافپذیر خواهد بود و میتواند در حین استفاده از کانالهای تبادل اطلاعات جهانی با واحدهای درسی علاقهمند مختلف کار کند. همچنین لازم به ذکر است که دانشجویان فارغ التحصیل رشته انفورماتیک و محتوای دیجیتال می توانند در شرکت های مختلف تولید محتوای دیجیتال مانند استودیوهای بین المللی بازی های رایانه ای، آژانس های طراحی، استودیوهای فیلمسازی و کلیه سازمان های تجاری که گرایش دارند کار کنند. در راستای ایجاد تولید دیجیتال با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات .