محاسبات بازی های BSc (Hons)
University of Lincoln
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Lincoln, بریتانیا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
3 - 6 سال ها
سرعت
تمام وقت, پاره وقت
شهریه
درخواست اطلاعات
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
درخواست اطلاعات
* در هر سطح، برای دانشجویان بین المللی | دانشجویان خانه / اتحادیه اروپا: 9250 پوند برای هر سطح
لینکلن را در هر کجای دنیا که هستید کشف کنید
وبینارها، کلاس های کارشناسی ارشد موضوعی، جلسات پرسش و پاسخ، و گفتگوهای پانل دانشجویی ما راهی عالی برای کشف چگونگی زندگی و تحصیل در University of Lincoln است.
مقدمه
برنامه رایانه های بازی BSc (Hons) در لینکلن با هدف توسعه مهارت ها و ویژگی های لازم برای نقش در بخش رقابتی رقابتی است. این دوره برای کمک به دانش آموزان به عنوان حرفه ای های متنوع طراحی شده است، که توانایی پرورش در گستره وسیعی از زمینه های اشتغال در دانشگاه را دارد. دانش آموزان نیز فرصتی برای توسعه مهارت هایی دارند که خود را به صنعت بازی های ویدئویی چند میلیارد و پوند افزایش می دهند.
هدف این دوره ایجاد یک مجموعه مهارت است که برای طیف وسیع بخش دیجیتال قابل استفاده است. علاوه بر یادگیری نحوه توسعه نرم افزار، دانش آموزان همچنین می توانند درک متقابل بین کامپیوتر و کاربر آن و نحوه طراحی یک تجربه جذاب را درک کنند.
هدف ما تولید فارغ التحصیلان است که می توانند به تکنولوژی سریع در حال انطباق و نقش اصلی در شرکت ها در خط مقدم این پیشرفت ها عمل کنند. دانش آموزان بازی کامپیوتری علاوه بر اینکه چگونه تکنولوژی را توسعه می دهند، می توانند درک کنند که چگونه آن را جذاب، بازیگوش و سرگرم کننده می سازد.
این دوره از طریق موارد خاص استفاده از بازیها، علوم کامپیوتر را بررسی می کند. دانش آموزان فرصتی برای توسعه مهارت های برنامه نویسی در کنار مؤلفه های تخصصی در موضوعاتی از قبیل طراحی بازی، گرافیک سه بعدی، ریاضیات و هوش مصنوعی دارند.
مبنای مفهومی و روششناختی قوی در طراحی بازی و توسعه بازیها به دوره Lincoln's Games Computing یک مزیت متمایز میدهد. دانش آموزان تشویق می شوند که بدانند مهندسی نرم افزار به اندازه طراحی خلاقانه در موفقیت محصولات بازی های رایانه ای و برنامه های نرم افزاری مهم است. این دوره همچنین نقش سیستمهای بازیگوش را فراتر از صنعت بازی بررسی میکند و به چگونگی کاربرد بازیها در بخشهایی مانند آموزش و تناسب اندام میپردازد. در حالی که فارغالتحصیلان ما میتوانند مشاغلی را در صنعت بازیهای ویدیویی هدف قرار دهند، مهارتهای آنها ممکن است برای تعدادی از Pathways استخدامی مختلف، از جمله سیستمها و نقشهای توسعه در NHS، صنعت خودرو، بخش آموزش و نقشهای طراحی در صنایع مختلف اعمال شود.
"این اطلاعات در زمان انتشار (ژوئیه 2023) درست بود."
پذیرش ها
برنامه درسی
چگونه مطالعه میکنید
در سال اول مدرک، دانش آموزان این فرصت را دارند که در زمینه های اساسی از جمله طراحی بازی، ریاضیات برای محاسبات، برنامه نویسی و توسعه بازی مطالعه کنند.
در سال دوم ، مطالعات عمیقی در زمینه محاسبات بازی مانند برنامه نویسی پیشرفته ، توسعه مفهوم ، طراحی تجربه کاربر و هوش مصنوعی پیش بینی شده است.
علاوه بر تکمیل پروژه توسعه بازی ها در سال سوم ، دانش آموزان می توانند از طیف وسیعی از ماژول های اختیاری متخصص ، از جمله برنامه نویسی موازی را انتخاب کنند. ربات های سیار مستقل ؛ پردازش تصویر؛ و واقعیت مجازی و افزوده شده.
تمام وقت یا بخشی از وقت در دسترس است
سال اول
- الگوریتم ها و پیچیدگی (هسته)
- طراحی بازی (هسته)
- توسعه بازی (هسته)
- مطالعات بازی (هسته)
- ریاضیات برای محاسبات (هسته)
- برنامه نویسی شی گرا (هسته)
- مبانی برنامه نویسی (هسته)
سال دوم
- پارادایم های برنامه نویسی کاربردی (هسته)
- هوش مصنوعی (هسته)
- توسعه مفهوم (هسته)
- برنامه نویسی بازی (هسته)
- مقیاس پذیر سیستم های پایگاه داده (هسته)
- مهندسی نرم افزار تیمی (هسته)
- طراحی تجربه کاربر (هسته)
سال سوم
- گرافیک (هسته)
- شبیه سازی فیزیک (هسته)
- تولید محتوای رویه ای (هسته)
- پروژه (هسته)
- رباتیک متحرک خودمختار (گزینه)†
- کلان داده (گزینه)†
- توسعه کراس پلت فرم (گزینه)†
- امنیت سایبری (گزینه)†
- پردازش تصویر (گزینه)†
- یادگیری ماشینی (گزینه)†
- برنامه نویسی موازی (گزینه)†
- واقعیت مجازی و افزوده (گزینه)†
† برخی دوره ها ممکن است ماژول های اختیاری ارائه دهند. در دسترس بودن ماژولهای اختیاری ممکن است از سالی به سال دیگر متفاوت باشد و منوط به دستیابی به حداقل تعداد دانشآموز خواهد بود. این بدان معنی است که در دسترس بودن ماژول های اختیاری خاص نمی تواند تضمین شود. انتخاب ماژول اختیاری نیز ممکن است تحت تأثیر در دسترس بودن کارکنان قرار گیرد.
چگونه ارزیابی می شود
این برنامه از طریق ابزارهای مختلف ، از جمله آزمون های داخل کلاس ، دوره های آموزشی ، پروژه ها و امتحانات ارزیابی می شود. اکثر ارزیابی ها مبتنی بر تکالیف است و منعکس کننده ماهیت عملی و کاربردی علوم محاسبات بازی ها است. وزن دهی به هر روش ارزیابی ممکن است در هر سال تحصیلی متفاوت باشد. University of Lincoln با هدف اطمینان از بازگشت سریع کارکنان به دانشجویان ، ارزیابی خود را انجام می دهد.
اعتبارنامه ها و وابستگی ها
این دوره توسط BCS، موسسه Chartered IT معتبر است و دانشگاه وابسته به موسسه تحلیلگران و برنامه نویسان است.