BSc (Hons) فناوری بازی های رایانه ای
University of Portsmouth
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Southsea, بریتانیا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
3 - 4 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
GBP ۹٬۲۵۰ / per year *
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
درخواست اطلاعات
* برای دانشجویان بریتانیا / جزایر کانال و جزیره من / ساکنان اتحادیه اروپا | 17000 پوند در سال: دانشجویان بین المللی
بورسیه ها
فرصت های بورسیه تحصیلی را برای کمک به بودجه مطالعات خود کاوش کنید
مقدمه
به عنوان دانشجوی مدرک کارشناسی فناوری بازیهای رایانهای (Hons) معتبر TIGA، مهارتهایی را برای تبدیل ایدهها و مفاهیم به واقعیت با استفاده از تکنیکهای طراحی و توسعه استاندارد صنعتی توسعه خواهید داد.
فارغ التحصیلان این دوره در حال کار بر روی عناوین بزرگ در Rockstar و Electronic Arts، کلاسیک در Rare، و توسعه بازیهای Indie داخلی هستند.
این فرصت شماست تا به آنها بپیوندید.
نکات برجسته دوره
- از کارشناسان توسعه بازی های رایانه ای با دانش گسترده، تجربه و ارتباطات صنعتی بیاموزید
- با مطالعه ماژول های تخصصی مانند نظریه روانشناسی برای طراحان بازی و هوش مصنوعی (AI) در بازی از دیگر فارغ التحصیلان متمایز شوید.
- رزومه خود را در حالی که مهارت های خود را در خلاصه های مشتری واقعی به کار می برید، تقویت کنید - پروژه های گذشته شامل شبیه سازی های آموزشی برای نیروی دریایی سلطنتی و تجربیات واقعیت مجازی بوده است.
- از نرم افزارهای حرفه ای در برخی از پیشرفته ترین امکانات توسعه بازی در هر دانشگاهی در کشور استفاده کنید
- با شرکت در رویداد سالانه GameJam ما، مهارت های خود را به کارفرمایان نشان دهید و با متخصصان صنعت بازی های رایانه ای ارتباط برقرار کنید.
- این شانس را داشته باشید که یک شرکت راه اندازی کنید و بازی های خود را بفروشید
اعتبار TIGA
این دوره توسط TIGA (انجمن توسعه دهندگان بازی مستقل) معتبر است. این بدان معناست که توسط گروهی از کارشناسان صنعت و دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که مهارتهای مرتبط و بهروز مورد نیاز بازیها و صنایع مرتبط را توسعه میدهید.
گالری
پذیرش ها
بورسیه و بودجه
برنامه درسی
ماژول ها
سال 1
ماژول های اصلی امسال عبارتند از:
- مدلسازی سه بعدی - 20 واحد
- مهارت های هنری برای بازی ها - 20 اعتبار
- Code Studio – 20 اعتبار
- کدنویسی و اسکریپت برای بازی ها - 20 اعتبار
- توسعه بازی - 20 اعتبار
- طراحی و زمینه بازی - 20 اعتبار
امسال هیچ ماژول اختیاری وجود ندارد.
سال 2
ماژول های اصلی امسال عبارتند از:
- بازی های رایانه ای Enterprise L5 – 0 اعتبار
- فناوری بازی های رایانه ای L5 – 0 اعتبار
- شروع پروژه و مدیریت شغلی - 20 واحد
- شرکت دانشجویی برای بازی - 20 اعتبار
ماژول های اختیاری امسال عبارتند از:
- تولید دارایی تجاری برای زمان واقعی - 40 اعتبار
- بازی های طراحی – 20 اعتبار
- طراحی و تحقیقات بصری برای سینما و بازی – 20 واحد
- طراحی برای انیمیشن – 20 اعتبار
- شهروندی درگیر از طریق تمرین بین رشته ای - 20 واحد
- برنامه نویسی گیم پلی – 20 امتیاز
- ریاضیات برای بازی ها - 20 واحد
- زبان خارجی مدرن - 20 واحد
- تجربه حرفه ای - 20 واحد
- کنسول های برنامه - 20 اعتبار
- برنامه نویسی رابط های برنامه نویسی – 20 واحد
- نمونه سازی و تکرار طرح های بازی – 20 اعتبار
سال قرار دادن اختیاری
ما به شما کمک میکنیم موقعیت کاری متناسب با موقعیت و جاهطلبیهایتان را تضمین کنید. در طول سال راهنمایی و پشتیبانی دریافت خواهید کرد.
سال 3
ماژول های اصلی امسال عبارتند از:
- بازی های رایانه ای Enterprise L6 – 0 اعتبار
- فناوری بازی های رایانه ای L6 – 0 اعتبار
- پروژه سال آخر - 40 اعتبار
- پروژه گروهی تعاملی بلادرنگ: مرحله اول – 20 اعتبار
- پروژه گروهی تعاملی بلادرنگ: مرحله دوم – 20 اعتبار
ماژول های اختیاری امسال عبارتند از:
- تکنیک های گرافیکی پیشرفته - 20 واحد
- ایجاد دنیاها - 20 اعتبار
- تحقیق بازی - 20 اعتبار
- اجرای صدای بازی - 20 اعتبار
- برنامه های ضبط حرکت - 20 اعتبار
- برنامه نویسی هوش مصنوعی برای بازی ها - 20 اعتبار
- نظریه روانشناسی برای طراحان بازی - 20 واحد
- پلتفرم های هدف - 20 اعتبار
ما از بهترین و جدیدترین تحقیقات و تمرینات حرفه ای در کنار بازخورد دانشجویان خود استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که محتوای دوره با شغل آینده یا تحصیلات بعدی شما مرتبط است.
بنابراین، برخی از محتوای دوره ممکن است در طول زمان تغییر کند تا منعکس کننده تغییرات در رشته یا صنعت باشد، و برخی از ماژول های اختیاری ممکن است هر سال اجرا نشوند. اگر یک ماژول اجرا نشود، در اسرع وقت به شما اطلاع خواهیم داد و به شما در انتخاب یک ماژول جایگزین کمک می کنیم.
سال قرارگیری (اختیاری)
جابجایی ها روشی ایده آل برای به کارگیری آموخته های شما در این دوره در محیط های حرفه ای و همچنین افزایش قابلیت استخدامی شما است که پس از فارغ التحصیلی شما را برای کارفرمایان جذاب می کند. شما میتوانید برای یک شرکت یا سازمان کار کنید یا با راهاندازی و راهاندازی کسبوکار خودتان با دانشآموزان دیگر، مستقل شوید.
هر مسیری را که انتخاب کنید، نیازی نیست به تنهایی آن را دنبال کنید: مشاغل خلاق در دسترس هستند.
فرصت های شغلی
با 95 درصد از فارغ التحصیلان ما که ظرف یک سال پس از دانشگاه کار پیدا می کنند، مطمئن خواهید بود که با مهارت ها و دانش مورد نیاز برای مشاغل مختلف فارغ التحصیل می شوید.
علاوه بر صنعت بازی، میتوانید مهارتهایی را که توسعه میدهید در سایر زمینهها با استفاده از چنین فناوریهایی به کار ببرید - از جمله تولید مجازی، واقعیت مجازی/جایگزین (VR/AR)، آموزش شبیهسازی و مراقبتهای بهداشتی.
مقاصد تحصیلات تکمیلی
فارغ التحصیلان ما در برخی از بزرگترین نام های صنعت کار می کنند، از جمله:
- بازی Rockstar
- سگ شیطان
- مرز
- Cloud Imperium
- وحدت
- نادر
- کدمسترها
- هنرهای الکترونیک
- شورش
- Jagex
- مجمع خلاق
- سومو دیجیتال
- به اوج رسیدن
- بازی های ضد زنگ
- استودیو پلی استیشن
پشتیبانی شغلی مداوم
در حین تحصیل، با پشتیبانی برای یافتن مشاغل پاره وقت، فرصت های داوطلبانه و تجربه کاری، تجربه کسب کنید.
در پایان دوره تحصیلی خود و تا پنج سال پس از فارغ التحصیلی، از مشاوره استخدام فارغ التحصیلان ما پشتیبانی یک به یک دریافت خواهید کرد تا به شما در یافتن نقش عالی خود کمک کند.
مشاغل خلاق
تیم مشاغل خلاق در دانشکده ما تجربه استخدام گسترده ای دارد و بخش خلاق را به خوبی می شناسد، و یافتن موقعیت های شغلی در صنایع خلاق را برای دانشجویان آسان تر می کند.
آنها می توانند شما را در هر مرحله از فرآیند درخواست راهنمایی کنند، از جمله:
- جستجوی شغل ایده آل از طریق پایگاه داده شغل های خالی آنها
- ارائه نکاتی در مورد نحوه نوشتن یک CV جالب که توجه کارفرمایان را بدون توجه به نقش، جلب کند
- مصاحبه های ساختگی را سازماندهی کنید تا بتوانید تکنیک خود را تقویت کنید و با محیط استخدام آشنا شوید
- نوشتن پروپوزال کسب و کار استارتاپی خود - اگر مسیر خوداشتغالی را دنبال می کنید
- تیم به حمایت شما در طول سال کاریابی ادامه خواهد داد.
نقش های بالقوه
دانش آموزان قبلی در نقش های قرار دادن موفق بوده اند مانند:
- توسعه دهنده/مهندس نرم افزار
- هنرمند بازی
- تکنسین موشن کپچر
- توسعه دهنده رسانه
- مدل ساز و طراح سه بعدی
مقاصد بالقوه
آنها در شرکت های بازی و فناوری هیجان انگیز کارآموزی کرده اند، از جمله:
- سگا
- سومو دیجیتال
- نادر
- وحدت
- IBM
- به اوج رسیدن
- آمازون
- الکترونیک آرتز (EA)
- بابکاک
امکانات
توصیفات دانشجویی
English Language Requirements
مهارت زبان انگلیسی خود را با آزمون انگلیسی Duolingo تایید کنید! DET یک آزمون آنلاین انگلیسی راحت، سریع و مقرون به صرفه است که توسط بیش از 4000 دانشگاه (مانند این دانشگاه) در سراسر جهان پذیرفته شده است.
درباره مدرسه
سوالات
دوره های مشابه
BSc (Hons) در سیستم های رایانه ای (برنامه نویسی بازی های رایانه ای)
- Academic City, امارات متحده عربی
BSc (Hons) Games Programming - Full time
- London, بریتانیا
فناوری بازی های BSc (Hons)
- Brighton, بریتانیا
- Berlin, آلمان