Keystone logo
DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

مقدمه

در موسسه فناوری DigiPen سنگاپور ، شما یک آموزش دقیق را خواهید دید که به منظور آماده سازی شما برای فرصت های شغلی هیجان انگیز در اقتصاد جهانی دیجیتال آماده شده است. از طریق مطالعات خود ، چارچوب های نظری و دانش بنیادی را تهیه خواهید کرد که در طول حرفه شما مرتبط و مفید خواهند بود.

علاوه بر کارها و تکالیف منظم ، دانش خود را در پروژه های تیمی که اهرم برقراری ارتباط و همکاری بین رشته ای را به کار می گیرید ، به کار خواهید گرفت. این تمرکز مبتنی بر پروژه شما را در حل مشکلات دشوار می کند زیرا شما با هم برای ایجاد نرم افزار اصلی ، بازی ها ، انیمیشن ها و موارد دیگر در یک محیط دانشگاهی که یک استودیوی تولید حرفه ای را تکرار کند ، حل می کنید. تا زمان فارغ التحصیلی ، دانش بنیادی در زمینه خود ، توانایی نوآوری راه حل های جدید و سبد کاری را به شما کمک می کنید تا بتوانید در مقابل کارفرمایان آینده نگر باشید.

تاریخ ما

DigiPen توسط Claude Comair در سال 1988 در ونکوور ، کانادا ، به عنوان یک شرکت شبیه سازی و انیمیشن رایانه تاسیس شد. با افزایش تقاضا برای کار ، آقای کمیر در یافتن پرسنل واجد شرایط که نه تنها درک اساسی از علوم رایانه داشتند بلکه با آخرین فن آوری دیجیتال نیز آشنا بودند ، با مشکل روبرو شد. به همین ترتیب ، DigiPen شروع به ارائه یک برنامه آموزشی اختصاصی در انیمیشن کامپیوتری سه بعدی کرد. دقایقی پس از آن ، DigiPen با Nintendo of America برای ایجاد یک برنامه صدور گواهینامه در برنامه نویسی بازی های ویدیویی همکاری کرد.

از آنجا که بازی های ویدئویی از گرافیک های ساده 2D به دنیای پیشرفته و سه بعدی تکامل یافته اند ، نیاز صنعت برای کارمندان واجد شرایط با آموزش پیشرفته در هنر دیجیتال ، طراحی و مهندسی نرم افزار همچنان در حال گسترش است. با پیش بینی این نیاز رو به رشد ، DigiPen طراحی و ارائه اولین برنامه کارشناسی ارشد جهان در توسعه بازی های ویدئویی (کارشناسی علوم کامپیوتر در شبیه سازی تعاملی در زمان واقعی) که دانشجویان را برای چالش های بی نظیر ایجاد بازی سه بعدی حرفه ای و شبیه سازی آماده می کند. نرم افزار. DigiPen پردیس خود را در سال 1998 به ردموند ، واشنگتن ، ایالات متحده منتقل كرد و در آن به عنوان مؤسسه فناوری DigiPen گشود.

آنچه به عنوان یک رویکرد پیشگامانه برای شبیه سازی و آموزش توسعه بازی آغاز شده است ، شامل برنامه های جدید در زمینه هنرهای دیجیتال و انیمیشن ، مهندسی کامپیوتر ، طراحی بازی ، موسیقی و طراحی صدا و سایر تخصص های علوم رایانه است. امروز ، DigiPen در دانشگاه ردموند خود نه برنامه کارشناسی ارشد و دو برنامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. DigiPen همچنین در دو پردیس بین المللی در سنگاپور و بیلبائو ، اسپانیا و همچنین از طریق مشارکت آموزشی تعاونی با مدارس کره جنوبی و تایلند برنامه های درجه ارائه می دهد.

تفاوت DigiPen

دانشجویان DigiPen (سنگاپور) را به دلایل مختلفی انتخاب می کنند - از جمله برنامه های تخصصی ما ، تأکید بر پروژه های تیمی و یادگیری کاربردی ، شبکه فارغ التحصیلان استثنایی و اتصالات صنعت یا دانشکده مجرب. اینها فقط برخی از خصوصیاتی است که هم شخصیت ما را تعریف می کند و هم انجام می دهیم.

متمرکز

با اعلام رشته تحصیلی خود هنگام درخواست ، مستقیم به رشته های مرتبط با رشته خود می روید. با پایان تحصیلات سطح دانش پیشرفته ای خواهید داشت و آماده هستید تا به حرفه جدید خود بپردازید.

دست در

DigiPen به شما می آموزد که از طریق پروژه های دنیای واقعی یک حل کننده و مبتکر باشید. با استفاده از اصول آکادمیک در پروژه های تیمی یک ساله ، شما و همسالان شما دانش عملی را برای تبدیل شدن به سازندگان - و نه فقط کاربران - فن آوری به دست می آورید.

متصل

ارتباطات محکم ما با بخش فناوری سنگاپور به شما امکان می دهد تا در یک چاه عمیق از تجربه های صنعت استفاده کنید و ساخت شبکه حرفه ای خود را از اولین روزهای دانشگاه خود آغاز کنید. ما با تعدادی از شرکای محترم صنعت - از جمله Ubisoft سنگاپور ، Autodesk ، Koei Tecmo ، اتومبیل قاره ای و سایر موارد همکاری نزدیکی داریم تا بتوانیم حرفه ای و حرفه ای برای دانشجویان فراهم کنیم.

مشهور

دانش آموزان DigiPen در جشنواره بازی های مستقل - بیش از هر مدرسه دیگری در جهان - 57 جایزه کسب کرده اند. و به مدت 10 سال در حال اجرا ، Princeton Review رتبه DigiPen را در بین پنج مدرسه برتر برای طراحی بازی قرار داده است.

با تجربه

ما متخصصان محتوای جهانی را از موسسات دانشگاهی برجسته و غول های صنعت ، مانند مایکروسافت ، نینتندو ، دیزنی ، پیکسار ، بانجی و سونی استخدام می کنیم. مدرسان دانشکده ما تجربه جمعی از پژوهش های علمی برنده جوایز ، پیشرفت نرم افزار ، تولید بازی های ویدیویی سه گانه و رهبری صنعت را مستقیماً به کلاس می آورند.

مکان ها

  • Singapore

    PIXEL Building, 10 Central Exchange Green,

    سوالات