فارغ التحصیلی در طراحی
ESPM – Brasil
اطلاعات کلیدی
مکان را انتخاب کنید
موقعیت پردیس
São Paulo, برزیل
زبان های خارجی
زبان پرتغالی
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
4 سال ها
سرعت
پاره وقت
شهریه
BRL ۵٬۲۰۵ / per month
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
Mar 2024
مقدمه
طراحی ESPM برای کسانی است که با خلاقیت، نوآوری، فرهنگ و بازار ارتباط برقرار می کنند. در ماتریس دوره، ما روی طراحی در پتانسیل گسترده بازار کار می کنیم و همه چیز را از دیدگاه استراتژیک و نوآوری گرفته تا توسعه عملی پروژه هایی مانند هویت برند، مجلات، بسته بندی، تایپوگرافی، 3D، UX، UI، طراحی محصول، خدمات پوشش می دهیم. طراحی، ترکیبی از خلاقیت، حساسیت، تسلط بر زبان ها و مسئولیت اجتماعی-محیطی در برابر توانایی حل مشکلات و خواسته های جامعه امروزی.
قدرت یک دوره گسترده
در ESPM، علاوه بر یک پسزمینه قوی که حوزههای طراحی گرافیک، طراحی دیجیتال و چند رسانهای را پوشش میدهد، دیدگاهی استراتژیک و انتقادی از خواستههای جامعه معاصر ایجاد میکنید و قادر به درک موضوعات خلاقانه، پروژهای، فرهنگی، اجتماعی-اقتصادی و بازاریابی طراحی به عنوان یک حرفه
چهار سال فارغ التحصیلی شما را آماده می کند تا با طراحی خدمات، طراحی محصول*، UX، UI، برندسازی، بسته بندی، سرمقاله، طراحی محیطی، سه بعدی، در میان سایر زمینه های صنایع خلاق، چه در شرکت های ملی، چه در شرکت های چند ملیتی، و در استودیوهای طراحی کار کنید. ، وسایل ارتباطی، استارت آپ ها، یا برای راه اندازی کسب و کار خود. تکمیل آموزش در پروژه ها، موضوعات اصلی ESPM از اقتصاد، بازاریابی، امور مالی و برندسازی به شما کمک می کند تا در زمینه مدیریت طراحی کار کنید.
با یک برنامه درسی قوی، سازگار با انعطافپذیری یک برنامه انتخابی برای همه دورههای ESPM، آموزشهای خود را بر اساس علایق و حرفه خود تکمیل میکنید و به یک حرفهای منحصربفرد، بهروز و متعهد به راهحلهای خلاقانه تبدیل میشوید، با شیوههای مشترک و با توانایی حل مشکلات و خواسته های جامعه امروزی.
*طراحی محصول اصطلاح جدیدی است که برای طراحی محصول دیجیتال استفاده می شود.
دیفرانسیلها
ESPM متفاوت است ، بنابراین متخصصانی که در اینجا آموزش دیده اند نیز هستند!
علاوه بر آموزش معمولی در طراحی، در ESPM شما خواهید داشت:
- طراحی استراتژیک / تاکید بر بازاریابی
- آزمایشگاه هایی با رسانه ها و فناوری های روز
- تدریس چند رشته ای / انتخابی
- مشارکت با شرکت های بزرگ
- اساتید مجرب و فعال در بازار
برنامه درسی
دیفرانسیلها
ESPM متفاوت است، بنابراین متخصصان آموزش دیده در اینجا نیز هستند!
علاوه بر آموزش معمولی در طراحی، در ESPM شما همچنین خواهید داشت:
- بازاریابی
- صنایع خلاق
- جهان دیجیتال / چند شکل
- شیوه های مشارکتی
- پروژه های یکپارچه توسط شرکت ها
افراد برگزیده
از ترم 2 می توانید دروس (ترمی) را انتخاب کنید که بخشی از دروس دیگر مدرسه است. بنابراین، شما این فرصت را دارید که درک حرفه ای خود را گسترش دهید و انتخاب های خود را بالغ کنید.
LifeLab
هدف ESPM LifeLab افزودن دانش فنی، رفتاری و شناختی به آموزش شماست. بنابراین، پس از فارغ التحصیلی، آمادگی بیشتری برای کار در مشاغل سنتی و مشاغلی که نیاز به مهارت های ارتباطی و خودشناسی دارند، مانند دانشمندان، مدیران اجرایی و خلاق خواهید داشت. در طول دوره، شما این فرصت را خواهید داشت که بین چرخه ای از رشته ها که در سه رکن سازماندهی شده اند، یکی را انتخاب کنید:
فراشناخت
خودآموزی
- آزمایشگاه یادگیری
- خلاقیت
- تفکر علمی
تکنیک
روانی دیجیتال
- منطق و تجسم داده ها
- استدلال محاسباتی
اجتماعی - حرکتی
خود شناسی
- هدف، شغل و خودشکوفایی
- ارائه ایده ها و پروژه ها
- کسب و کار
- هنرها
- رهبری و کار چندفرهنگی
خطوط آموزشی
در اینجا، می توانید انتخاب کنید که کدام خط آموزشی را بیشتر شناسایی می کنید:
ارتباط دیداری
طراحی و برنامه ریزی بصری طراحی گرافیک، مانند سیستم های برندسازی و هویت بصری، بسته بندی، طراحی سرمقاله (طراحی کتاب، مجله یا روزنامه)، علائم و تجربیات دیجیتال.
انیمیشن
طراحی فیلم های انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، کپی رایت، تبلیغات، موشن گرافیک و جلوه های بصری برای سینما. کانسپت آرت، خلق و مدل سازی شخصیت های انیمیشن، سینما و بازی.
خطوط آموزشی
انتخاب رشته آموزشی به شما این امکان را می دهد که تخصص داشته باشید و با توجه به توانایی های خود وارد بازار کار شوید. در اینجا، شما می توانید یکی را انتخاب کنید:
بصری- تصویری
طراحی و برنامه ریزی در طراحی و ارتباطات برای سیستم های ترانس مدیا، با تمرکز بر توسعه خلاقانه انتقادی، تولید و نوآوری زبان های معاصر کاربردی در بازار.
ارتباط دیداری
پروژه و برنامه ریزی، طراحی بصری، به ویژه برندها و سیستم های هویت بصری، بسته بندی، بخش سرمقاله (پروژه کتاب، مجله یا روزنامه)، تابلوهای محیطی، POS و رسانه های دیجیتال.
روش
طراحی و برنامه ریزی طراحی برای سیستم مد، از تحقیقات مفهومی تا توسعه مجموعه کامل، از طریق مدل سازی، تولید، ساخت برند و ارائه محصول.