لیسانس هنرهای زیبا (BFA) در توسعه بصری
Academy of Art University
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
San Francisco, آمریکا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی
قالب مطالعه
آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه
مدت زمان
8 ترم ها
سرعت
تمام وقت, پاره وقت
شهریه
USD ۱٬۱۵۶ *
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
Jun 2024
* 26،399 دلار / هزینه های کارشناسی برای یک دانشجوی تمام وقت برای سال تحصیلی برآورد شده است
مقدمه
برنامه BFA دانشکده توسعه بصری آموزش پویایی را در هنر صحنه سازی فراهم می کند. برنامه درسی اصلی بر عکاسی ، مدل سازی شکل ، تجزیه و تحلیل فرم ، ترسیم شکل ، اصول روایت ، توسعه بصری برای انیمیشن ، طراحی شخصیت ، نقاشی مفهومی ، اکتشاف پیشرفته چشم انداز برای طراحی بازی ویدیویی و سایر رشته های مهم طراحی تأکید دارد.
دوره های آموزشی
نیمه اول
- FND 110A: تجزیه و تحلیل فرم A
- FND 131: مدل سازی شکل
- LA 137: تاریخچه توسعه بصری
- VIS 103: تصویربرداری توسعه بصری
نیمه دوم
- FASCU 270: Ecorche
- FND 110B: تجزیه و تحلیل فرم B
- FND 112: نقاشی شکل
- FND 125: رنگ و طرح
- LA 108: آهنگسازی برای هنرمند
- VIS 150: توسعه بصری 1
نیمه سوم
- FA 110: نقاشی هنوز زنده 1
- FND 116: چشم انداز
- ILL 120: نقاشی شکل 1
- LA 120: تاریخ هنر از طریق قرن 15th
- LA 291: طراحی مشاغل
نیمه دوم
- FA 222: سرها و دست ها
- ILL 233: رسانه دیجیتال 2: تصویرگری مصور
- LA 121: تاریخ هنر در قرن نوزدهم
- LA 202: ترکیب انگلیسی: اقناع خلاق و استدلال
- VIS 205: تولید توسعه بصری
- VIS 230: نقاشی دیجیتال برای توسعه بصری
- VIS 250: توسعه بصری 2
نیمه دوم
- ILL 220: نقاشی شکل 2
- LA 110: نوشتن داستان کوتاه
- LA 146: آناتومی اتومبیل
- VIS 280: اسکریپت نویسی رنگی
- VIS 300: طراحی محیط برای توسعه بصری
سمینار 6
- ILL 243: چشم انداز پیشرفته برای تصویرگری ، فیلم و بازی ها
- LA 132: تاریخچه انیمیشن
- LA 157: نبوغ تجدید نظر
- LA 171: تمدن غرب
- VIS 235: طراحی شخصیت برای توسعه بصری (ZBrush)
- VIS 350: توسعه بصری برای Live-Action
- VIS 364: طراحی شخصیت 1: زنده کردن شخصیت ها
نیمسال 7
- LA 131: تاریخچه بازی ها
- VIS 315: رابط کاربری برای توسعه بصری
- VIS 400: سبک های توسعه بصری
- VIS 498: پروژه مشترک
نیمسال 8
- ILL 267: آناتومی حیوانات
- LA 292: برنامه نویسی و فرهنگ
- LA 304: سرمایه گذاری گسترده و بازاریابی رسانه های اجتماعی
- LA 306: خلاقانه صحبت کردن: ارائه برای طراحان
- VIS 405: نمونه کارهای ارشد توسعه بصری
- VIS 500: کارآموزی در توسعه بینایی: برای کلیه دانشجویان VIS
مورد نیاز واحد
دوره اصلی | واحدها |
عمده | 42 |
هنرهای لیبرال | 45 |
انتخابی | 9 |
هسته | 36 |
جمع | 132 |
الزامات درجه
الزامات درجه توسعه بصری BFA
- حداقل نمره C- در تمام دوره های اصلی ، دوره های اصلی و LA 107 نوشتن برای هنرمند چند زبانه یا 108 ترکیب برای هنرمند
- حداقل معدل 2.0 و موارد لازم برای آموزش عمومی:
- 1 ارتباط مکتوب: ترکیب
- 1 ارتباط مکتوب: تفکر انتقادی
- 1 ارتباط مکتوب: متن و سبک
- 2 آگاهی تاریخی هنر: هنر غربی
- 2 آگاهی تاریخی هنری: بررسی ها
- 1 آگاهی تاریخی
- 1 سواد کمی
- 1 ایده ها و تأثیرات فرهنگی
- 1 ارتباطات و روشهای استخدام
پس از برآورده شدن الزامات آموزش عمومی فوق ، در صورت نیاز برای انتخاب واحد لیبرال هنر ، برگزیدگان هنرهای لیبرال را انتخاب کنید.
نتایج آموزش برنامه
دانشجویان کارشناسی ارشد معیارهای عملکرد دانشجویی زیر را رعایت می کنند:
توسعه بصری
- با اجرای یک فرآیند استاندارد صنعت از ریز عکسها تا رندر نهایی ، برای رسانه های سرگرمی (2D یا 3D) طرح های کاربردی ایجاد کنید
- از طریق گزینه های طراحی ، روایت ، موضوع و شخصیت را به طور موثر در ارتباط برقرار کنید
- یک "زبان" یا "سبک امضا" ثابت در کارگردانی صحنه با پیوستگی لازم در قصه گویی بصری داشته باشید
- توانایی تحقیق را برای الهام ، مرجع و دقت نشان دهید
- با نشان دادن سبک شخصی منحصر به فرد و همچنین توانایی جا دادن سبک به نیازهای پروژه ، انعطاف پذیری را در سبک مصور نشان دهید
توانایی هنری
- ژست ها ، عبارات ، طراحی شخصیت ها ، تصاویر کوچک ، استوری بورد ها و نقاشی های تولیدکننده قانع کننده ترسیم و نقاشی کنید
- ایجاد امکان ایجاد چشم انداز و انتقال آناتومی و تناسب در شکل های انسان و حیوان.
- استفاده از یک نقطه کانونی ، با ارزش ، رنگ ، جزئیات و ترکیب را تسلط دهید.
مهارتهای فنی
- مهارت های ماهرانه ای را با فناوری و نرم افزار مربوط به انیمیشن نشان دهید.
مهارت های ارائه
- ارائه های بصری جذاب و منسجم ایجاد کنید
- در مورد کار به طور واضح و حرفه ای بحث کنید
همکاری
- همکاری م effectivelyثر در پروژه های خلاقانه
آمادگی حرفه ای
- نمونه کارهای جامعی (دیجیتالی و چاپی) متناسب با استانداردهای صنعت تولید کنید
- برای رعایت مهلت های مقرر ، بار کاری را مدیریت کنید
نتایج یادگیری Academy of Art University
دانش آموختگان Academy of Art University توانایی نشان دادن:
- بدنه ای از کار مناسب برای جستجوی فرصت های حرفه ای در حوزه هنری و طراحی منتخب خود تولید کنید.
- حل مشکلات خلاقانه در حوزه هنری و طراحی خود ، از جمله تحقیق و ترکیب دانش فنی ، زیبایی شناختی و مفهومی.
- ایده های خود را به صورت حرفه ای برقرار کرده و با استفاده از مهارت های نمایش بصری ، شفاهی و کتبی مرتبط با حوزه خود ، با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.
- تصمیمات فنی ، زیبایی شناختی و مفهومی را بر اساس درک هنر و اصول طراحی انجام دهید.
- با استفاده از اصطلاحات حرفهای ، کار را در حوزه خود از جمله کار خودشان ارزیابی کنید.
- تأثیر روندهای مهم فرهنگی و زیبایی شناختی ، اعم از تاریخی و معاصر ، بر محصولات هنری و طراحی را تشخیص دهید.
- مهارت های حرفه ای و رفتارهای لازم برای رقابت در بازار جهانی هنر و طراحی را بیاموزید.
نتیجه برنامه
دانشجویان مقطع کارشناسی دارای معیارهای عملکرد دانشجویی زیر خواهند بود:
توسعه بصری
- ایجاد طرح های کاربردی برای رسانه های سرگرمی (دو بعدی یا سه بعدی)، به دنبال یک فرآیند استاندارد صنعتی از تصاویر کوچک تا رندر نهایی
- از طریق انتخاب های طراحی، روایت، موضوع و شخصیت را به طور موثر ارتباط برقرار کنید
- حفظ یک "زبان" یا "سبک امضا" در هنر کارگردانی صحنه با تداوم لازم در داستان گویی بصری
- توانایی تحقیق برای الهام، مرجع و دقت را نشان دهید
- نشان دادن انعطاف پذیری در سبک گویا با نشان دادن سبک شخصی منحصر به فرد و توانایی تطبیق سبک با نیازهای پروژه
توانایی هنری
- ژستها، عبارات، طرحهای شخصیت، ریز عکسها، استوریبوردها و نقاشیهای تولیدی را ترسیم و نقاشی کنید
- نشان دادن امکانات ایجاد چشم انداز و انتقال آناتومی و تناسب در پیکره های انسان و حیوان.
- در استفاده از یک نقطه کانونی با ارزش، رنگ، جزئیات و ترکیب تسلط داشته باشید.
مهارتهای فنی
- مهارت های حرفه ای را با فناوری و نرم افزار انیمیشن مرتبط نشان دهید.
مهارت های ارائه
- ارائه های بصری قانع کننده و منسجم ایجاد کنید
- در مورد کار به طور واضح و حرفه ای بحث کنید
همکاری
- در پروژه های خلاقانه به طور موثر همکاری کنید
آمادگی حرفه ای
- یک نمونه کار جامع (دیجیتال و چاپی) تولید کنید که مطابق با استانداردهای صنعت باشد
- حجم کاری را برای رعایت ضرب الاجل مدیریت کنید
Academy of Art University نتایج یادگیری
فارغ التحصیلان Academy of Art University توانایی های زیر را نشان خواهند داد:
- مجموعه ای از کار مناسب برای جستجوی فرصت های حرفه ای در زمینه هنری و طراحی انتخابی خود تولید کنید.
- حل مشکلات خلاقانه در زمینه هنر و طراحی خود، از جمله تحقیق و ترکیب دانش فنی، زیبایی شناختی و مفهومی.
- ایده های خود را به صورت حرفه ای در میان بگذارند و با استفاده از مهارت های ارائه بصری، شفاهی و نوشتاری مرتبط با رشته خود با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند.
- تصمیمات فنی، زیبایی شناختی و مفهومی را بر اساس درک هنر و اصول طراحی اجرا کنید.
- با استفاده از اصطلاحات حرفه ای، کار در زمینه خود، از جمله کار خود را ارزیابی کنید.
- تأثیر گرایشهای فرهنگی و زیباییشناختی عمده، چه تاریخی و چه معاصر، بر محصولات هنری و طراحی را بشناسید.
- مهارت ها و رفتارهای حرفه ای لازم برای رقابت در بازار جهانی برای هنر و طراحی را بیاموزید.
برنامه درسی
ترم 1
- FND 110A: تجزیه و تحلیل فرم A
- FND 131: مدل سازی شکل
- LA 137: تاریخچه توسعه بصری
- VIS 103: تصویربرداری توسعه بصری
ترم 2
- FASCU 270: Ecorche
- FND 110B: تجزیه و تحلیل فرم B
- FND 112: طراحی شکل
- FND 125: رنگ و طرح
- LA 108: آهنگسازی برای هنرمند
- VIS 150: توسعه بصری 1
ترم 3
- FA 110: Still Life Painting 1
- FND 116: Perspective
- ILL 120: طراحی شکل لباس 1
- LA 120: تاریخ هنر در طول قرن 15
- LA 291: طراحی مشاغل
ترم 4
- FA 222: سر و دست
- ILL 233: Digital Media 2: Illustrative Imaging
- LA 121: تاریخ هنر در طول قرن 19
- LA 202: ترکیب انگلیسی: متقاعدسازی خلاقانه و استدلال
- VIS 205: تولید توسعه بصری
- VIS 230: نقاشی دیجیتال برای توسعه بصری
- VIS 250: توسعه بصری 2
ترم 5
- ILL 220: طراحی شکل لباس 2
- LA 110: نوشتن داستان کوتاه
- LA 146: آناتومی اتومبیل
- VIS 280: اسکریپت رنگی
- VIS 300: طراحی محیطی برای توسعه بصری
ترم 6
- ILL 243: چشم انداز پیشرفته برای تصویرسازی، فیلم و بازی
- LA 132: تاریخچه انیمیشن
- LA 157: نابغه استیناف
- LA 171: تمدن غرب
- VIS 235: طراحی کاراکتر برای توسعه بصری (ZBrush)
- VIS 350: توسعه بصری برای اکشن زنده
- VIS 364: طراحی شخصیت 1: جان بخشیدن به شخصیت ها
ترم 7
- LA 131: تاریخچه بازی
- VIS 315: UI برای توسعه بصری
- VIS 400: سبک های توسعه بصری
- VIS 498: پروژه مشارکتی
ترم 8
- ILL 267: Animal Anatomy
- LA 292: برنامه نویسی و فرهنگ
- LA 304: تامین مالی جمعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی
- LA 306: Creatively Speaking: Presentation for Designers
- VIS 405: پورتفولیوی ارشد برای توسعه بصری
- VIS 500: کارآموزی در توسعه بصری: برای همه دانشجویان VIS
گالری
English Language Requirements
مهارت زبان انگلیسی خود را با آزمون انگلیسی Duolingo تایید کنید! DET یک آزمون آنلاین انگلیسی راحت، سریع و مقرون به صرفه است که توسط بیش از 4000 دانشگاه (مانند این دانشگاه) در سراسر جهان پذیرفته شده است.