مدرک لیسانس در مهندسی چندرسانه ای - جزئی در بازی های ویدئویی
La Salle Campus Barcelona – Universidad Ramon Llull
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Barcelona, اسپانیا
زبان های خارجی
زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی,
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
4 سال ها
سرعت
تمام وقت
شهریه
EUR ۱۰٬۰۸۰ / per year
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات *
زودترین تاریخ شروع
02 Sep 2024
* روند پذیرش تا زمانی که برنامه کامل شود باز می ماند
مقدمه
La Salle اولین دانشگاه در اسپانیا بود که تحصیلات دانشگاه را در مهندسی چند رسانه ای (1996) و اولین مدرک مهندسی چند رسانه ای (2008) ارائه داد. بیش از 20 سال آموزش و فعالیت حرفه ای فارغ التحصیلان ما بهترین ضمانت کار ما هستند.
در طول فرآیند آموزشی خود در La Salle Campus Barcelona ، به امکانات منحصر به فردی مانند Medialab، Userlab و Mediadome دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، هنگام ثبت نام در این مقطع، این فرصت را خواهید داشت که:
- در هر دو پروژه شرکتی واقعی و همچنین در پروژه های تحقیقاتی اروپایی که La Salle در آن شرکت می کند ، شرکت کنید.
- دوره های کارآموزی را در شرکت های برتر دنیا انجام دهید.
- در مبادلات در دانشگاههای چندرسانه ای برتر ، مانند MIT یا دانشگاه کارنگی ملون ، شرکت کنید.
- هر دو پروژه را انجام دهید و کارهای عملی را با دانشجویانی که در رشته های مختلف مهندسی ثبت نام کرده اند انجام دهید.
- با ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا سطح اول ، آموزش خود را در دانشگاه ادامه دهید.
- تخصص در بازی های ویدئویی در برنامه درسی این مقطع موجود است. گفت: تخصص در گواهینامه شما به عنوان "تخصص در بازی های ویدئویی" اعلام می شود.
پردیس لا سال بارسلونا - دانشگاه رامون لول
- دانشگاه 1a در اسپانیا در ارائه مطالعات دانشگاهی در رشته مهندسی چند رسانه ای (1996)
- بیش از 20 سال آموزش مهندسین چند رسانه ای
- 100% اشتغال دانش آموزان ما
یادگیری هوشمند
یک مدل آموزشی جدید برای عادی جدید.
این عادی جدید به شیوه جدیدی از آموزش و یادگیری نیاز دارد که با شرایط متغیر و نامطمئن سازگار است و نیاز به یادگیری انعطاف پذیر ، هوشمند و تکنولوژیکی دارد که با تمام نیازهای آموزشی جدید دانش آموزان سازگار است.
La Salle Campus Barcelona - دانشگاه Ramon Llull مدل جدید یادگیری هوشمند را تأیید می کند و گامی دیگر در DNA مبتکرانه خود برمی دارد که بر تمام زمینه های فرایند آموزشی تأثیر می گذارد: خدمات به دانشجویان ، مبادلات بین المللی ، کارآموزی از راه دور ، مدل دورکاری که برای کارآموزی با شرکت ها ، بانک کار و پروژه های تحقیقاتی.
مدل جدید یادگیری هوشمند چیست؟
فناوری پیشرفته ای در کلاس های درس به کار گرفته شده است که به دانش آموزان اعم از ملی و بین المللی اجازه می دهد بدون حضور فیزیکی در کلاس درس به دانشگاه بروند و در کلاس ها شرکت کنند. جلساتی که با دانش آموزان در محل برگزار می شود به صورت زنده از طریق اینترنت پخش می شود و کسانی که بصورت مجازی حضور دارند روی صفحه نمایش داده می شوند تا معلمان و دانش آموزان در محل بتوانند آنها را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند. همه دانش آموزان ، چه در محل و چه کسانی که نمی توانند به محوطه دانشگاه بیایند ، ضمن حفظ برنامه تحصیلی یکسان و تماس با همکلاسی ها و معلمان خود ، یک گروه واحد تشکیل می دهند.
با مدل یادگیری هوشمند جدید ، دانش آموزان آموزش هایی خواهند داشت که عبارتند از:
- شخصی سازی شده ، زیرا با دانش آموز و نیازها یا شرایط او ، صرف نظر از سناریوی سلامتی سازگار است.
- انعطاف پذیر است ، زیرا موانع روش های آنلاین یا حضوری را با بستری که امکان آموزش حضوری ، ترکیبی و از راه دور را فراهم می کند ، برطرف می کند.
- هوشمند است ، زیرا روش جدیدی برای آموزش و یادگیری است که تجربیات فیزیکی و تعاملی را ترکیب می کند.
- از نظر تکنولوژیکی ، برای پیاده سازی روش یادگیری هوشمند ، کلاس های درس به کلاس های هوشمند تبدیل شده اند که شامل موارد زیر است:
- سیستم صوتی با بیش از 8000 میکروفون مجازی در هر کلاس درس
- دوربین های مجهز به هوش مصنوعی
- تخته های هوشمند برای به اشتراک گذاشتن محتوا از داخل و خارج از کلاس درس ، کار مشترک را افزایش می دهد.
برنامه درسی
روش شناسی
هنگامی که در رشته مهندسی چند رسانه ای تحصیل می کنید، با روشی که بر اساس موارد زیر است، دانش مناسب را در اختیار شما قرار می دهیم:
- رویکردی عملی برای یادگیری مفاهیم
- معرفی، از سال اول به بعد، یک LSMaker - روباتی که با آن کار می کنید تا در طول فرآیند یادگیری خود رشد کند.
- یک آموزش کسب و کار که شامل طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با دنیای تجارت است که در طول دوره تحصیل خواهید کرد.
- کاربرد رشته های مختلف چندرسانه ای-محیط گرا.
- استفاده از روش های گیمیفیکیشن، که مکانیک بازی است که در کلاس درس به کار می رود تا به تکامل فرآیند یادگیری شما کمک کند.
گالری
نتیجه برنامه
اهداف
دانشجویانی که در رشته مهندسی چند رسانه ای فارغ التحصیل می شوند، به متخصصان عالی در یکپارچگی فناوری تبدیل می شوند، بنابراین می توانند تصمیم بگیرند که فناوری باید چه شکلی را اتخاذ کند تا در هنگام ایفای نقش میانجی خود در فرآیند خلاقانه و ارتباطی، واقعاً کارآمد باشد. چند رسانه ای چندین رشته متمرکز بر جنبه های خلاقانه، فنی، مدیریت و تولید را ادغام می کند. بنابراین، برنامه درسی این مقطع شامل مجموعه ای از موضوعات است که مکمل یکدیگر هستند مانند Conceptualisation.
- فیلمنامه نویسی.
- عکاسی دیجیتال.
- تجربه ی کاربر.
- تولید.
- تاسیسات تعاملی
- واقعیت مجازی.
- برنامه نویسی یا شبیه سازی فیزیکی
موضوعات یاد شده برای ارائه دانش مناسب به دانش آموزان با هدف افزایش مفهوم سازی و توسعه محیط های تعامل مجازی بدون هیچ گونه محدودیتی در مورد پشتیبانی ارتباطی و یا زمینه کاربردی خاص انتخاب شده اند. از این رو، به دلیل ماهیت عرضی خود چندرسانه ای و همچنین موقعیت استراتژیک آن، فارغ التحصیلان می توانند دانش خود را در هر صنعتی به کار ببرند.
- بازی های ویدیویی
- فناوری فیلم
- برنامه های موبایل
- فناوری وب
- واقعیت مجازی
- رابط جدید
- تحقیق و نوآوری
غیرقابل انکار است که صنعت بازی های ویدیویی در صنعت سرگرمی های صوتی و تصویری و تعاملی به جایگاهی پیشرو دست یافته است - انتظار می رود هر سال آینده 23.7 درصد رشد کند. با تحصیل در La Salle میتوانید در بازیهای ویدیویی تخصص داشته باشید، بنابراین دانش لازم را برای دستیابی به موقعیتهای هنری، طراحی و برنامهنویسی در شرکتهای برتر در سراسر جهان به دست آورید. شما قادر خواهید بود هم آموزش های عملی را در آزمایشگاه های منحصربفرد انجام دهید و هم گواهینامه های رسمی با برخورداری از شناخت حرفه ای در سطح بین المللی به شما اعطا شود.
فرصت های شغلی
فرصت های شغلی
به عنوان فارغ التحصیل رشته مهندسی چند رسانه ای La Salle، در پروژه ها و تیم ها شرکت خواهید کرد و مسئولیت ها و مسئولیت های مختلفی را انجام خواهید داد، مانند:
- طراح رابط وب.
- طراح اپلیکیشن.
- طراح بازی.
- مشاور پژوهشی کاربر.
- طراح رابط برای بازی های ویدیویی.
- طراح دو بعدی و سه بعدی
- انیماتور.
- تکنسین در موشن کپچر.
- ویرایشگر صوتی و تصویری.
- عکاس.
- تحلیلگر - برنامه نویسی وب.
- برنامه نویسی برنامه های متنوع
- برنامه نویسی بازی های ویدیویی
- خالق هوش مصنوعی
- تکنسین RV و AV.
- کارآفرینان
- مدیر پروژه چند رسانه ای
- مدیر تجهیزات چند رسانه ای
- مدیر بازی های ویدیویی
- اسکرام مستر.